Ogłoszenie z dnia 2012-12-17
Oborniki: Zakup urządzeń komputerowych, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą.
Numer ogłoszenia: 514002 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach, ul. Sądowa 5, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 653 66 36, faks 0-61 653 66 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń komputerowych, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa zamawianego towaru Kod i opis wg wspólnego słownika zamówień Zasilacz awaryjny 30200000-1 - 6 szt. Komputer przenośny 30213100-6 - 1 szt. Komputery PC 30213000-5 - 2 szt. Urządzenie wielofunkcyjne 30232110-8 1 szt. Tonery 30125110-5 -6 szt. Procesor komputerowy 30211500-6 - 1 szt. Obudowa komputerowa 30200000-1 - 1 szt. Zasilacz komputerowy 30200000-1 - 1 szt. Pamięć RAM 30236110-6 - 10 szt. Dyski Twarde beztalerzowe 30234600-4 - 2 szt. Dyski Twarde talerzowe 30234100-9 - 5 szt Płyta główna 30237140-2 - 1 szt. Chłodzenie procesora 30234400-2 - 1 szt. Karta graficzna 30237134-7 - 1 szt Kable do zasilaczy UPS 30237280-5 - 7 szt Pendrive 30237230-0 - 1 szt. Płyty DVD 30234400-2 - 200 szt. Wtyczki RJ45 30236000-2 - 200 szt. Klawiatura komputerowa 30237460-1 - 7 szt. System operacyjny 48624000-8 - 2 szt. Router 32424000-1 - 1 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.21.15.00 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.71.34 - Karty akceleratorów graficznych 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 30.23.71.40 - Płyty główne 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maxto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. ( dawniej Maxto Marcin Staniewski, Tomasz Wojewoda Spółka jawna), ul. Reduta 5, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35437,53
Oferta z najniższą ceną: 35437,53 / Oferta z najwyższą ceną: 35437,53
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przed udzieleniem zamówienia z wolnej ręki były prowadzone kolejno 2 postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. W pierwszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta przetargowa , która była niezgodna ze SIWZ ( zaoferowany jeden z przedmiotów nie spełniał wymogów stawianych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Postępowanie to zostało unieważnione. W kolejnym postępowaniu na ten sam przedmiot zamówienia wpłynęła jedna oferta przetargowa lecz po terminie składania ofert. Postępowanie to zostało także unieważnione.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Obornikach.
- na zakup sprzętu medycznego USG- 2 szt- dla SP ZOZ w Obornikach finansowanego z projektu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026-powtórka
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej na potrzeby ZSCKR w Jabłoniu".
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych
- Zakup sprzętu i wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie.
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
- Dostawa telebimu 4 m x 6 m do sali widowiskowej w budynku GCKiS w ramach zadania pn. " Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - Etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





