eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Budowa chodnika przy ul. Zygmunta Kurka w Inowrocławiu - I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-24

Ogłoszenie nr 51317 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.

Inowrocław: Budowa chodnika przy ul. Zygmunta Kurka w Inowrocławiu - I etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23730 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, krajowy numer identyfikacyjny 59636900000, ul. ul. F. D. Roosevelta  36, 88100   Inowrocław, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 555 250, faks 523 555 233, e-mail zamowienia@inowroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa chodnika przy ul. Zygmunta Kurka w Inowrocławiu - I etap

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZZP.271.1.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika przy ul. Zygmunta Kurka w Inowrocławiu - I etap, długości ok. 255,0 m, szerokości 2 m, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonymi do SIWZ. Ulica Zygmunta Kurka jest ulicą dojazdową o długości ok. 240 m, bez przejazdu, zakończona placem nawrotowym. Nawierzchni ulicy wyłożona trylinką z obustronnymi krawężnikami, bez chodnika. Stan nawierzchni zły, liczne deformacje spowodowane wrastającymi korzeniami drzew. Odwodnienie ulicy odbywa się za pomocą dwóch wpustów ustawionych doraźnie w miejscach gromadzenie się wody. Ulica Zygmunta Kurka jest oświetlona, latarnie są umieszczone po prawej stronie jezdni. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się pnie po wyciętych drzewach, średnice odziomków od 50 do 120 cm, które należy usunąć. Teren pod przyszły chodnik jest wyniesiony ponad jezdnię, w rejonie placu nawrotowego fragmentem pokrywa się z placem nawrotowym. Na części przebiegu chodnika zalegają kable energetyczne. 2. W zakres robót wchodzi: 1) odtworzenie i wyznaczenie punktów wysokościowych w terenie, 2) wykonanie robót rozbiórkowych, ziemnych, karczowanie pni i wywóz korzeni, wywóz i utylizacja ziemi urodzajnej z darniną, gruzu oraz urobku na składowisko Wykonawcy; 3) rozebranie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych o gr. 15 cm, 4) rozebranie muru oporowego betonowego w rejonie istniejącego placu nawrotowego, 5) wykonanie wykopów z wywozem urobku na składowisko Wykonawcy wraz z utylizacją, 6) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 7) ułożenie warstwy mrozoochronnej z piasku o gr. 20 cm, 8) budowa chodnika z kostki brukowej betonowej, szarej gr. 6 cm, 9) budowa 5 zjazdów z kostki brukowej betonowej, szarej gr. 8 cm, 10) budowa 2 skrzyżowań z kostki brukowej betonowej, szarej gr. 8 cm, 11) konstrukcja: a) nawierzchni chodnika: podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie, warstwa mrozoochronna z piasku gr. 20 cm, podsypka cementowo piaskowa gr. 5 cm, kostka brukowa betonowa szara gr. 6 cm; b) zjazdów i skrzyżowań: podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie, warstwa mrozoochronna z piasku gr. 20 cm, podbudowa z kruszywa kamiennego 0/31,5 mm - 20 cm, podsypka cementowo piaskowa gr. 5 cm, kostka brukowa betonowa szara gr. 8 cm; do budowy nawierzchni chodnika, zjazdów i skrzyżowań należy zastosować obrzeża betonowe nowe, natomiast kostkę z odzysku, kostkę należy pobrać z Zakładu Robót Publicznych (załadunek i transport po stronie wykonawcy); w przypadku braku wystarczającej ilości kostki z odzysku, pozostałą cześć nawierzchni należy ułożyć z kostki nowej; 12) ustawienie oporników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem, 13) humusowanie terenu i obsianie trawą (dowóz ziemi urodzajnej, powierzchnia 423,00 m2). 3. Do Wykonawcy należy również: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej; 2) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej - dostarczenie map w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie dwg lub dxf; 3) zawiadomienie o rozpoczęciu prac gestorów sieci uzbrojenia podziemnego. 4) oznakowanie terenu robót, zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu, który zostanie przekazany wybranemu wykonawcy (koszty, które poniesie wykonawca za wykonanie oznakowania tymczasowego zostaną uwzględnione w kosztorysie powykonawczym wg zasad określonych w rozdziale III ust. 10 SIWZ); nie przewiduje się zmian w stałej organizacji ruchu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45111300-1, 45111200-0, 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT65044.58
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.P.H.U. "SZEWBUD" Ryszard Szewczyk,  szewbud@interia.eu,  ul. Popowicka 36,  88-100 ,  Inowrocław,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57.466,85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57.466,85
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97.223,01
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.