To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-12
Białystok: Dostawa do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie następującego sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 514892 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251327 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7497300, faks 85 7497310.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie następującego sprzętu komputerowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie następującego sprzętu komputerowego: - 33 zestawów komputerowych, 17 drukarek laserowych, 13 urządzeń wielofunkcyjnych, 3 notebooków, zwanego dalej sprzętem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ - Specyfikacja techniczna, w której zostały określone minimalne wymagania sprzętu. 3. Wymagania ogólne: 1) sprzęt ma być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, ze sterownikami oraz oprogramowaniem z licencjami. 2) sprzęt musi spełniać wymagania normy CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń elektrycznych. 3) zamówienie obejmuje transport i dostawę sprzętu do wskazanej siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego. 4) wskazane w SIWZ nazwy własne, typy, modele, symbole itp. mają jedynie charakter wzorcowy. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający powołuje się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 P.z.p., Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdy Wykonawca składający ofertę jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie co najmniej takim jak wzorcowe. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo-programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.). Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy; 5) cena jednostkowa poszczególnych zestawów komputerowych (PC + monitor), drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych i notebooków nie może przekraczać kwoty 3500,00 zł brutto ze względu na fakt finansowania zamówienia ze środków na wydatki bieżące w rozumieniu ustawy budżetowej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres i na warunkach wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ (Specyfikacja techniczna) oraz we wzorze umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) stanowiącym integralną część SIWZ. 6. Opis części zamówienia: 1) cześć I - dostawa 33 zestawów komputerowych i 3 notebooków; 2) cześć II - dostawa 17 drukarek laserowych, 13 urządzeń wielofunkcyjnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa 17 drukarek laserowych i 13 urządzeń wielofunkcyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "PROMIT" Lucjan Tymiński
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "PROMIT" Lucjan Tymiński
- Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe PROMIT Lucjan Tymiński, ul. Dąbrowskiego 28, 15-872 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54984,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49605,90
Oferta z najniższą ceną: 49605,90 / Oferta z najwyższą ceną: 57698,07
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Obsługa weterynaryjna Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku - uzupełnienie
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku - część I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - część II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. "Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko".
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.