Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-17
Czaplinek: Usługa przygotowywania posiłków (cateringu) wraz z dostawą dla wychowanek Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku
Numer ogłoszenia: 515064 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy , ul. Pławieńska 4-6, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3751550, faks 94 3751550.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowywania posiłków (cateringu) wraz z dostawą dla wychowanek Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług przygotowywania posiłków (cateringu), wraz z dostawą dla wychowanek Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku. 2. Łączna liczba dzieci: do 50 osób, aktualnie 30. 3. Zamawiający zapłaci wyłącznie za rzeczywistą liczbę dzieci objętych usługą cateringu, to znaczy, że rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie rozliczeń dostarczonych posiłków i złożonych zamówień, co do ilości posiłków na dany dzień. Wykonawca składając ofertę oświadcza, iż nie będzie miał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tytułu zamówienia przez Zamawiającego w okresie obowiązywania niniejszej Umowy mniejszej ilości posiłków niż wynikałoby to z przyjętego przez Zamawiającego szacunku. 4. Zestaw dzienny przypadający na jedno dziecko to śniadanie, drugie śniadanie, obiad dwudaniowy (zupa, drugie danie z surówką + sok lub napój lub kompot), podwieczorek (batonik lub owoc itp.) oraz kolacja. 5. Posiłki muszą być dostarczane w dniach od poniedziałku do niedzieli z tym, że w piątek dostarczone zostaną produkty i składniki na całodzienne wyżywienie do samodzielnego przygotowania w sobotę i niedzielę. 6. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę cyklicznie na okres najbliższych 10 dni i dostarczany Zamawiającemu (pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną) do wcześniejszego zatwierdzenia, przy czym wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą uwzględnianie przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 8.00 każdego dnia (najlepiej telefonicznie), z uwzględnieniem próbek posiłków przechowywanych przez Wykonawcę. 8. Wykonawca gwarantuje, że przygotowanie posiłków będzie przeprowadzane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2006 r. Nr 171, poz. 1225). 9. Posiłki Wykonawca dostarczał będzie do Ośrodka na własny koszt, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości i higieny przewożonych potraw - posiłki mają być dostarczane w pojemnikach przystosowanych do kontaktu z żywnością (posiadających atesty). 10. Posiłki należy dostarczać w pojemnikach zapewniających temperaturę żywności zgodną z wymogami, tzn. minimalna temperatura zupy winna wynosić około 75oC, drugiego dania około 65oC, płynów około 80oC, a maksymalna temperatura produktów zimnych (np. sałatki) około 15 oC. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych zgodnie z obwiązującymi przepisami. 12. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług żywienia wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z normami HACCP. 13. Wymagane jest dostarczanie posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ustalonych godzinach: 06.50 - 07.30 - pieczywo (od poniedziałku do soboty) 13.00 - 14.00 - obiad dwudaniowy + podwieczorek + produkty do samodzielnego przygotowania kolacji oraz śniadania w dniu następnym (od poniedziałku do piątku z tym, że w piątek dostarczone zostaną produkty i składniki na całodzienne wyżywienie do samodzielnego przygotowania przez wychowanki w sobotę i niedzielę). Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabrania resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej tego samego dnia, w którym posiłki były dostarczane. Zamawiający dopuszcza przesunięcie godzin dostarczania posiłków w zależności od godzin otwarcia Ośrodka, o czym Wykonawca powiadomiony będzie z odpowiednim wyprzedzeniem. 14. Wykonawca musi dysponować pojazdem posiadającym wymagane zgody na transport produktów żywienia, spełniający wymagane normy sanitarne. 15. Dostarczane posiłki muszą być urozmaicone o wysokiej wartości odżywczej, przygotowane zgodnie z zasadami żywienia dzieci, smaczne i atrakcyjne pod względem organoleptycznym. Urozmaicenie posiłków musi dotyczyć: doboru posiłków, barwy, smaku i zapachu, konsystencji, sposobu przyrządzania potraw. 16. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną dla wychowanków w wieku gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym oraz uwzględnić normy produktów każdej z grup, należy także brać pod uwagę wartość odżywczą przygotowanych posiłków. W razie potrzeb uwzględniane będą diety tj, cukrzycowa, bezglutenowa, dla ciężarnej, etc. 17. Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków może być znacznie niższa w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Świąt Wielkanocnych, itp. co wynika z organizacji roku szkolnego w myśl przepisów prawa oświatowego. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli realizacji usługi, w tym w szczególności w zakresie zgodności dostarczonych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym, wartości kalorycznej oraz w zakresie podtrzymania odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków. 19. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi - od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r., przy założeniu świadczenia usługi cateringu w dniach od poniedziałku do niedzieli z tym, że w piątek dostarczone zostaną produkty i składniki na całodzienne wyżywienie do samodzielnego przygotowania w sobotę i niedzielę. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu na miejsce docelowe wyżywienia w zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia; ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), a także dokument określony w punkcie VI SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku zostanie dokonana tylko w oparciu o złożone oświadczenie (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel techniczny w ilości gwarantujące rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia; ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), a także dokument określony w punkcie VI SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten zostanie spełniony w oparciu o złożone oświadczenie (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) oraz opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 10 tysięcy zł. Jeżeli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mow.powiatdrawski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
ul. Pławieńska 4-6
78-550 Czaplinek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy ul. Pławieńska 4-6 78-550 Czaplinek sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CZAPLINEK
więcej: przetargi CZAPLINEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOŻYWIANIE DZIECI W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KORZENNA W 2026 r.
- Usługa cateringową w ramach projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatronika"
- Usługa przygotowywania, wydawania obiadów dwudaniowych i umożliwienia ich spożycia, dla osób korzystających z pomocy KCUS oraz zapewnienie dowozu obiadów osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym.
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków obiadowych dwudaniowych w formie usług cateringowych dla uczestników Dziennego Domu "Senior+" w Krotoszynie w roku 2026
- "Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r. "
- Wykonywanie usługi przygotowywania oraz dostarczania posiłków do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zawoni w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





