eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › sprzęt rehabilitacyjny i basen do ćwiczeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-03

POZYCJA 51447

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: sprzęt rehabilitacyjny i basen do ćwiczeń Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, do kontaktów: mgr Ksenia Sondej, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3256609, 3256705, fax 052 3256606, e-mail: zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-pluc.bydgoszcz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt rehabilitacyjny i basen do ćwiczeń. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Bydgoszcz, ul. Seminaryjna 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzęt rehabilitacyjny i basen do ćwiczeń 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Kserokopia dokumentu uprawniającego do występowania w obrocie gospodarczym ( wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia 3. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy 4. Wypełniony i podpisany formularz Oferty 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 6. Oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych 7. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że - uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 8. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że - uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 9. Kserokopia dokumentu - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 93 poz. 896) i wymaganego dla wyrobów podlegających tej regulacji prawnej, w formie: - deklaracji zgodności CE - wydanej przez producenta wraz z wpisem do rejestru ( w przypadku wystawienia dokumentu w języku obcym należy dostarczyć kserokopię oryginału wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego - w języku polskim ), lub - zgłoszenia wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE do Rejestru wyrobów medycznych. ( pkt 9.9 dotyczy Pakiet I ). 10. Deklaracja zgodności CE lub inny równoważny dokument ( dotyczy Pakietu II ). 11. Instrukcja obsługi w języku polskim na oferowany sprzęt. 12. Oświadczenie o posiadaniu autoryzowanego serwisu na terenie Polski 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 25.23.21.10 - Wanny z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.12.00 - Wanny 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 359.390,65 zł. ( netto ) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1 Spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym - nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w myśl art. 24 ustawy, 2 Zaakceptować warunki zawarte w SIWZ, wraz z załącznikami: Opis przedmiotu zamówienia, Formularz cenowy, formularz Oferty, projekt umowy oraz - ewentualną modyfikację. 3 Posiadać aktualny dokument uprawniający do występowania w obrocie gospodarczym, 4 Udzielić - minimum - 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, 5 Spełniać warunki zawarte w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896), zgodnie z pkt 9.9.- dotyczy Pakietu I. 6. Posiadać autoryzowany serwis na terenie Polski Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie weryfikacji przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt. II.1.6 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w pkt II.1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.-pluc.bydgoszcz.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za pobraniem wraz z kosztami przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.10.2006, godzina 10:30, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: I Nazwa: Sprzęt rehabilitacyjny. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje: zestaw do trakcji szyjnego i lędźwiowego odcinka kręgosłupa, inhalator ultradźwiekowy, aparat do krioterapii, wanna do hydromasażu kończyn górnych, dolnych i kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego, wanna do hydromasażu (wirowy, perełkowy i podwodny), wanna do hydromasażu czterokomorowa, katedra biczy szkockich, aparat do magnetoterapii z oprzyrządowaniem i leżanką, uniwersalny gabinet usprawnienia leczniczego z oprzyrządowaniem, stół: rehabilitacyjny, do masażu i do pionizacji, fotel rehabilitacyjny, aparat do ćwiczeń biernych: stawu biodrowego, kolanowego, skokowego, barkowego, łokciowego, nadgarskowego, aparat do terapii impulsywnym polem magnetycznym, aparat do terapii podciśnieniowej, aparat do masażu wibracyjnego, aparat do elektroterapii, lampa do leczenia światłem spolaryzowanym, stolik (tablica) do ćwiczeń manualnych, aparat do laseroterapii ze skanerem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Przedmiot zawarty w części I obejmuje 23 pozycje - oferta musi obejmować cały pakiet. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: II Nazwa: Basen do ćwiczeń. 1) Krótki opis: Basen do ćwiczeń dla minimum 5 pacjentów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.21.10. 3) Wielkość lub zakres: Przedmiot zawarty w części II obejmuje 1 pozycję. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.