eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzePRZETARG NIEOGRANICZONY NR 10/PN/09 NA OPRACOWANIE PROJEKTU NADBUDOWY KONDYGNACJI NAD PAWILONAMI D I E Z PRZEZNACZENIEM NA ODDZIAŁ ŁÓŻKOWY GINEKOLOGICZNO - POŁOŻNICZY I NEONATOLOGICZNY, BLOK PORODOWY I OPERACYJNY WRAZ Z INSTALACJAMI TOWARZYSZĄCYMI .

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Zabrze: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 10/PN/09 NA OPRACOWANIE PROJEKTU NADBUDOWY KONDYGNACJI NAD PAWILONAMI D I E Z PRZEZNACZENIEM NA ODDZIAŁ ŁÓŻKOWY GINEKOLOGICZNO - POŁOŻNICZY I NEONATOLOGICZNY, BLOK PORODOWY I OPERACYJNY WRAZ Z INSTALACJAMI TOWARZYSZĄCYMI .
Numer ogłoszenia: 51363 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Rejonowy w likwidacji , ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2776210, faks 032 2776210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srzabrze.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 10/PN/09 NA OPRACOWANIE PROJEKTU NADBUDOWY KONDYGNACJI NAD PAWILONAMI D I E Z PRZEZNACZENIEM NA ODDZIAŁ ŁÓŻKOWY GINEKOLOGICZNO - POŁOŻNICZY I NEONATOLOGICZNY, BLOK PORODOWY I OPERACYJNY WRAZ Z INSTALACJAMI TOWARZYSZĄCYMI ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu nadbudowy kondygnacji nad pawilonami D i E z przeznaczeniem na oddział łóżkowy ginekologiczno - położniczy i neonatologiczny, blok porodowy i operacyjny wraz z instalacjami towarzyszącymi (CPV- 74222000-1, 74222300- 1 ). Zakres rzeczowy dokumentacji projektowo -kosztorysowej * koncepcja i prace przedprojektowe * koncepcja programowo-przestrzenna * opracowanie wniosków dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu * uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej dla celów projektowych dla zamierzonego opracowania * wykonanie inwentaryzacji segmentów w części związanej funkcjonalnie z nadbudową, * Projekty budowlane * Projekt zagospodarowania terenu * Projekt architektoniczno- budowlany * Projekt wykonawczy * P.W. Zagospodarowania terenu * P.W. Architektury * P.W. Konstrukcji * P.W. dróg i ukształtowania terenu * P.W. zieleni * P.W sieci wod- kan. * P.W remontu hydroforownii * P.W. sieci elektrycznej i rozdzielni elektrycznych, rezerwowego zasilania * P.W. sieci co i cwu * P.W remontu tlenowni * P.W. niezbędnych przekładek sieci. * P.W. wszystkich instalacji niezbędnych w budynku instalacji - wod- kan - instalacji co i cwu - instalacji gazów medycznych i próżnia - instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej - Instalacji elektrycznych, słaboprądowych (komputerowe, p.pożarowe, oddymiania klatek schodowych, teletechniczne, alarmowe , monitoring, odgromowa, instalacje zasilania awaryjnego Kosztorysy * Przedmiar projektowanych robót * Kosztorysy inwestorskie projektowanych robót * Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych * Informacja BIOZ uwzględniającej specyfikę projektowanego obiektu budowlanego * Komplet uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prowadzenia robót * Harmonogram realizacji * Zestawienie kosztów realizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno- użytkowy - załącznik nr 6 do SIWZ .Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z Analizą stanu technicznego i możliwości nadbudowy budynków A,D i E Szpitala Rejonowego w Zabrzu i segmentu D opracowaną przez Politechnikę Śląską w Gliwicach w 2008r. stanowiąca załącznik do programu funkcjonalno- użytkowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00 - 74.22.20.00 74.22.23.00 - 74.22.23.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium w wysokości: 15590,20 złotych wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 40102024010000070201936491. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.65).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu projektu obiektów zakładów opieki zdrowotnej o wartości min. 300 000,00 zł oraz dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami z każdej z niżej wymienionej branży posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach -) architektonicznej -) konstrukcyjno-budowlanej -) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych -) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 700.000 zł ( siedemset tysięcy zł) ważną na dzień otwarcia ofert. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust 1 -2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawa zamówień publicznych z późn. zm.) 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VII SIWZ, poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy 1.1. Oświadczenie - załącznik nr 2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: 3.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Nie popełnienie przez osoby fizyczne, wspólników spółki jawnej, partnerów lub członków zarządu spółki partnerskiej, komplementariuszy spółki komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub osoby prawne tj. urzędujących członków organu zarządzającego - przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 4.1. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy (tj. dla wszystkich osób jak obok) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Brak zakazu ubiegania się podmiotu zbiorowego o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary 5.1. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenia) nie wcześniej niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania, usług odpowiadających swoim rodzajem, i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie co najmniej 2 projektów obiektów zakładów opieki zdrowotnej o wartości min. 300.000 zł brutto (każda usługa). 6.1. Wykaz wykonanych (zakończonych) usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania odbiorców - załącznik nr 3 Dokument potwierdzający należyte wykonanie usług wymienionych w powyższym wykazie Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach a) architektonicznej b) konstrukcyjno-budowlanej c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz wpisanymi do Izby Architektów (dot. pkt a) i Izby Inżynierów Budownictwa (dot. pkt b, c, d,) 7.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji- załacznik nr 4 Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest dostarczyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 7.2. Kopie uprawnień budowlanych do projektowania 7.3. Kopie potwierdzenia przynależności do Izby Architektów i Izby Inżynierów Budownictwa. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 700.000 zł (dziewięćset tysięcy zł) ważnego na dzień otwarcia ofert. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.1. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srzabrze.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, parter, pokój nr 1.08..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, parter, pokój nr 1.08..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.