Ogłoszenie z dnia 2005-09-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radomsko: przebudowa placu targowego w Radomsku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o., do kontaktów: Cezary Ciupiński, ul. Kościuszki 12A, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6835403 w. 42, 6832112, fax 044 6835403, e-mail: inwestycje@tbsradomsko.pilicka.pl, www.tbsradomsko.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa placu targowego w Radomsku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu targowego przy ul. Targowej i ul. Harcerskiej w Radomsku polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni na placu targowym o łącznej powierzchni 26.610,00 m2. Zakres robót: 1.roboty ziemne wraz z karczowaniem 17 szt. pni drzew, 2.wykonanie nowej nawierzchni o konstrukcji: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grub. 6 cm układana na podsypce cementowo-piaskowej 20.242,00 m2 (kostka szara powierzchnia 21.288 m2 pomniejszona o powierzchnie wysepek żwirowych), - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grub. 6 cm układana na podsypce cementowo - piaskowej 5.322,00 m2 (kostka kolorowa - ciągi piesze i podział stanowisk), - obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 654,00 m, - krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej o dł. 712,00 m, - podbudowa z kruszywa łamanego o grub. 15,00 cm 3.wykonanie wysepek żwirowych gr. 5,00 cm 1.046,00 m2 4.wykonanie odwodnień liniowych w ilości 9 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys ślepy, dokumentacja projektowa, które stanowią załączniki do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 97-500 Radomsko ul. Targowa 4 - Plac Targowy. Kod NUTS: PL05. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 40.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zamówienie finansowane kredytem bankowym. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera)do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać ztreści pełnomocnictwa załączonego do oferty. Uwaga: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert) roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o łącznej wartości co najmniej 2.000.000,00 zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uznaje budowę, przebudowę, remont nawierzchni drogowych rozbieralnych, tj. z płyt chodnikowych, trylinki, kostki brukowej, kostki kamiennej i płyt ażurowych. 3.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, w tym posiadają co najmniej: 1)koparkę gąsienicową o poj. łyżki co najmniej 0,60 m3 - szt. 1 2)samochód samowyładowczy 5 t. - szt. 1 3)walec samojezdny wibracyjny 7,5 t. - szt. 1 4)walec statyczny samojezdny 10 t. - szt. 1 5)wibrator powierzchniowy - szt. 1 6)spycharkę gąsienicową - szt. 1 7)równiarkę samojezdną - szt. 1 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponują co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (Dz.U z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1.000.000,00 PLN. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 7.zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy;. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)sprawozdania finansowego składającego się z bilansu oraz rachunku zysków i strat (nie wymaga się dołączenia do oferty informacji dodatkowej), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2)informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, co najmniej 1.000.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. Wykaz powinien zawierać, co najmniej narzędzia i urządzenia wskazane w SIWZ; 2)wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 4)wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości, co najmniej 2.000.000,00 zł odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uznaje budowę, przebudowę, remont nawierzchni drogowych rozbieralnych, tj. z płyt chodnikowych trylinki, kostki brukowej, kostki kamiennej i płyt ażurowych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 76 - 73134 z dnia 19.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 08/TBS/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.11.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie spólki, przelewem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.11.2005 godzina 00:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 31.12.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.11.2005, godzina 10:00, Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. świetlica I piętro 97-500 Radomsko ul. Kościuszki 12A.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: wstępne ogłoszenie informacyjne BZP z dnia 19.04.2005 r. nr 75 poz. 17088. 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.09.2005.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Dąbrówka realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 09 tj. - minerały (piasek, kamienie) wytworzonych w ZUOK w Płoszowie
- Dostawa różnych wyrobów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku / POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE/
- "Likwidacja barier architektonicznych - dostosowanie budynku dla osób z niepełnosprawnościami poprzez realizację robót budowlanych w zakresie przebudowa szybu windowego wraz z wymianą windy
- Modernizacja części łazienek wraz z adaptacją pomieszczeń na pokoje dla mieszkańców w DPS w Radomsku
- Dostawę akcesoriów do sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Radomsku. "/ PROCEDURA POWTÓRZONA/ Nr Spr. 612/2025
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szerokości jezdni min. 4 m w miejscowości Cisew, Kalinowa.
- Remont nawierzchni parkingu przy Urzędzie Miasta Legionowo
- "Odbudowa drogi gminnej prowadzącej do wałów Odry w Buszkowicach Małych, dz. nr 22, Gmina Wińsko"
- Zwiększenie powierzchni zielonej w Suwałkach
- Budowa boiska sportowego przy szkole podstawowej w Cieksynie i utwardzenie terenu
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.