eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZP69/2012 Świadczenie usługi cateringowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Olsztyn: ZP69/2012 Świadczenie usługi cateringowe
Numer ogłoszenia: 514078 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 495482 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392727, faks 089 5392710.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP69/2012 Świadczenie usługi cateringowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Świadczenie usługi cateringowej w dniu 18.12.2012 od godz. 14.00 dla maksymalnie 100 osób w formie szwedzkiego stołu (ostateczna liczba osób zostanie przekazana Wykonawcy do 17.12.2012 r.). Wymagane menu (porcja dla 1 osoby): Dania na gorąco: min. 250 g/osobę: Karp smażony na słodko z rodzynkami Kaczka pieczona z gorącymi wiśniami Pierogi z kapustą i grzybami Kutia Kopytka zasmażane, pieczone ziemniaki Dania na zimno: min. 300 g/osobę: Karp królewski w galarecie Śledzie na pierzynie z cebulki i śmietany Ryba w sosie greckim Tatar z łososia z limonką podany na tostach Sałatka ze śledzi i ziemniaków Sałatka jarzynowa Chleb Ciasta łącznie min. 200 g/osobę (ciasta), napoje: makowiec piernik z polewą czekoladową kompot z suszu min.300 ml/osobę Serwis kawowy: herbata czarna, cytryna, cukier, kawa, mleczko. Min. 250 ml/osobę herbaty (gorąca woda w zaproponowanych przez Wykonawcę pojemnikach np. termosach) Minimum 250 ml/osobę przygotowanej, gorącej kawy w pojemnikach np. termosach. 3.1.4) ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY: a) w trakcie trwania imprezy, Wykonawca zapewni obsługę min. 2 osób, b) przygotowaniem stołu szwedzkiego z aranżacją nawiązującą do Świąt Bożego Narodzenia. c) Wykonawca musi zapewnić: stoły z białymi obrusami (obrusy materiałowe) w ilości pozwalającej ustawienie wszystkich potraw, oraz min. 3 dodatkowe stoły (min. 1 na czyste naczynia - szklane, oraz sztućce i min. 2 stoły na brudne naczynia) d) Wykonawca zobowiązuje się do wskazania osoby koordynującej realizację zamówienia i do kontaktu z osobą wskazaną przez zamawiającego odpowiedzialną za catering, e) przestrzegania przepisów prawnych oraz sanitarnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych, f) dostarczania posiłków oraz przygotowania ich serwisu oraz ustawienie stołów wraz z zastawą na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 60 min. przed rozpoczęciem g) Wykonawca zapewni zastawę stołową: naczynia ceramiczne lub porcelanowe, sztućce metalowe, szklanki do kompotu, filiżanki do kawy i herbaty - szklane bądź porcelanowe; serwetki papierowe i materiałowe h) świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów, spełniających normy jakości produktów spożywczych o ważnym okresie przydatności do spożycia, w opakowaniach posiadających stosowne atesty. i) W wypadku konieczności zastosowania prądu do podgrzania napoi, posiłków lub do ozdób świątecznych Wykonawca musi zapewnić przedłużacze we własnym zakresie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VITO S.C., Kołłątaj 1, 10-900 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4471,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.