eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa specyfików olejowo-smarowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-10

Kraków: Dostawa specyfików olejowo-smarowych
Numer ogłoszenia: 51349 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Regionalna Baza Logistyczna , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 137 554, faks 261 137 553.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specyfików olejowo-smarowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specyfików olejowo-smarowych w zakresie 4 zadań: Zadanie nr 1 - olej do przekładni samochodowych GL-5 80W/90 - 3 100 kg; Zadanie nr 2 - olej parafinowy (np. Pionier 1930 lub równoważny) - 4 750 kg; Zadanie nr 3 - powietrzny barwnik dymów czerwony (np. Dyeguard Aerobatic Red lub równoważny) - 4 750 kg; Zadanie nr 4 - wodny roztwór mocznika (np. AdBLUE lub równoważny) - 16 000 kg.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.18.00-9, 09.21.17.20-0, 24.96.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Druk OFERTA; 2. Formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin realizacji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w umowie na mocy porozumienia stron, w następujących przypadkach: 1) zmiany miejsca dostawy w przypadkach zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącego Odbiorcą; 2) zmiany Odbiorcy: 3) przedłużenia terminu realizacji umowy - w przypadku gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu umowy w umówionym terminie o okres nie dłuższy niż czas trwania siły wyższej. Przez siłę wyższą Strony rozumieją okoliczności niezależne od woli działań Stron, których powstania żadna ze Stron nie mogła przewidzieć i których powstaniu lub skutkom nie mogła zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą mogą być uznane w szczególności takie okoliczności jak: klęski żywiołowe i anormalne warunki pogodowe, katastrofy, embargo, zamknięcie granic lub istotne utrudnienia ruchu na granicach, wydane przez władze publiczne zakazy transportowe, uniemożliwiające całkowite lub częściowe wykonanie Umowy. Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do powiadomienia o tym fakcie w ciągu 7 dni roboczych drugiej Strony pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Strony zobowiązują się do podjęcia niezwłocznych działań, mających na celu wykonanie postanowień Umowy. Jeśli okoliczności siły wyższej będą trwać nieprzerwanie dłużej niż 2 miesiące, to każda ze Stron może rozwiązać Umowę z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia nie ponosząc odpowiedzialności z tytułu rozwiązania Umowy. 4) Przedłużenie terminu realizacji umowy o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub Sądem Powszechnym w przypadkach gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego, a kończy się w dniu wydania stosownego orzeczenia przez KIO bądź Sąd. 5) zmiany terminu przyjmowania dostaw - w przypadku zmiany godzin pracy Zamawiającego; 6) zmiany rodzaju opakowań; 7) zmiany przedmiotu umowy gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że produkt zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w SIWZ, zostanie zaakceptowany, przez Zamawiającego a cena jednostkowa neto nie ulegnie podwyższeniu; 8) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 9) Zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w każdym czasie za jego zgodą, a także w przypadku dokonania zmian w umowie o których mowa w pkt. 7 i 10; 10) Zmiany przedmiotu umowy w każdym czasie kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu przedmiot umowy o parametrach lepszych aniżeli zaoferowany w ofercie, pod warunkiem, że warunki gwarancji nowego wyrobu nie ulegną pogorszeniu oraz cena jednostkowa netto nie ulegnie podwyższeniu; 11) Rezygnacji z dostarczenia poszczególnych pozycji asortymentowych- każdym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy, bądź na wniosek Wykonawcy, gdy dane pozycje asortymentowe nie będą dostępne na rynku. 12) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zamianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków - bud. 28 - sekcja zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2016 godzina 09:00, miejsce: 3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków - bud. 28 - kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: olej do przekładni samochodowych GL-5 80W/90.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: olej do przekładni samochodowych GL-5 80W/90 - 3 100 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.18.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: olej parafinowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: olej parafinowy (np. Pionier 1930 lub równoważny) - 4 750 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.18.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: powietrzny barwnik dymów czerwony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: powietrzny barwnik dymów czerwony (np. Dyeguard Aerobatic Red lub równoważny) - 4 750 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.17.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wodny roztwór mocznika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wodny roztwór mocznika (np. AdBLUE lub równoważny) - 16 000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.