Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Tomaszów Lubelski: Dostawa do celów służbowych samochodu osobowego 5 miejscowego typu hatchbek, fabrycznie nowego - rok produkcji 2009 dla Urzędu Miasta w Tomaszowie Lubelskim.
Numer ogłoszenia: 51304 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do celów służbowych samochodu osobowego 5 miejscowego typu hatchbek, fabrycznie nowego - rok produkcji 2009 dla Urzędu Miasta w Tomaszowie Lubelskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do celów służbowych samochodu osobowego 5 miejscowego typu hatchbek, fabrycznie nowego - rok produkcji 2009 dla Urzędu Miasta w Tomaszowie Lubelskim. Zakres zamówienia obejmuje: - Minimalne parametry techniczne oraz warunki gwarancji i serwisu jakie musi spełnić oferowany samochód : a) silnik : - pojemność skokowa 1900 - 2000 cm 3, - moc minimum 130 KM, - moment obrotowy minimum 300 Nm, - zasilanie : olej napędowy, - skrzynia biegów - 6-cio biegowa manualna, średnie zużycie paliwa: - w cyklu miejskim - nie więcej niż 7,8 l/100 km, - poza miastem - nie więcej niż 4,9 l na 100 km, - średnie zużycie - nie więcej niż 5,9 l na 100 km, - poziom emisji spalin EURO V, - pojemność zbiornika paliwa min. 70 l, b) wymiary : - typ nadwozia - hatchbek 5 drzwiowy, minimalne wymiary samochodu : - długość całkowita 4800 mm, - szerokość 1858 mm, - minimalne wymiary rozstawu osi kół - 2730 mm, - pojemność bagażnika minimum 530 l, c) wyposażenie minimalne, - przednie poduszki powietrzne, boczne przednie i kurtynowe - tempomat, - komputer pokładowy, - światła przeciwmgielne, - systemy ABS, TCS, ESP lub równoważne, - klimatyzacja elektroniczna jednostrefowa lub manualna, - aktywne zagłówki z regulacją wysokości, - immobiliser, - centralny zamek sterowany pilotem, - autoalarm, - koła 17 cali , - felgi stalowe z kołpakami lub aluminiowe, - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, - kierownica regulowana poziomo i pionowo, - regulacja wysokości fotela kierowcy i pasażera, - elektryczno-hydrauliczne wspomaganie kierownicy, - rozkładane oparcie tylnej kanapy, - tapicerka materiałowa czarna lub szara, - nakładki progowe, - elektryczna regulacja szyb przednich i tylnych, - radio system audio CD, MP3 , - sterowanie radia w kole kierownicy, d) kolor nadwozia, - lakier metalik - szary lub czarny, e) warunki gwarancji: - gwarancja na silnik i podzespoły minimum 2 lata, - gwarancja na perforację nadwozia minimum 12 lat, - gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 2 lata, - samochód zastępczy na okres naprawy gwarancyjnej, f) serwis oferowanego samochodu musi być dostępny w promieniu do 130 km od siedziby zamawiającego, g) Dodatkowe wymagania zamawiającego: - Wykonawca przekaże zamawiającemu przed dniem odbioru pojazdu dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji, tj. kartę pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, książkę gwarancji i fakturę zakupu, tak aby zamawiający mógł zarejestrować pojazd..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunki określone w pkt. 1 - 4 muszą spełniać wszystkie podmioty składające wspólną ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków, określonych w punkcie 5 SIWZ Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn..zm.) złożone na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli załączona kserokopia będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedłożenia oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii, 4. w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od podmiotów składających ofertę wspólną, dokumenty wymienione w pkt. 2 powinny być przedłożone z osobna przez każdy podmiot Konsorcjum, dokument określony w pkt. 1 może być złożony łącznie przez wszystkie podmioty Konsorcjum, 5. podmioty składające wspólną ofertę (Konsorcja) załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 6. Ocena spełniania przez oferentów wymagań wykonywana będzie w oparciu o w/w dokumenty i oświadczenia na zasadzie >spełnia < , >nie spełnia<.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57; 22-600 Tomaszów Lubelski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul.Lwowska 57; 22-600 Tomaszów Lubelski, Sekretariat Burmistrza, pokój Nr 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja barier transportowych na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pęcławicach Górnych poprzez zakup pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- "Zakup busa 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym jednej na wózku" w ramach Projektu FEPM.05.17.IZ.00-0057/24 z EFS +
- Najem samochodu osobowego typu VAN z pełną obsługą serwisową oraz ubezpieczeniem komunikacyjnym.
- Dostawa samochodu specjalnego operacyjnego typ lekki do jednostek Państwowej Straży Pożarnej województwa kujawsko - pomorskiego - 3 sztuki
- Zakup samochodu wraz z wyposażeniem dla osób z niepełnosprawnością /niesamodzielnych na potrzeby Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica"
- Lekki samochód typu mikrobus do przewozu osób i sprzętu na potrzeby ochrony przeciwpożarowej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.