eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa mebli biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Poznań: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 514940 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 439994 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6583500, 6583527,28, faks 061 6583518.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w pomieszczeniach: Pakiet I: Urzędu Celnego w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 1A Pakiet II: Oddziału Celnego w Poznaniu przy ul. Wichrowej 4. 2. Dostarczone meble muszą: a) być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz spełniać warunki techniczne określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, b) posiadać deklarację producenta o zgodności z Polskimi Normami lub innymi przepisami dotyczącymi wymogów, które obowiązują w zakresie dopuszczenia wyrobu do obrotu rynkowego, c) odpowiadać wymogom przeciwpożarowym oraz spełniać warunki BHP, określone w stosownych przepisach w tym w szczególności w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 1 grudnia 1998 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (DZ U z 1998 r. Nr 48 poz. 973). 3. Rodzaj, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem zamawianych ilości zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na okres min. 36 miesięcy a szczegółowe warunki gwarancji opisano w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Wzór Umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 13.15.00.00 - 13.15.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla UC w Kaliszu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 27.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU Cortex Edmund Kortas, ul. Ks. Kalinowskiego 38, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81470,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88953,60

  • Oferta z najniższą ceną: 88953,60 / Oferta z najwyższą ceną: 167403,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.