To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-08
Leszno: Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 51456 - 2016; data zamieszczenia: 08.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24028 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2016 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2016 roku - CPV : 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg (roboty w zakresie naprawy dróg) 2. Zamówienie obejmuje wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem jezdni i chodników tj. remontami nawierzchni z prefabrykatów betonowych lub elementów kamiennych, fragmentarycznych wymian konstrukcji nawierzchni, regulacją wysokościową urządzeń uzbrojenia podziemnego oraz wszelkich innych prac związanych z bieżącym utrzymaniem ulic miasta Leszna we wskazanych przez Zamawiającego miejscach z wyłączeniem remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, równania nawierzchni gruntowych, zwalczania śliskości zimowej oraz znakowania poziomego i pionowego dróg i ulic. Zakres prac do wykonania oraz termin ich realizacji każdorazowo będzie określany przez Zamawiającego osobnym zleceniem. 3. Użyty materiał jak również zasady wykonawstwa powinny odpowiadać wymaganiom stawianym w tym zakresie w niniejszej SIWZ oraz w ogólnych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ 4. Wybrany Wykonawca przystąpi do wykonywania zleconych prac po czasie nie dłuższym niż 48 godzin od powiadomienia o konieczności ich wykonania i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia z wyjątkiem przypadku, gdy warunki atmosferyczne to uniemożliwią 5. Wznowienie prac przerwanych w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych powinno nastąpić niezwłocznie po ich ustąpieniu. 6. Wybrany Wykonawca będzie prowadził prace przy ich oznakowaniu, we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. W przypadku przerwania prac z winy wykonawcy (tj. między innymi nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia prac z nienależytą starannością) zastosowane zostaną przepisy § 12 ust. 1 lit. c), o których mowa w załączonym do specyfikacji projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 8. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca robot . 9. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej oraz jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu tej polisy na każde jego wezwanie w ciągu 24 godzin. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia zamawiającemu przedmiotowej polisy . 10. Rozliczanie robót (każdego zlecenia) ustala się na zasadzie dokonywania pomiarów powykonawczych wykonanych prac oraz sporządzenia kalkulacji powykonawczej na bazie tych pomiarów, katalogów KNR lub KSNR oraz stawek jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. 11. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. 12. Odbioru robót dla każdego zlecenia dokonuje wyznaczony przez Zamawiającego Inspektor Nadzoru w ciągu 48 godzin od zgłoszenia ich do odbioru w obecności Wykonawcy i podwykonawcy robót. 13. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO w obecności WYKONAWCY, podwykonawcy i inspektora nadzoru protokół odbioru robót. Z kosztorysu powykonawczego stanowiącego załącznik do protokołu odbioru winna wynikać kwota wynagrodzenia należna podwykonawcom. 14. Załącznikami do protokółu odbioru są: a/ obmiar powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru, b/ kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru obmiaru robót, katalogów KNR lub KSNR oraz stawek jednostkowych podanych w ofercie, c/ mapka sytuacyjna z zaznaczonym miejscem wykonanych robót, d/ dokumentacja fotograficzna miejsca robót (przed przystąpieniem do wykonania robót oraz po wykonaniu robót), e/ świadectwa jakości na wszystkie wbudowane nowe materiały..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I ULIC LESZNO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I ULIC LESZNO SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o.o., ul. Bema 33, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 495783,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 373668,64
Oferta z najniższą ceną: 373668,64 / Oferta z najwyższą ceną: 1195857,58
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- "Przebudowa nawierzchni ul. Osiedlowej w Wyględach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji szatni dla pracowników II
- Remonty nawierzchni jezdni na drogach powiatowych w 2025 roku
- "Dostawa sprzętu ochronnego dla strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej w Lesznie - Gronowie w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025".
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Karczma Borowa - uchwała antysmogowa" II postępowanie
- WYMIANA STOLARKI OKIENNNEJ, WYMIANA OKIEN WYSTAWOWYCH DO LOKALI UŻYTKOWYCH, WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ - W LOKALACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i powierzchniowym utrwaleniem na terenie gminy Radziejowice
- Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych.
- Utwardzenie pobocza, budowa chodnika i miejsc parkingowych
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
- Przebudowa dróg rolniczych w miejscowości: Pyzówka, Waksmund i Ostrowsko
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Głogów Małopolski - 3 zadania
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.