eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › SUKCESYWNE WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2016 W SĄDZIE APELACYJNYM W SZCZECINIE W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKU SĄDU I JEGO OTOCZENIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-10

Szczecin: SUKCESYWNE WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2016 W SĄDZIE APELACYJNYM W SZCZECINIE W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKU SĄDU I JEGO OTOCZENIA
Numer ogłoszenia: 51541 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34031 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Szczecinie, ul. Mickiewicza 163, 71-165 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4849409, faks 091 4849408.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2016 W SĄDZIE APELACYJNYM W SZCZECINIE W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKU SĄDU I JEGO OTOCZENIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest SUKCESYWNE WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2016 W BUDYNKACH SĄDU APELACYJNEGO (W SZCZECINIE I GORZOWIE WIELKOPOLSKIM) W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKÓW SĄDU I ICH OTOCZENIA. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: Część I Budynek Sądu Apelacyjnego w Szczecinie, przy ulicy Mickiewicza 163 - zakres robót załącznik nr 1A Część II Budynek Sądu Apelacyjnego w Gorzowie Wielkopolskim, przy ul. Jagiellończyka 13 - zakres robót załącznik nr 1B 3. Podany w zał. nr 1A i 1B zakres i przedmiar robót są orientacyjne i możę ulec zmianie. 4. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45454100-5 ODNAWIANIE; 45454000-8 RENOWACJA; 45261900-3 NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW; 5. Przewidywany zakres robót został opisany w załącznikach 1A (dla Części I), 1B (dla Części II) oraz 7 i 8 do niniejszej siwz. W celu utrzymania dobrego stanu technicznego i estetycznego budynku Sądu i jego otoczenia w roku 2016 przewiduje się do wykonania między innymi: KONSERWACJA BIEŻĄCA W BUDUNKACH SĄDU : - ROBOTY MALARSKIE - ROBOTY POKRYWCZE - POKRYCIE Z DACHÓWEK CERAMICZNYCH ( DACHÓWKA KARPIÓWKA CEGLASTA KRYTA W KORONKĘ - NAPRAWA PODŁÓG I POSADZEK - NAPRAWA OKŁADZINY WEWNĘTRZNEJ Z MATERIAŁÓW CERAMICZNYCH - TYNKI WEWNETRZNE - GŁADZIE GIPSOWE - OSADZENIE STOLARKI DRZWIOWEJ - ROBOTY MUROWE - NAWIERZCHNIA Z BETONOWEJ I KAMIENNEJ KOSTKI BRUKOWEJ DLA ULIC i CHODNIKÓW - KONSERWACJA PARKIETU - OBUDOWY Z PŁYT G-K - WYKONANIE POWŁOKI DEKORACYJNEJ - USTAWIANIE KRAWĘŻNIKÓW DROGOWYCH - KŁADZENIE I WYKŁADANIE PODŁÓG Z PANELI PODŁOGOWYCH - KŁADZENIE I WYKŁADANIE PODŁÓG Z WYKŁADZINY DYWANOWEJ - KABINY HIGIENICZNO-SANITARNE -PODKONSTRUKCJA DO SPIEKÓW KWARCOWYCH - WYMIANA OSPRZĘTU W SANITARIATACH 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielał minimum 36 miesięcznej gwarancji na każde wykonane prace związane z konserwacją bieżącą liczone od dnia odbioru robót. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy zgodnie z: a) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, b) szkicami i rysunkami, c) zakresem określonym w załączniku 1A,1B do siwz ,i kosztorysem ofertowym d) warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i prawa budowlanego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych. 2) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczać teren robót przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Materiały użyte do wykonania zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom obowiązujących norm, przepisom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 i 105 ustawy Prawo budowlane, posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania oferowanego w budownictwie. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac. 8. Roboty budowlane będą wykonywane: a) w budynku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 163 - w poniedziałki w godzinach 18.00 - 22.00, - w pozostałe dni robocze w godzinach 16.00 - 22.00, - w dni wolne od pracy w godzinach 8.00 - 22.00. b) w budynku Sądu Apelacyjnego w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Jagiellończyka 13 - w dni robocze w godzinach 7.30 - 17.00. 9. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo (po każdym dniu pracy) do pozostawienia porządku w pomieszczeniach w których wykonywana jest usługa konserwacji bieżącej. 10. W celu dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia zaleca się, aby wykonawca przeprowadził wizję lokalną w celu zapoznania się z obiektem. Informacje przedstawione w załączniku 1 określają przewidywany zakres robót. W sprawie ustalenia dogodnego terminu przeprowadzenia wizji lokalnej należy skontaktować się z Panem Krzysztofem Taźbierskim pod nr tel. 91 48 49 514. 11. Maksymalne wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie wszystkich robót (całości zamówienia) w roku 2016 nie przekroczy wartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy. 12. Szczegółowe zadania wynikające z niniejszego zamówienia, będą uzgadniane na bieżąco pomiędzy zamawiającym a wykonawcą. 13. Odbiory częściowe robót, będą odbywały się po zakończeniu poszczególnych zadań protokołem odbioru robót. 14. Wynagrodzenie wykonawcy za poszczególne zadania, zostanie określone na podstawie : 1) dla robót ujętych w zał. 1A,1B - kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o ceny jednostkowe robót przyjętych z kosztorysów ofertowych i ilości wykonanych robót na poszczególnym zadaniu z książki obmiarów 2) dla robót nie ujętych w zał. nr 1A,1B ( tzn takie które nie można rozliczyć zgodnie z ppkt1 niniejszego pkt) a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia , - kosztorysów przygotowanych przez wykonawcę , i zatwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego (inspektora nadzoru) i Zamawiającego. Kosztorysy te będą wykonane w oparciu o: - oferowane w kosztorysach ofertowych wykonawcy ceny roboczogodziny i stawki narzutów, - normy czasowe robót, materiałów i sprzętu ujęte w KNR-ach oraz aktualne ceny materiałów i pracy sprzętu przyjęte z zeszytów Sekocenbudu (jako średnie). 3) ceny pozostałych materiałów nie publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD będą przyjmowane wg przedstawionych minimum trzech ofert dostawców lub dostawców i producenta. Zapłata za materiały i urządzenia nastąpi wg faktur zakupu lub cen ofertowych każdorazowo zaakceptowanych przez zamawiającego. 15. Nie przewiduje się zaliczek na poczet zlecanych robót oraz zamawiający nie przewiduje indeksacji cen. 16. Rozpatrywane będą oferty, uwzględniające wszystkie rodzaje robót wyszczególnione w zał nr 1Ai1B. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części robót budowlanych z zakresu konserwacji bieżącej stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 18. Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana, dostarczy ubezpieczenie budowy od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu niniejszej umowy oraz chroniące przed skutkami finansowymi wywołanymi nieumyślnym wyrządzeniem szkody osobom trzecim, prac budowlanych i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi na kwotę min. 200 000 zł (słownie : Dwieście tysięcy złotych)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5, 45.45.40.00-8, 45.26.19.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: SUKCESYWNE WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2016 W BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 163 W SZCZECINIE W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKU SĄDU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe Perfekt Sp. z o.o., ul. Smolańska 3, 70-026 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78026,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128108,57

  • Oferta z najniższą ceną: 128108,57 / Oferta z najwyższą ceną: 128108,57

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.