Ogłoszenie z dnia 2010-01-07
Toruń: Całodobowy dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych
Numer ogłoszenia: 5132 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185543 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników, Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6500044 w.149, 123, faks 056 6500333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowy dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników zwanego dalej Instytutem IMPiB lub Instytutem w następujących lokalizacjach: 1) w Toruniu w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 i w budynku administracyjnym użyteczności publicznej przy ul. Szosa Chełmińska 28 - zadanie A 2) w Gliwicach w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowska 50A - zadanie B 3) w Zgierzu w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Barwników i Produktów Organicznych przy ul. Chemików 2/4 i w Łodzi w budynku przy ul. Sienkiewicza 55 - zadanie C 4) w Piastowie w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Elastomerów i Technologii Gumy przy ul. Harcerskiej 30 - zadanie D 2. Zadanie A obejmuje: 1) całodobowy dozór i ochronę mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w Toruniu w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, w tym: a) dozór i ochrona budynków oraz mienia na nieruchomości o powierzchni 16.660 m2 położonej w Toruniu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, na której posadowione są budynki: - laboratorium techniczne wraz z częścią biurową o pow. 1200 m2, - hala produkcyjna wyrobów w metalu z częścią wysoką o pow. 2500 m 2, - hala produkcyjna wyrobów z tworzyw sztucznych z częścią socjalno-biurową o pow. 800 m2, - magazyn, garaż na samochód ciężarowy i samochód osobowy, stolarnia i lakiernia o pow. łącznej 230 m2, - wiata o pow. 156 m2, b) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie całodobowej usługi portierskiej w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 obejmującej w szczególności kontrolę: - ruchu osobowego, - ruchu pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających, - rejestrowania wwożonych i wywożonych materiałów i surowców, a także gotowych wyrobów, urządzeń, maszyn, podzespołów, detali itp., - osób wchodzących do budynków bądź na teren Instytutu i wychodzących, a nadto: - prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej dotyczącej ruchu osobowo - transportowego i materiałowego, - prowadzenie ewidencji przebywania gości na terenie Instytutu, - prowadzenie ewidencji wydanych/odbieranych kluczy od pomieszczeń, - obsługa centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7oo do 15oo, utrzymanie porządku na terenie posesji w tym: w okresie letnim strzyżenie trawników i pielęgnacja krzewów na posesji własnym sprzętem, w okresie jesiennym grabienie liści, w okresie zimowym odśnieżanie przejść i chodników oraz dróg wewnętrznych dojazdowych, posypywanie ich piaskiem dostarczonym przez Instytut IMPiB. c) sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 w Toruniu przy użyciu własnych środków czystości oraz własnego sprzętu i urządzeń obejmujące w szczególności: - co najmniej 2 razy w roku mycie okien wewnątrz i na zewnątrz budynku laboratoryjno-administracyjnego, - utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni 2400 m2; w tym: w budynku laboratoryjno-administracyjnego -o pow. 1200 m2 oraz w budynku C - części wysokiej pow. 600 m2 , części znajdującej się w bud. C na I p. o pow. 100 m2 i w części socjalnej na parterze ( łazienki, prysznice i szatnie) o pow. ok.100 m2 . - zabezpieczenie sekretariatu w płyn do naczyń i ręczniki jednorazowego użytku, - zabezpieczenie 12 łazienek wraz z WC w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku, odświeżacze powietrza oraz mydło w płynie. - opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci. 2) całodobowy dozór i ochronę budynku oraz mienia w budynku administracyjnym użyteczności publicznej przy ul. Szosa Chełmińska 28 w Toruniu, w tym ochrona mienia i zabezpieczenie urządzeń znajdujących się w budynku oraz świadczenie całodobowej usługi portierskiej obejmującej w szczególności: - wydawanie upoważnionym osobom i odbiór kluczy z instytucji mających w budynku swoje siedziby, - udzielanie informacji dot. lokalizacji instytucji mających siedziby w wieżowcu, - informowanie działu administracyjnego Instytutu IMPiB o wystąpieniu awarii urządzeń, zauważonych zagrożeniach powstania awarii, itp. - w okresie letnim utrzymanie w należytym stanie trawników, a także pielęgnacja krzewów własnym sprzętem (strzyżenie trawników, podcinanie żywopłotów i podlewanie zieleńców ), - całoroczne utrzymanie porządku na terenie przylegającym do portierni, w tym m.in. mycie co najmniej jeden raz w m-cu okna w portierni i drzwi w holu budynku z użyciem własnych środków czystości i sprzętu. - całoroczne utrzymanie porządku na terenie przylegającym do budynku i miejscach parkingowych polegające m.in. na wygrabianiu i zamiataniu opadających liści z drzew - w okresie zimowym odśnieżanie przejść i chodników oraz dróg wewnętrznych dojazdowych, posypywanie ich piaskiem z solą dostarczonym przez Instytut IMPiB. 3. Zadanie B obejmuje: całodobowy dozór i ochronę mienia w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowskiej 50 w Gliwicach oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych, w tym: a) dozór i ochrona mienia na nieruchomości o pow. 2.137,00 m2 i posadowionego na niej budynku laboratoryjno-biurowego o pow. 2.362,40 m2 i mienia znajdującego się na terenie Oddziału. b) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie całodobowej usługi portierskiej w siedzibie Oddziału przy ul. Chorzowskiej 50 A obejmującej w szczególności: - prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej dotyczącej ruchu osobowego i materiałowego, - prowadzenie ewidencji wydanych/odbieranych kluczy od pomieszczeń, - prowadzenie ewidencji przebywania gości na terenie Instytutu. - obsługa centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7oo do 15oo, - utrzymanie porządku na terenie posesji w tym: w okresie letnim strzyżenie trawników i pielęgnacja krzewów na posesji własnym sprzętem, w okresie jesiennym grabienie liści, w okresie zimowym odśnieżanie przejść i chodników oraz dróg wewnętrznych dojazdowych, posypywanie ich piaskiem dostarczonym przez Instytut IMPiB. c) sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowskiej 50 A przy użyciu własnych środków czystości oraz własnego sprzętu i urządzeń obejmujące w szczególności : - co najmniej 2 razy w roku mycie okien wewnątrz budynku laboratoryjno-biurowego, - utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni 2360 m2; w tym: - zabezpieczenie sekretariatu w płyn do naczyń i ręczniki jednorazowego użytku, - zabezpieczenie 4 łazienek wraz z WC w papier toaletowy, odświeżacze powietrza, ręczniki jednorazowego użytku oraz mydło w płynie, - opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci. 4. Zadanie C obejmuje: 1) całodobowy dozór i ochronę mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w Zgierzu w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Barwników i Produktów Organicznych przy ul. Chemików 2/4, w tym: a) dozór i ochrona budynków oraz mienia w siedzibie Oddziału Zamiejscowego przy ul. Chemików 2/4 na nieruchomości pow. 10.065 m2 , w tym: - budynku syntezy - budynku laboratoryjno-biurowego - hali półtechniki, - budynku magazynowego, - garaży, - warsztatu mechanicznego. b) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie całodobowej usługi portierskiej w siedzibie Oddziału Zamiejscowego przy ul. Chemików 2/4 obejmującej w szczególności: - kontrolę ruchu osobowego, - prowadzenie ewidencji przebywania gości na terenie Instytutu, - kontrolę ruchu pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających, - rejestrowanie wwożonych i wywożonych materiałów i surowców, a także linii urządzeń, maszyn itp., - kontrolę osób wchodzących do budynków bądź na teren Instytutu i wychodzących, a nadto: - prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej dotyczącej ruchu osobowo - transportowego i materiałowego, - prowadzenie ewidencji wydanych/odbieranych kluczy od pomieszczeń, - utrzymanie porządku na terenie posesji w tym: w okresie letnim strzyżenie trawników i pielęgnacja krzewów na posesji własnym sprzętem, w okresie jesiennym grabienie liści, w okresie zimowym odśnieżanie przejść i chodników oraz dróg wewnętrznych dojazdowych, posypywanie ich piaskiem dostarczonym przez Instytut IMPiB. c) sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Oddziału w Zgierzu przy użyciu własnych środków czystości oraz własnego sprzętu i urządzeń obejmujące w szczególności: - co najmniej 2 razy w roku mycie okien wewnątrz i na zewnątrz budynku laboratoryjno-biurowego, - utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni 1855 m2 - zabezpieczenie sekretariatu w płyn do naczyń i ręczniki jednorazowego użytku, - zabezpieczenie ogółem 3 łazienek wraz z WC w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku, odświeżacze powietrza oraz mydło w płynie. - opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci. 2) sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w budynku zlokalizowanym w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 55 przy użyciu własnych środków czystości oraz własnego sprzętu i urządzeń obejmujące w szczególności: - co najmniej 2 razy w roku mycie okien wewnątrz i na zewnątrz budynku laboratoryjno-biurowego, - utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni 273 m 2 - zabezpieczenie ogółem 1 łazienki wraz z WC w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku, odświeżacze powietrza oraz mydło w płynie, - opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci. 5. Zadanie D obejmuje: całodobowy dozór i ochronę mienia oraz sprzątanie powierzchni pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w Piastowie w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Elastomerów i Technologii Gumy przy ul. Harcerskiej 30 w tym: a) dozór i ochrona 5 budynków o łącznej pow. 24.829 m2 zlokalizowanych na posesji oddziału przy ul Harcerskiej 30, na której znajduje się: - budynek biurowy - budynek laboratoryjny - budynek hali technologicznej - budynek kotłowni i garażu - budynek magazynowo - gospodarczy a także mienia znajdującego się na terenie Oddziału. b) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie całodobowej usługi portierskiej w siedzibie oddziału obejmującej w szczególności: - prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej dotyczącej ruchu osobowego i materiałowego, - prowadzenie ewidencji wydanych/odbieranych kluczy od pomieszczeń, - prowadzenie ewidencji przebywania gości na terenie Instytutu, - obsługa centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7oo do 15oo, - utrzymanie porządku na terenie posesji w tym: w okresie letnim strzyżenie trawników i pielęgnacja krzewów na posesji własnym sprzętem, w okresie jesiennym grabienie liści, w okresie zimowym odśnieżanie przejść i chodników oraz dróg wewnętrznych dojazdowych, posypywanie ich piaskiem dostarczonym przez Instytut IMPiB. Zamawiający wymaga, aby w Oddziale służbę pełniło 3 pracowników ochrony na dobę, w tym godz. 6.00 - 20.00 - 1 pracownik ochrony, godz. 20.00- 6.00 - 2 pracowników ochrony. Szef ochrony - jeden pracownik, powinien posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, wartownik - dwóch pracowników licencja pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. Zamawiający wymaga ponadto następującego wyposażenia pracowników ochrony w paralizatory elektryczne - 2 szt., pałki wielofunkcyjne - 2 szt., kajdanki - 2 szt. Powyższe wyposażenie powinny znajdować się w zabezpieczonej kasetce na terenie Oddziału. c) sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Oddziału Zamiejscowego w Piastowie Elastomerów i Technologii Gumy przy ul. Harcerskiej 30 przy użyciu własnych środków czystości oraz własnego sprzętu i urządzeń obejmujące, w szczególności : - co najmniej 2 razy w roku mycie okien wewnątrz i zewnątrz budynków - utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni 7900 m2; w tym: - zabezpieczenie sekretariatu w płyn do naczyń i ręczniki jednorazowego użytku, odświeżacze powietrza oraz mydło w płynie. - zabezpieczenie 9 łazienek wraz z WC w papier toaletowy, odświeżacze powietrza, oraz mydło w płynie, - opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 98.34.11.20 - Usługi portierskie 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 634426 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Projekt Materiały opakowaniowe nowej generacji z tworzywa polimerowego ulegającego recyklingowi organicznemu, nr umowy POIG 01-03-01-00-018/08-00 Priorytet 1. Badanie i rozwój nowoczesnych technologii Działanie 1.3 Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe Poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OCHRONY PRZEDSIĘBIORSTW "MERPOL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OCHRONY PRZEDSIĘBIORSTW "MERPOL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Biuro Ochrony Przedsiębiorstw MERPOL Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 164a, 60-594 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 634426
- Oferta z najniższą ceną: 634426 oferta z najwyższą ceną: 655296
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Przyłączenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Sobieskiego 52 oraz Sobieskiego 52 oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 56 w Inowrocławiu
- Przyłączenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Lubickiej 34 oraz Lubickiej 36 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Batorego 26 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Chłopickiego 2 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grudziądzkiej 72 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
- USŁUGI SPRZĄTANIA I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Gdańskie Wody Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Zespołu Szkół Budowlanych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lublinie (budynek wraz z gruntem) na rok 2025
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu rejon Grunwaldzki, rejon Biskupin
- Całodobowa ochrona obiektów i majątku GDDKiA ZHD w Szczucinie [usługa społeczna]
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.