eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaDostawa wraz z dostarczaniem środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Bochnia: Dostawa wraz z dostarczaniem środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy
Numer ogłoszenia: 51317 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" , Ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, faks 014 6153202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z dostarczaniem środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: Dostawa wraz z dostarczaniem środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy w okresie 7 miesięcy od daty podpisania umowy, w asortymencie i ilościach podanych w załącznikach według pakietów: Pakiet nr 1- Środki czystości ,Pakiet nr 2- Artykuły gospodarcze , Pakiet nr 3- Pojemniki plastikowe,Pakiet nr 4 - Wózki na odpady i brudną bieliznę, Pakiet nr 5 - Wyposażenie kuchenne, Pakiet nr 6- Ręczniki i papier toaletowy, Pakiet nr 7 - Środki piorące.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawa zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: a.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, b.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. c.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymaganiom określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. d. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 3 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr19, poz.177 z późn. zm.) i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Uwaga ! Wymagane treści oświadczenia zawarte są w załączniku nr 3 do (SIWZ) - wzór oświadczenia. 6.Na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: a)W ramach pakietu nr 1, poz. 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 23, 27, oraz pakietu nr 7 poz. nr 1 - 4,:- Karty charakterystyki zgodne z ustawa z dn. 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11 poz. 84 z poźn. zm.), - każdy dokument musi zostać opisany którego pakietu i pozycji dotyczy, b)W ramach pakietu nr 1 poz.2, 9, 19 i w ramach pakietu nr 7 poz. 1-4 zezwolenie na obrót preparatem biobójczym zgodnie z ustawą o preparatach biobójczych z dnia 13 września 2002 (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z poźn zm.), - każdy dokument musi zostać opisany którego pakietu i pozycji dotyczy, c)W ramach pakietu nr 7 poz. 1 pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pok. 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Sekretariat - pok. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- Środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości w asortymencie i ilościach podanych w załaczniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- Artykuły gospodarcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły gospodarcze w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3- Pojemniki plastikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki plastikowe w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Wózki na odpady i brudną bieliznę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki na odpady i brudną bieliznę w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Wyposażenie kuchenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie kuchenne w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Ręczniki i papier toaletowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki i papier toaletowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Środki piorące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki piorące w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.