eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinWyposażenie nowej Przychodni Rejonowej w Rypinie przy ulicy 3 Maja 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Rypin: Wyposażenie nowej Przychodni Rejonowej w Rypinie przy ulicy 3 Maja 2
Numer ogłoszenia: 51512 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28054-53 do 55, faks 054 2805922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrypin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie nowej Przychodni Rejonowej w Rypinie przy ulicy 3 Maja 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie nowej Przychodni Rejonowej w Rypinie przy ulicy 3 Maja 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w SIWZ . 2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych) 4.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie ww zamówienia publicznego zobowiązany jest do przedłożenia niżej wymienionych dokumentów celem potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp: a./ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223,poz. 1655) c/aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d/ aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacaniu podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e/ Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane usługi wyposażenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. f/ zaakceptowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrypin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Rypin ul. 3 Maja 2, pokój Nr 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Rypin ul. 3 Maja 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Biurko -sztuk 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurka - sztuk 7 (paramaetry w załączniku Nr 5 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krzesła - sztuk 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła - sztuk 30 (parametry określone w załączniku Nr 6).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zabudowa meblowa w gabinetach zabiegowych i zabiegowo - diagnostycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabudowa meblowa w gabinetach zabiegowych i zabiegowo - diagnostycznych (parametry określone w załączniku Nr 7).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Fotele obrotowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele obrotowe do biurek tapicerowane - sztuk 4 (parametry określone w załączniku Nr 8 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Fotele obrotowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele obrotowe do biurek tapicerowane, tapicerka zmywalna - sztuk 4 (parametry okreslone w załączniku Nr 9 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zabudowa recepcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabudowa recepcji w Przychodni (parametry określone w załaczniku Nr 10 do SIWZ ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kozetka lekarska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kozetka lekarska - sztuk 11 (parametry okreslone w załączniku Nr 11 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Taboret tapicerowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taboret tapicerowany - sztuk 2 (parametry okreslone w załączniku Nr 12 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Fotel okulistyczno - laryngologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel okulistyczno - laryngologiczny - sztuk 1 (parametry określone w załączniku Nr13 do SIWZ ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Waga dla niemowląt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga dla niemowlat - sztuk 1 (parametry określone w załączniku Nr 14 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.31.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Lodówka do szczepionek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówka do szczepionek - sztuk 1 (parametry okreslone w załączniku Nr 15 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.13.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyposażenie Hollu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie hollu- sztuk 4 (parametry określone w załączniku Nr 16 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.