Ogłoszenie z dnia 2013-12-11
Gliwice: opieka nad dziećmi
Numer ogłoszenia: 514124 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, faks 032 2308027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opieka nad dziećmi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Praca w ilości 18 h/miesięcznie (średnio dwa razy w tygodniu poniedziałki - piątki w godzinach 16-18, godziny te mogą ulec zmianie, możliwość pracy w soboty) w świetlicach mieszczących się na terenie Gliwic dla dzieci w wieku 7-18 lat (grupy liczą do 15 dzieci). 2. Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie placówki (otwieranie i zamykanie obiektu, dbanie o należyty porządek w trakcie i po zajęciach). 3. Diagnozowanie problemów dzieci i ich najbliższego środowiska. 4. Nawiązywanie kontaktów z rodzinami/opiekunami w formie spotkań indywidualnych tj. informowanie o zajęciach, wyjściach, wyjazdach. Wszelkie działania dotyczące dzieci odbywają się w porozumieniu z opiekunami dzieci. 5. Organizowanie alternatywnych sposobów spędzania wolnego czasu dla tych dzieci. Alternatywne formy spędzania wolnego czasu dla podopiecznych uczęszczających do świetlicy oznaczają wyjścia poza dzielnice w których dzieci mieszkają (czego dzieci w większości wypadków nie robią) np. kino, muzeum, spacer do parku, pływalnia. 6. Działania w kierunku organizacji zajęć z dziećmi (zajęcia sportowe, edukacyjno - kulturalne). 7. Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z wykonanej pracy. Sprawozdanie z wykonywanej pracy w formie pisemnej (18 godzin) ze wskazaniem dni i godzin oraz uwzględnieniem kto był na danych zajęciach, co się na nich działo oraz opisem relacji między podopiecznymi i opiekunem. 8. Postępowanie podzielone jest na 14 równych części. 9. Jedna osoba-opiekun może złożyć ofertę maksymalnie na 2 części. Maksymalna cena brutto* za 1 godzinę nie może przekroczyć kwoty 25,00 pln, tj. 5 400,00 pln/rok. * cena brutto dla osób fizycznych, które nie prowadza działalności gospodarczej obejmuje również koszty z tytułu składek społecznych i funduszu pracy, jakie zamawiający jest zobowiązany zapłacić za wykonawcę /szczegóły w pkt 16.6) SIWZ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 20.00
- 2 - Wykształcenie wyższe - 20.00
- 3 - Doświadczenie - 20.00
- 4 - Doświadczenie - pomoc społeczna - 40.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku przeciągnięcia się procedur przetargowych, termin zawarcia i tym samym rozpoczęcia usług ulegnie odpowiednio zmianie, tym samym zostanie odpowiednio przeliczona ilość godzin do przepracowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsgliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach kod 44-100, ul. Zwycięstwa 13 piętro III, pok. 304 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 09:45, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach kod 44-100, ul. Zwycięstwa 13 piętro III, pok. 304 (sekretariat) lub listownie na adres zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla produktów: Veeam Backup & Replication oraz Fortinet
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
- Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Przeprowadzenie szkolenia praktycznego dla pracowników w zakresie modelowania numerycznego. Znak sprawy: DZPZ.283.57.2025.TB
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Całodobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie niestacjonarnej 5 - dniowej półkolonii zimowej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat, dla których organizatorem...
- Kompleksowa organizacja i obsługa zajęć w Placówkach Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Szaflary wynikających z pracy podwórkowej.
- Organizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie ferii zimowych i wakacji w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej II edycja-półkolonie let i zim 2026
- "zorganizowanie w okresie 31.01.2026r. - 15.02.2026r. półkolonii zimowych dla 150 dzieci, uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- Organizacja wypoczynku zimowego i letniego w formie półkolonii w latach 2026-2027 wraz z działaniami o charakterze animacyjnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





