To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-14
Zakopane: Nadbudowa, rozbudowa i przebudowa internatu sportowego Zakopane wraz z infrastrukturą techniczną w COS OPO w Zakopanem ul. Bronisława Czecha 1 - wykonanie zamówienia dodatkowego
Numer ogłoszenia: 512856 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 495900 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, ul. Bronisława Czecha 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2012274, faks 18 2014906.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa, rozbudowa i przebudowa internatu sportowego Zakopane wraz z infrastrukturą techniczną w COS OPO w Zakopanem ul. Bronisława Czecha 1 - wykonanie zamówienia dodatkowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem procedury zamówienia z wolnej reki w trybie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit b ustawy PZP jest wykonanie przez Wykonawcę robót nieobjętych dokumentacją projektową pierwotną i umową numer 40/K/2011 z dnia 27 września 2011r. zawartą pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, którym jest firma Mostostal Warszawa S.A., ul. Konstruktorska 11a, 02-673 Warszawa. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: 1.robót ogólnobudowlanych (budowlano - montażowych) tj.: *wykonania klap rewizyjnych sufitowych wraz z sufitami podwieszonymi w pomieszczeniach odnowy biologicznej, *wykonania konstrukcji wsporczej stalowej w osi 22-27, *wykonanie balustrad schodowych, *wykonania sufitów podwieszonych w korytarzach nadbudowy, 2.robót w zakresie instalacji sanitarnej, 1)instalacje sanitarne: *krat ściekowych z podejściami w pomieszczeniu wentylatorowi, kuchni, narciarni, *dostawy i montażu szaf hydrantowych naściennych i wnękowych wraz z podejściami, *dostawy i montażu osprzętu w pomieszczeniu wodomierza w tym przepompowni, *instalacji hydrantowej i wody użytkowej międzyobiektowej, 2)instalacja wentylacji mechanicznej odnowy biologicznej *dostawa i montaż osprzętu instalacji wentylacji mechanicznej odnowy biologicznej (w tym zasuw, przepustnic, anemostatów, czerpni) wraz z przewodami wentylacyjnymi, 3)instalacja wentylacji mechanicznej pomieszczeń hipoksji,auli, bunkrów: *instalacji układu nawiewu do pomieszczeń z hipoksją wraz z osprzętem i oprzewodowaniem, *instalacja wentylacji korytarza do pomieszczeń hipoksji wraz z sprzętem i oprzewodowaniem, *instalacja wentylacji bunkrów wraz z osprzętem i oprzewodowaniem, *instalacja wentylacji magazynów, pomieszczenia rozdzielni ciepła oraz auli wraz z osprzętem oprzewodowaniem, 3.robót w zakresie branży elektrycznej w zakresie wykonania: *zasilania central wentylacyjnych na parterze, *instalacji pożarowej z osprzętem SAP, sterowania klap, *instalacji sterowania klap wraz z osprzętem i elementami automatyki, *instalacji elektrycznej maszynowni hipoksji, *instalacji telefonicznej, *instalacji zasilania jednostek klimatyzacyjnych, *instalacji sterowania pożarowego wind, drzwi ppoż. oraz instalacji wentylacji w piwnicy, *instalacji pożarowej nawiewu instalacji hipoksji wraz z elementami automatyki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mostostal Warszawa S.A, ul. Konstruktorska 11a, 02-673 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 456245,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 561182,36
Oferta z najniższą ceną: 561182,36 / Oferta z najwyższą ceną: 561182,36
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy Pzp udzieli zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych - Mostostal Warszawa S.A., nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczającym łącznie 2,35% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, niezbędnego do jego prawidłowego wykonania, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, ponieważ wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Ponadto Zamawiający wypełnił wszystkie przesłanki wynikające z ustawy Pzp do udzielenia zamówienia dodatkowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy Pzp, tj.: 1)wykonanie zamówienia dodatkowego powierzy dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych - Mostostal Warszawa S.A.; 2)przedmiotem zamówienia podstawowego są roboty budowlane dotyczące branży konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej (elektryczne, sanitarne, wod.-kan., wentylacyjne); 3)zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym; 4)wartość zamówień dodatkowych nie przekracza łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia i stanowi 2.35% zamówienia podstawowego; 5)wykonanie zamówienia dodatkowego jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego; 6)wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Obiekt budowlany podlega przebudowie - nie jest to realizacja od podstaw i na etapie inwentaryzacji, przed przystąpieniem przez firmę Karpla do wykonania dokumentacji projektowej, nie można było dokonać pełnych i dokładnych odkrywek i pomiarów do celów projektowych. Przebudowywany obiekt, w trakcie wykonywania inwentaryzacji, a następnie dokumentacji projektowej, był obiektem działającym. Założenia projektantów, co do sposobu wykonania robót budowlanych, po dokonaniu głębokich odkrywek przez Mostostal S.A., musiały zostać zweryfikowane na etapie realizacji i są podstawą do udzielenia zamówienia dodatkowego przez Zamawiającego, ponieważ przebudowywany obiekt internatu, wykonany w latach 70 i 80, posiadał różne rozwiązania konstrukcyjne elementów ścian i stropów, które były ukryte w głębokich warstwach konstrukcyjnych cegieł i tynku. Zamówienie dodatkowe, które udzieli Zamawiający jest ściśle powiązane z prawidłowym wykonaniem zamówienia podstawowego, tzn. takim wykonaniem tego zamówienia, aby spełniało ono podstawowe wymagania funkcjonalne realizowanego obiektu, zgodne z potrzebami zamawiającego. Konieczność jego udzielenia wynika z sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i nie można było tego stwierdzić na etapie przygotowania specyfikacji podstawowego zamówienia przy dochowaniu należytej staranności przez Zamawiającego. Bez wykonania zamówienia dodatkowego niemożliwym będzie zrealizowanie zamówienia podstawowego. Sytuacja ta nie jest wynikiem zaniedbań lub niestaranności zamawiającego, a niemożność przewidzenia konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego ma charakter obiektywny niezależny od Zamawiającego, co zostało wykazane powyżej.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn: Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne KAMPER-PARK
- Zakup 3023 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie cz. III
- Zakup sprzętu szkoleniowego i ewakuacyjnego na potrzeby Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2025-2026
- Zakup sprzętu do pasywnego i optycznego monitoringu głuszca i cietrzewia
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastrukturą - ul. Hrube Wyżne i Hrube Niżne w Zakopanem"
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





