eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazarządzanie i nadzór nad realizacją projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-29

POZYCJA 51308

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: zarządzanie i nadzór nad realizacją projektu:Wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej nr 7 Gdańsk-Warszawa-Chyżne(granica państwa),Zadanie B: od m. Kiezmark km 25+683,5 do m.Jazowa km 48+465,0.Budowa węzła w Nowym Dworze Gdańskim i wiaduktu w Kmiecinie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Jarosław Piekutowski: telefon (+ 4822) 375-88-11; fax:(+ 48 22)375-88-03; (e-mail): jpiekutowski@gddkia.gov.opl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie i nadzór nad realizacją projektu:Wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej nr 7 Gdańsk-Warszawa-Chyżne(granica państwa),Zadanie B: od m. Kiezmark km 25+683,5 do m.Jazowa km 48+465,0.Budowa węzła w Nowym Dworze Gdańskim i wiaduktu w Kmiecinie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i nadzór nad: - budową węzła wraz z drogami dojazdowymi w Nowym Dworze Gdańskim na skrzyżowaniu drogi krajowej Nr 7 z: a) drogą krajową nr 55 Nowy Dwór Gdański - Malbork; b) drogą wojewódzką Nr 502 Nowy Dwór Gdański - Stegna; c) drogą powiatową Nr 09122 do Nowego Stawu; - budową objazdu tymczasowego - przystosowanie istniejących dróg do przejęcia ruchu kołowego z drogi Nr 7. - budową wiaduktu na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 7 z drogą powiatową nr 09159 Nowy Dwór-Kmiecin. Dla przedmiotowego przedsięwzięcia wyróżniono dwa odcinki: Odcinek A - wykonanie fragmentu objazdu tymczasowego; Odcinek B - pozostałe roboty. W ramach odcinka B ustalono następujące kamienie milowe: K 1 - wykonanie wzmocnienia podłoża i wykonanie nasypów pod jezdnie drogi nr 7; K 2 - wykonanie fundamentów, podpór oraz montażu konstrukcji stalowej wiaduktu na węźle; K 3 - wykonanie fundamentów, podpór i konstrukcji nośnej wiaduktu w Kmiecinie; K 4 - wykonanie ronda w zakresie robót ziemnych oraz dwóch tuneli dla pieszych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwo Pomorskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.40 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.14.00 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): nie dotyczy. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR (netto). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 34;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 160 000 PLN (słownie złotych: sto sześćdziesiąt tysięcy zł.). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie jest współfinansowane przy udziale środków pochodzących z Funduszu Spójności (dawna ISPA) oraz z KFD i ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. Zgodnie z procedurami: Warunki kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego. Tłumaczenie wydania FIDIC 1999. Płatności na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności zatwierdzonych przez Inżyniera. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177z 2004r. z póź. zm.), spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 wspomnianej ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a.) Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać: 1. średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe a w przypadku gdy okres działalności firmy jest krótszy niż ten okres za ostatnie lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 10 mln zł. 2. płynność bieżącą [Xpb] w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: [Xpb = aktywa obrotowe/ zobowiązania krótkoterminowe] nie mniejszą niż 1 [Xpb nie mniejsze niż 1]. 3. dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN. 4. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 5 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w ppkt 1. spełniają łącznie; 2) warunek określony w ppkt 2. spełnia każdy z Wykonawców; 3) warunek określony w ppkt 3.i 4. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. b.) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych w pkt 4.1.1 (kluczowi eksperci) Rozdziału III SIWZ. [Lp.//Stanowisko//Wymagana liczba osób;] [1//Inżynier Kontraktu (Przedstawiciel Wykonawcy)// 1;] [2//Inżynier Rezydent// 1;] [3//Inspektor Nadzoru robót drogowych// 1;] [4//Inspektor Nadzoru robót mostowych// 1;] [5//Inspektor ds. materiałowych - technolog// 1;] [6//Inspektor ds. rozliczeń// 1;] Inżynier Kontraktu: Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 12-letnie doświadczenie w zarządzaniu budową dróg lub obiektów mostowych. Doświadczenie na kierowniczych stanowiskach (Inżynier, Inż. Rezydent) na co najmniej 2-ch projektach realizowanych wg. warunków FIDIC - w obu przypadkach praca przez okres co najmniej 12 miesięcy (co najmniej jeden projekt drogowy lub mostowy o skali porównywalnej do obiektu). Inżynier Rezydent: Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót drogowych lub mostowych albo konstrukcyjno-budowlane, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 8-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorze nad budową dróg lub obiektów mostowych w tym co najmniej na jednym projekcie zrealizowanym wg warunków FIDIC na stanowisku Inżyniera Rezydenta - praca przez okres co najmniej 12 miesięcy. Inspektor nadzoru robót drogowych / mostowych Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej / mostowej, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami drogowymi / mostowymi lub nadzorach inwestorskich. Min. jeden Kontrakt zrealizowany wg warunków FIDIC na stanowisku Inspektora nadzoru. Inspektor ds. materiałowych - technolog: Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 6 lat pracy przy realizacji robót drogowych lub obiektów mostowych w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie w badaniu materiałów budowlanych. Min. roczne doświadczenie w nadzorach na kontraktach realizowanych wg warunków FIDIC. Inspektor ds. rozliczeń: Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne, budownictwo lądowe. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 5 lat pracy w budownictwie, w tym doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych. Min. roczne doświadczenie przy rozliczeniach kontaktów na wykonanie robót wg warunków FIDIC. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III 2.1)b.). c.) Potencjał techniczny: Wykonawca wyposaży swój personel w sprzęt, środki transportu i łączności, wymienione w poniższej tabeli: [Lp//Wyszczególnienie//Min.liczba jednostek] [A.//Sprzęt] [1.//zestaw komputerowy z oprogramowaniem biurowym//4;] [2.//drukarka//1;] [3.//kserokopiarka A3//1;] [B.//Środki łączności] [1.//telefon stacjonarny//1;] [2.//telefon komórkowy//5;] [3.//fax//1;] [C.//Środki transportu] [1.//Samochód osobowy//2;] [2.//Samochód terenowy//1;]. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2.1)c.) d.) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, licząc od daty na ostateczne złożenie ofert, wykonał usługi porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. pełnił nadzór nad realizacją drogowych i mostowych robót budowlanych, na co najmniej 2 projektach realizowanych w oparciu o warunki FIDIC, każda usługa o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln zł. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2.1)d.) e.) Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: nadzór robót geodezyjnych 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z p. 8.1.1 - 8.1.5 oraz 8.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w p. 8.1.1 - 8.1.5 oraz 8.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z p. 8.2.1 - 8.2.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w p. 8.2.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, natomiast dokumenty wymienione w p. 8.2.2 - 8.2.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z p. 8.2.4 - 8.2.6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione w p. 8.2.4 - 8.2.6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 70% Organizacja i Metodologia zarządzania projektem -30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKIA/BPU/2005/N/14/FS/GD. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.11.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Cena dokumentów przetargowych: 20 zł(brutto); waga: 0,5 kg; Warunki i sposób płatności : - za zaliczeniem pocztowym - przelewem na rachunek bankowy Nazwa banku: NBP Nr rachunku: 42101010100037402231000000; - w kasie GDDKiA w Warszawie, ul. Żelazna 59, pok. 732 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.11.2005, godzina 12:30, GDDKiA, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, p. 519.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie jest współfinansowanane ze środków pochodzących z Funduszu Spójności. 4) Informacje dodatkowe: Czas realizacji przedmiotu umowy wynosi 34 miesiące, licząc od daty rozpoczęcia realizacji umowy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.