eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzetarg na Pakiet 1 - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHORÓB WEWNĘTRZNYCH, ASTMY I ALERGII Z ODCINKIEM DLA DZIECI i Pakiet nr 2 - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHIRURGII OGÓLNEJ I TRANSPLANTACYJNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-08

Łódź: Przetarg na Pakiet 1 - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHORÓB WEWNĘTRZNYCH, ASTMY I ALERGII Z ODCINKIEM DLA DZIECI i Pakiet nr 2 - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHIRURGII OGÓLNEJ I TRANSPLANTACYJNEJ
Numer ogłoszenia: 51424 - 2016; data zamieszczenia: 08.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9270 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, faks 42 678 99 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na Pakiet 1 - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHORÓB WEWNĘTRZNYCH, ASTMY I ALERGII Z ODCINKIEM DLA DZIECI i Pakiet nr 2 - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHIRURGII OGÓLNEJ I TRANSPLANTACYJNEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pakietu nr 1 pod nazwą: PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHORÓB WEWNĘTRZNYCH, ASTMY I ALERGII Z ODCINKIEM DLA DZIECI oraz pakietu nr 2 pod nazwą: PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU KLINICZNEGO CHIRURGII OGÓLNEJ I TRANSPLANTACYJNEJ zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową stanowiącą załączniki nr 1C, 1D do SIWZ. 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo-kosztorysowej (załączniki nr 1C, 1D do SIWZ). 2. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV: 45.21.51.00-8 (Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych) CPV: 45.21.51.40-0 (Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych) 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 3.1 wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych, montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z przebudową Szpitala wraz z rozruchem technologicznym dostarczonych urządzeń i/lub wyposażenia i przekazaniem obiektu do użytkowania, 3.2 wykonanie źródeł i przyłączy mediów w części przebudowywanej budynku istniejącego dla wszystkich branż, 3.3 wykonanie koniecznych prac związanych z zagospodarowaniem terenu, 3.4 wykonanie koniecznych instrukcji i przeszkolenia personelu Zamawiającego, 3.5 uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich opinii, pozwoleń decyzji administracyjnych. 3.6 Budynek Szpitala jest wpisany do rejestru zabytków w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków pod nr rej.: A/106 wpisem z 20.01.1971 - dot. Pakietu nr 1 i Pakietu nr 2 3.7 Zamawiający zastrzega, iż w trakcie wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia będą funkcjonowały zarówno Budynek Główny jak i pozostałe budynki znajdujące się w kompleksie szpitalnym. 4. Gwarancja i rękojmia a) Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 60 miesięcy od dnia odbioru i podpisania protokołu końcowego inwestycji, termin gwarancji zainstalowanych urządzeń w ramach wykonanych robót budowlanych nie może być krótszy niż 60 miesięcy. b) Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia - dotyczy pakietu nr 1 i pakietu nr 2. c) W przypadku, gdy producent urządzeń i sprzętu udziela gwarancji na okres dłuższy niż określony w pkt. a) obowiązuje okres gwarancji udzielonej przez producenta. d) Rękojmia: okres rękojmi wynosi dla robót 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji, okres rękojmi dla urządzeń instalowanych w ramach robót budowlanych wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji, e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi w okresie trwania gwarancji. 5. Podwykonawcy a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia, za których odpowiedzialny jest Wykonawca. b) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części prac podwykonawcom. Podwykonawcy działają na rachunek Wykonawcy, c) Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, (proszę wypełnić Załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika nr 4 do oferty, lub go nie wypełni, lub nie dokona w nim skreśleń, Zamawiający uzna, że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie d) Podwykonawca musi spełniać warunki techniczne w stopniu nie gorszym aniżeli Wykonawca. e) Przed podpisaniem przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą obowiązany jest on uzyskać na to zgodę Zamawiającego oraz przedłożyć umowę z podwykonawcą lub jej projekt wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie. 6. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót (załączniki nr 1C, 1D do SIWZ), stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc, zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Wartość zamówienia 4.808.270,59 zł netto - bez zamówienia uzupełniającego. B. 1. Maksymalny termin wykonania zamówienia to 31.10.2016 r. od daty podpisania protokołu wprowadzenia na teren budowy, z zastrzeżeniem iż maksymalny termin wykonania zamówienia dla pakietu nr 1 to 30.07.2016 r. . 2. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia i odbioru poszczególnych pakietów zgodnie z załącznikiem nr 1E od SIWZ (harmonogram terminowy realizacji) dla pakietu nr 1 i pakietu nr 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00-8, 45.21.51.40-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: SKB Development Spółka z o. o. Spółka komandytowa - Lider konsorcjum,, ul. Miła 2, 00-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
  • SKB Budownictwo Sp. z o. o. - Partner konsorcjum,, ul. Pl. Tadeusza Kościuszki 11, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4808270,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4582707,66

  • Oferta z najniższą ceną: 4575265,20 / Oferta z najwyższą ceną: 5555684,06

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.