eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołówObsługę przeprawy promowej z napędem ręcznym na rzece Odrze w ciągu drogi powiatowej Nr 1296 D m. Brzeg Dolny, ul. Przejazd

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Wołów: Obsługę przeprawy promowej z napędem ręcznym na rzece Odrze w ciągu drogi powiatowej Nr 1296 D m. Brzeg Dolny, ul. Przejazd
Numer ogłoszenia: 514150 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołowski , pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3805901, faks 071 3805900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługę przeprawy promowej z napędem ręcznym na rzece Odrze w ciągu drogi powiatowej Nr 1296 D m. Brzeg Dolny, ul. Przejazd.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługę przeprawy promowej z napędem ręcznym na rzece Odrze w ciągu drogi powiatowej Nr 1296 D m. Brzeg Dolny, ul. Przejazd W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1.przewozu międzybrzegowego promem osób, pojazdów mechanicznych i ładunków w godzinach ustalonych w regulaminie przewozów; 2.prowadzenia dozoru promu na postoju zgodnie z przepisami ustawy o żegludze śródlądowej, w czasie przerwy pomiędzy kursami oraz w porze nocnej; 3.utrzymania w należytym stanie technicznym promu i łodzi towarzyszącej, poprzez: a)dokonywanie remontów i napraw bieżących promu i łodzi towarzyszącej, w tym malowanie i właściwe oznakowanie promu i łodzi, b)zapewnienie odpowiedniego wyposażenia techniczno-eksploatacyjnego promu i łodzi towarzyszącej (w szczególności: kół ratunkowych, kapoków, wioseł, bosaków, akumulatora, pompy skrzydełkowej, kotwicy); 4.zakupu liny głównej, jej wymiany i bieżącej konserwacji; 5.bieżącej kontroli stanu technicznego promu, łodzi towarzyszącej oraz wyposażenia techniczno - eksploatacyjnego, w razie stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca samodzielnie podejmie decyzję o wstrzymaniu przewozu i usunie usterki we własnym zakresie; 6.zapewnienia odpowiedniego oświetlenia przeprawy; 7.zabezpieczenia promu i łodzi towarzyszącej przed uszkodzeniem w czasie spływu wielkiej wody, powodzi oraz spływu kry i lodu; 8.zapewnienia właściwego oznakowania dróg dojazdowych do promu oraz dokonywanie aktualizacji oznakowania w zależności od kursowania promu; 9.posiadania aktualnych dokumentów prawnych zezwalających na dokonywanie przewozów międzybrzegowych promem, w szczególności: a)świadectwa zdolności żeglugowej promu b)zaświadczenia kwalifikacyjnego dla promu c)karty rejestracyjnej dla łodzi d)pozwolenia wodno-prawnego 10.wykonywania zaleceń Urzędu Żeglugi Śródlądowej z inspekcji statku i załogi; 11.utrzymywania porządku i czystości na promie, łodzi oraz na terenie przeprawy promowej; 12.likwidacji śliskości w okresie zimowym na dojazdach do promu (od barier zabezpieczających do wjazdu na prom) włącznie z promem. Sprzęt, transport i materiał uszorstniający do likwidacji skutków zimy zapewnia Wykonawca; 14.umieszczenia w widocznym miejscu na promie regulaminu kursowania promu i tablicy informacyjnej dla podróżnych oraz ich odnawianie materiałem i sprzętem Wykonawcy; 15.bieżącej konserwacji i ochrony przed zniszczeniem powierzonego przez Zamawiającego sprzętu (wymienionego w protokole przekazania); 16.przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych; 17.prowadzenia dziennika kursowania promu; 18.opłacania należnych podatków od nieruchomości; 19.zawarcia umowy z firmą ubezpieczeniową i ubezpieczenia promu od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. 20.ponoszenia wszystkich kosztów związanych z funkcjonowaniem przeprawy (energia elektryczna, rozmowy telefoniczne, opłaty komunalne)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.61.00.00 - 66.61.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi zostały lub są wykonywane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. - wykażą osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia - wykażą osoby zdolne do obsługi promu: min. 6 osób posiadających uprawnienia przewozowe, tj. patent żeglarski przewoźnika PRZEWOZNIK PROMOWY i doświadczenie min. 3-letnie w wykonywaniu zawodu przewoźnika - zapewnią ciągłą dyspozycyjność i łączność przy pomocy telefonu kontaktowego Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie do kontynuacji ubezpieczenia i zawarcia umowy z firmą ubezpieczeniową w celu ubezpieczenia promu od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. w związku z przewozem pasażerów, pojazdów i zwierząt. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takim przypadku winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-pisemne zobowiązanie do kontynuacji ubezpieczenia i zawarcia umowy z firmą ubezpieczeniową w celu ubezpieczenia promu od odpowiedzialności cywilnej, zobowiązanie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V.4. SIWZ; -formularz oferty; - formularz cenowy; - zobowiązanie do współpracy; - oświadczenie o telefonie kontaktowym; - projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zostały zawarte w projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Wołowski Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiat Wołowski Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.01.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.