Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Ruda Śląska: Zakup pojazdu silnikowego specjalnego zastosowania dla PEC Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 51340 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska , ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3447800, faks 032 3447840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pec.rsl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pojazdu silnikowego specjalnego zastosowania dla PEC Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne wymagania: 1. dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3,5 t., 2. kabina podwójna brygadowa, cztero drzwiowa, zaopatrzona w szyby, przeznaczona do przewozu od 6 do 7 osób, 3. skrzynia ładunkowa o niskim progu, burty aluminiowe podwyższone, 4. skrzynia ładunkowa o wymiarach o powierzchni minimum 6,6 m2 liczonej po wymiarach wewnętrznych, o wys. od 550 mm do 600 mm, 5. ładowność do 1,5 t., 6. silnik wysokoprężny z wtryskiem paliwa i turbosprężarką o mocy do 150 KM, 7. emisja spalin zgodnie z obowiązującymi normami, 8. skrzynia biegowa manualna, 9. napęd na przednie koła, 10. dodatkowy komplet (4 szt.) opon zimowych, odpowiedni do rozmiarów kół pojazdu, 11. koło zapasowe, 12. układ hamowania zaopatrzony w ABS, 13. zabezpieczenie przed włamaniem w postaci autoalarmu, 14. fotel kierowcy regulowany, 15. bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, 16. akumulator od 95 Ah, 17. zagłówki, 18. hak holowniczy, 19. rocznik: 2008 - 2009..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ). Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 5.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 5.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia dotyczącego sprzedaży samochodów. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.1. oraz podpisanych oświadczeń (załącznik nr 2 do SIWZ). 5.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w punkcie 6.1.2. oraz podpisanych oświadczeń (załącznik nr 2 do SIWZ). 5.2.3 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 5.1.1 i 5.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.3. oraz podpisanych oświadczeń (załącznik nr 2 do SIWZ). 5.3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.3.1 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w Rozdziale VI i VII SIWZ. 5.3.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 5.3.3 W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.4, każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w pkt 5.1.1 - 5.1.3 mogą być spełnione łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.1.1 SIWZ - do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.1.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu ofertowym), że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz oświadczenie, potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.1.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć podpisane oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.1.4 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.1.4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć podpisane oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ), potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokument wymieniony w punktach od 6.1.1 do 6.1.4 musi być złożony przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. 6.2 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6.3 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6.4 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.5 Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 6.5.1 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6.5.2 W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. 6.6 Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.6.1 Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - gwarancja mechaniczna - 5
- 3 - gwarancja na perforację nadwozia - 5
- 4 - gwarancja na powłoki lakiernicze - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pec.rsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PEC Sp. z o.o. ul.Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 11:30, miejsce: PEC Sp. z o.o. ul.Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ul. Energetyków 9.
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Dostawa silników elektrycznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba, nr grupy 311-1.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - z podziałem na 3 pakiety: I Pakiet Zakup i dostawa Holtera EKG - w ilości 3 sztuk, Aparatu EKG - w ilości 3 sztuk II Pakiet Zakup i dostawa Spirometru - w ilości 1 sztuka III Pakiet Zakup i dostawa Systemu do prób wysiłkowych - w ilości 1 sztuka
- Remont poradni POZ, z podziałem na dwa pakiety: Pakiet nr 1 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Staszic Pakiet nr 2 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Knurów Roboty budowlane realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
- Podziały nieruchomości w celu wydzielenia pasa drogowego dróg publicznych - 3 części
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na wyposażenie OSP Wrotnów
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu specjalnego z homologacją w wersji karawan pogrzebowy na potrzeby Zakładu Pogrzebowego Cmentarza Komunalnego w Sopocie
- "Zakup lekkiego samochodu specjalnego oraz sprzętu i wyposażenia dla potrzeb OSP Wola Morawicka"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Dostawa samochodów specjalistycznych do czyszczenia kanalizacji sanitarnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.