Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-05-22
Og³oszenie nr 514513-N-2017 z dnia 2017-05-22 r.
Gmina Micha³owice: Modernizacja dróg gminnych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Micha³owice, krajowy numer identyfikacyjny
351555714, ul.
Pl. Józefa Pi³sudskiego
1
,
32-091
Micha³owice, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
123 885 740, e-mail
sekretariat@michalowice.malopolska.pl, faks
123 885 035.
Adres strony internetowej (URL): www.michalowice.malopolska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.michalowice.malopolska.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.michalowice.malopolska.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobi¶cie, za pomoc± operatora pocztowego, za po¶rednictwem kuriera
Adres:
Urz±d Gminy Micha³owice, Plac Józefa Pi³sudskieo 1, 32-091 Micha³wice, Dziennik podawczy, parter
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Modernizacja dróg gminnych
Numer referencyjny:
ZP.271.2.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Micha³owice, która obejmuj± wykonanie nastêpuj±cych zadañ z podzia³em na trzy czê¶ci: Czê¶æ 1: Modernizacja drogi gminnej ul. Królewska w m. Górna Wie¶ w km 0+000-0+770, Czê¶æ 2: Modernizacja drogi gminnej ul. Krzemionki w m. Ksi±¿niczki w km 0+000-0+090, Czê¶æ 3: Modernizacja drogi gminnej dz. nr 401 w m. Wola Wiêc³awska w km 0+000-0+350, 2.Podzia³ przedmiotu zamówienia na trzy czê¶ci oznacza, ¿e w ramach niniejszego postêpowania Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych. Oznacza to, ¿e Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na wybran± przez siebie czê¶æ zamówienia (np.: oferta na czê¶æ 1 zamówienia) lub na wszystkie czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza wiêc mo¿liwo¶æ, ¿e jednemu Wykonawcy w wyniku niniejszego postêpowania zostan± powierzone trzy czê¶ci sk³adaj±ce siê na realizacjê przedmiotu zamówienia. Na ka¿d± z czê¶ci podpisana zostanie odrêbna umowa. Je¿eli Wykonawca ubiegaæ siê bêdzie o udzielenie zamówienia jednocze¶nie na kilka czê¶ci przedmiotu zamówienia, to uzupe³nia w formularzu ofertowym dane dotycz±ce tych czê¶ci oraz wykazuje w za³±czniku nr 5 do SIWZ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu jedynie, dla najwiêkszej z czê¶ci wykazanej w formularzu ofertowym. Pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane s± zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia nale¿y realizowaæ zgodnie z: 3.1. Przedmiarami prac - (za³. Nr 6.1-6.3 do SIWZ), które okre¶laj± szczegó³owy zakres rzeczowy i ilo¶ciowy robót. Przedmiary prac s± materia³em pomocniczym do okre¶lenia ceny wykonania zamówienia i powinny byæ zweryfikowane pod wzglêdem zgodno¶ci ze stanem faktycznym przez Wykonawcê podczas ewentualnej wizji w terenie. 3.2. Opis sposobu wykonania i odbioru robót zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - (za³. Nr 7 do SIWZ). 3.3. Mapa z lokalizacj± poszczególnych zadañ - (za³. Nr 8 do SIWZ). 3.4. Wy¿ej wymienione dokumenty maj± byæ traktowane jako wzajemnie uzupe³niaj±ce siê.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45233142-6 |
| 45111300-1 |
| 45112100-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 24.6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenie zamówieñ o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Zak³ada siê ¿e zamówienie podobne dotyczyæ mo¿e powtórzenia robót budowlanych (tj. robót z zakresu przedmiotu zamówienia). Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego (np. zalecenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel. Wysoko¶æ wynagrodzenia za realizacjê zamówieñ podobnych zostanie ustalona na identycznych zasadach, jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotycz±cego zamówienia podstawowego (tj. w oparciu o stawki cenowe oferty wybranej w przetargu na dan± Czê¶æ przedmiotu zamówienia).
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Do¶wiadczenie dla Czê¶ci 1: Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum 2 (dwa) zamówienia obejmuj±ce roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie dróg zwi±zanym
z wykonywaniem nowej nawierzchni asfaltowej o warto¶ci pojedynczego zamówienia, co najmniej 200 tysiêcy z³otych brutto;
Do¶wiadczenie dla Czê¶ci 2: Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum 2 (dwa) zamówienia obejmuj±ce roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie dróg zwi±zanym
z wykonywaniem nowej nawierzchni asfaltowej o warto¶ci pojedynczego zamówienia, co najmniej 100 tysiêcy z³otych brutto;
Do¶wiadczenie dla Czê¶ci 3: Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum 2 (dwa) zamówienia obejmuj±ce roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie dróg zwi±zanym
z wykonywaniem nowej nawierzchni asfaltowej o warto¶ci pojedynczego zamówienia, co najmniej 50 tysiêcy z³otych brutto;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
UWAGA!!! Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na wszystkie trzy czê¶ci, wystarczaj±cym jest wykazanie spe³nienia warunku maksymalnego, tj. warunku dla Czê¶ci 1.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiaj±cy nie ¿±da dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z postêpowania.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie,
w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w ust. 5. pkt 5.1. ppkt 5.1.2 ltera c) SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - za³±cznik nr 5 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wype³niony formularz ofertowy - ( wg za³±cznika Nr 1 do SIWZ), 2. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, 3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG, 4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie. 5. Kosztorysy ofertowe uproszczone sporz±dzone wed³ug informacji podanych w ust. 15 SIWZ - Opis sposobu obliczenia ceny - za³±cznik nr 6.1-6.3 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy, tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 1) zmiana terminów wykonania umowy: a) zmiany wynikaj±ce z warunków atmosferycznych, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci: - klêsk ¿ywio³owych, - warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych dla danej pory roku, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów; b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci: - wyst±pienie w trakcie prowadzenia robót klêsk ¿ywio³owych, - natrafienie w trakcie prowadzenia robót na niewypa³y i niewybuchy, - konieczno¶æ wykonania wykopalisk archeologicznych, - wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, - wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; c) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci: - wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego, - konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, d) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub zamówieñ dodatkowych; e) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania lub braku dzia³ania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji w szczególno¶ci eksploatatorów infrastruktury oraz w³a¶cicieli gruntów pod inwestycjê, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci: - przekroczenie zakre¶lonych przez prawo lub regulaminy, a je¶li takich regulacji nie ma - typowych w danych okoliczno¶ciach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., - odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, w tym odmowa udostêpnienia przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci do celów realizacji inwestycji; f) zmiany spowodowane przez zagro¿enie wp³ywaj±ce na bezpieczeñstwo ¿ycia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub s±siaduj±cych nieruchomo¶ci a inspektor nadzoru wyda³ wykonawcy polecenie wykonania robót, usuniêcia wad lub podjêcia innych czynno¶ci w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagro¿enia, je¶li konieczno¶æ polecenia wynik³a z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego; g) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych umow±, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie; h) w przypadku zawarcia umowy z Wykonawc± po up³ywie pierwotnego terminu zwi±zania ofert±, na skutek przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego (w szczególno¶ci gdy oferta z³o¿ona przez Wykonawcê przekracza³a mo¿liwo¶ci finansowe Zamawiaj±cego i konieczne by³o podjêcie dzia³añ zmierzaj±cych do zabezpieczenia dodatkowych ¶rodków finansowych umo¿liwiaj±cych zawarcie umowy z Wykonawc±), co wp³ynê³o na skrócenie czasu Wykonawcy na wykonanie umowy. W takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu lub terminów wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki min±³ od up³ywu pierwotnego terminu zwi±zania ofert± do dnia zawarcia umowy. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 1 pkt 1) termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. Wykonawca nie mo¿e ¿±daæ zwiêkszenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpo¶rednich lub po¶rednich spowodowanych przestojem lub d³u¿szym czasem wykonywania umowy. 2) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia: a) zmiany technologiczne spowodowane w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: - z uwagi na mo¿liwo¶æ osi±gniêcia wymaganego efektu przy ni¿szych kosztach wykonania robót poprzez zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych, przy zachowaniu jako¶ci i parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urz±dzeñ, - z uwagi na mo¿liwo¶æ osi±gniêcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych zwiêkszaj±cych jako¶æ, parametry techniczne lub eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracaj±cych termin realizacji zamówienia, - pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na poniesienie ni¿szych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót, - pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na skrócenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót lub prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, - konieczno¶æ zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, - odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych, - odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, - zmiana decyzji, postanowieñ lub uzgodnieñ przez organy administracyjne i podmioty uzgadniaj±ce dokumentacjê projektow±, - konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, - konieczno¶æ wykonania robót oraz usuniêcia wad w celu zmniejszenia zagro¿enia, gdy zaistnieje wypadek wp³ywaj±cy na bezpieczeñstwo ¿ycia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub s±siaduj±cych nieruchomo¶ci a Inspektor nadzoru wyda³ Wykonawcy polecenie wykonania robót, usuniêcia wad lub podjêcia innych czynno¶ci w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagro¿enia. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 1 pkt 2) ppkt a) mo¿liwa jest w szczególno¶ci zmiana sposobu wykonania, materia³ów i technologii robót, zmiany lokalizacji budowanych urz±dzeñ, ograniczenie zakresu robót objêtych umow± lub zmiana wynagrodzenia. b) zmiana osób wskazanych w ofercie wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne osoby spe³niaj±ce warunki okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wed³ug polityki kadrowej wykonawcy. 3) pozosta³e zmiany spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT, c) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowi±zku podatkowego itp., d) zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie lub usuniêcie kolizji, f) gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, g) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót lub us³ug lub dostaw, h) zmian w zakresie zasad rozliczeñ i warunków p³atno¶ci zwi±zanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 2. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 1 pkt 3) lit. a), d), e), f) mo¿liwa jest w szczególno¶ci zmiana sposobu wykonania, materia³ów i technologii robót, jak równie¿ zmiany lokalizacji budowanych urz±dzeñ. 3. W przypadku okre¶lonym w ust. 1 pkt 3) lit. b) zmiana stawki VAT dotyczyæ bêdzie wynagrodzenia umownego za prace wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy. 4. W przypadkach okre¶lonych w ust. 1 pkt 2) i 3) mo¿liwa jest równie¿, powi±zana ze zmian± sposobu, zakresu ¶wiadczenia lub przepisów prawa, odpowiednia zmiana rozliczania lub zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia. 5. Wszystkie powy¿sze postanowienia w ust. 1 pkt 1), 2) i 3) stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 6. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania nieistotnych zmian postanowieñ umowy, które nie dotycz± tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 7. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiana danych teleadresowych. 8. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie. 9. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-06-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
| Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Modernizacja drogi gminnej ul. Królewska w m. Górna Wie¶ w km 0+000-0+770 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233120-7, 45233142-6, 45111300-1, 45112100-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-08-31
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zadanie okre¶lone w Czê¶ci 1 jest wspó³finansowanie ze ¶rodków bud¿etu Województwa Ma³opolskiego zwi±zanych z wy³±czeniem z produkcji gruntów rolnych. 2. W razie wyst±pienia opó¼nieñ lub innych okoliczno¶ci zawinionych przez Wykonawcê, a skutkuj±cych utrat± dofinansowania zadania wskazanego w Czê¶ci 1 przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wyst±pienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zap³atê utraconego dofinansowania.
| Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Modernizacja drogi gminnej ul. Krzemionki w m. Ksi±¿niczki w km 0+000-0+090 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233220-7, 45233142-6, 45111300-1, 45112100-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-08-31
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Modernizacja drogi gminnej dz. nr 401 w m. Wola Wiêc³awska w km 0+000-0+350 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233220-7, 45233142-6, 45111300-1, 45112100-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-08-31
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudow± infrastruktury o¶rodka sportowego w Borowej
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryñskiego 25 w ¯yrardowie w ramach projektu pn."Domy pe³ne historii - etap II.
- Budowa drogi le¶nej nr 123 na terenie Le¶nictwa Mokra
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Soko³owie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie i remoncie dachów akademików Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Paw³a II z podzia³em na 2 czê¶ci
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przej¶ciu Granicznym w Medyce
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





