eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Dostawa oleju napędowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Lipno: Dostawa oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 51325 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Lipno sp. z o. o. , ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2880414, faks 54 2880280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i tankowanie oleju napędowego bezpośrednio do zbiorników pojazdów mechanicznych w ilości 35 000 litrów, będących na wyposażeniu Szpitala Lipno Sp. z o.o. w Lipnie. 2. Olej napędowy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z dnia 16.12.2008r. Nr 221 Poz. 1441). 3. Miejscem realizacji dostaw są stacje benzynowe wykonawcy, na terenie miasta Lipno. 4. Zamawiający przewiduje możliwość sporadycznego tankowania na innych stacjach paliw wykonawcy w przypadku wyjazdów poza teren działania Zamawiającego. 5. Fakturowanie będzie obejmowało okresy sprzedaży: od 01 - do 15 i od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. W okresie realizacji umowy zamawiający przewiduje zakupienie maksymalnej ilości paliwa: - Olej napędowy: do 35 000 litrów ON. 6. Przynajmniej jedna Stacja Paliw Wykonawcy winna się mieścić w odległości nie większej niż 5 km od Szpitala Lipno Sp. z o.o, ul. Nieszawska 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Zakup paliwa będzie odbywał się w systemie bezgotówkowym za pomocą kart rozliczeniowych dla Szpitala Lipno Sp. z o.o. ul. Nieszawska 6 w Lipnie 87-600. 2. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu. 3. Warunki zakupu paliwa: 1) tankowanie do zbiorników pojazdów samochodowych, 2) tankowanie do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego. 4. Rozliczanie za zakup paliw dokonywane będzie na podstawie kart rozliczeniowych. 5. Wykonawca umożliwi dokonywanie zakupu paliwa Zamawiającemu w systemie całodobowym. 6. Wykonawca wystawi 8kart na numery rejestracyjne pojazdów podane przez Zamawiającego uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju. Jeżeli zajdzie taka potrzeba w ciągu okresu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający może zamówić kolejne karty. 7. Wykonawca wystawi 1 karty przeznaczonych do tankowania pojemników dostarczanych przez Zamawiającego celem uzupełniania paliwa w sprzęcie silnikowym na obszarze całego kraju. Jeżeli zajdzie taka potrzeba w ciągu okresu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający może zamówić kolejne karty. 8. Każda zmiana dotycząca pojazdów oraz sprzętu silnikowego (wprowadzenie do eksploatacji lub wycofanie z eksploatacji pojazdu lub sprzętu silnikowego, zmiana numerów rejestracyjnych) będzie na bieżąco zgłaszana Wykonawcy, celem dokonania odpowiedniej weryfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.20 - Paliwo do silników diesla (EN 590) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Najwyższy wskaźnik obniżki ceny (upust cenowy) - 25

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Lipno Sp. z o.o., 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6, pok. 238.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2014 godzina 10:30, miejsce: Szpital Lipno Sp. z o.o., 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.