eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › dostawa heparyny drobnocząsteczkowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-03

POZYCJA 51466

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowa Sól: dostawa heparyny drobnocząsteczkowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, do kontaktów: Krajewski Przemysław, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, fax -68 3871281, e-mail: zpnowasol@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalnowasol.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa heparyny drobnocząsteczkowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : apteka szpitala w Nowej Soli. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa heparyny drobnoczasteczkowej Pakiet I Wariant I - 1. Heparyna drobnoczasteczkowa 2000-3200 j.m. anty-Xa - 10.000 amp. 2. Heparyna drobnocząsteczkowa 3800-4250 j.m.anty-Xa - 15.000 amp. Wariant II - 1. Heparyna drobnocząsteczkowa 2850j.m. anty-Xa - 25.000 amp. Pakiet II 1. Heparyna drobnoczasteczkowa j.m. anty-Xa 5700-6000 - 15.000 amp. 2. Heparyna drobnoczasteczkowa j.m. anty-Xa 7500-8000 - 7.000 amp. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.15.50 - Heparyna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.15.50 - Heparyna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: Pakiet I - 1.300,00 PLN, (słownie: tysiąc trzysta złotych ); Pakiet II - 2.500,00 PLN, (słownie: dwa tysiące pięćset złotych ); 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia. 2.Oceny spełniania w/w warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów określonych w części VI SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 u Pzp wg wzoru stanowiącego formularz nr 3 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 uPzp Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej \zamówieniem 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub - rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(dotyczy podmiotów zbiorowych). 7. Rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - dokument określający obroty i zysk za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów (spełnia/ nie spełnia). 8. a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw (heparyn) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością dostaw wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 8 lit a). 9. Wykaz osób i podmotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów (spełnia/ nie spełnia). 10. Wypełniony \Formularz oferty\, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 11. Wypełniony \Formularz cenowy), stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Ilekroć w ogłoszeniu zawarto powołanie się na Ustawę lub konkretny przepis prawny bez podania informacji odnośnie aktu prawnego, Zamawiający ma na myśli Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177 z późniejszymi zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Stałość cen 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowasol.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać: - na stronie internetowej zamawiającego - www.szpitalnowasol.pl - nieodpłatnie, - na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego, cena specyfikacji 30 PLN, - na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym: cena specyfikacji 30 PLN + koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.10.2006, godzina 10:30, Miejsce i termin otwarcia: siedziba zamawiającego pokój nr 34 - salka konferencyjna (sekretariat).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych - dotyczy tylko Pakietu I 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa heparyny drobnocząsteczkowej. 1) Krótki opis: Pakiet I Wariant I - 1. Heparyna drobnoczasteczkowa 2000-3200 j.m. anty-Xa - 10.000 amp. 2. Heparyna drobnocząsteczkowa 3800-4250 j.m.anty-Xa - 15.000 amp. Wariant II - 1. Heparyna drobnocząsteczkowa 2850 j.m. anty-Xa - 25.000 amp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Stałość cen 5 6) Informacje dodatkowe: Możliwość składania ofert wariantowych CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa heparyny drobnocząsteczkowej. 1) Krótki opis: Pakiet II 1. Heparyna drobnoczasteczkowa j.m. anty-Xa 5700-6000 - 15.000 amp. 2. Heparyna drobnoczasteczkowa j.m. anty-Xa 7500-8000 - 7.000 amp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Stałość cen 5 6) Informacje dodatkowe: UWAGA !!! Dotyczy Pakietu II Oferowana Heparyna w w/w pakiecie musi mieć zarejestrowane wskazanie do stosowania u pacjentów kardiologicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.