Ogłoszenie z dnia 2005-09-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: sprzęt jednorazowego użytku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe, do kontaktów: Czesław Koleśnik, ul. Ziębicka 34/38, 50-507 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3672051 wew. 312, fax 071 3676618, e-mail: zamowienia.publiczne@pogotowie-ratunkowe.pl, www.pogotowie-ratunkowe.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt jednorazowego użytku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - 7 pakietów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Ziębicka 34/38 50-507 Wrocław POLSKA. Kod NUTS: 5.02.04.64.03.9. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę sprzetu jednorazowego użytku podzielonego na 7 pakietów. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: dostawa przez okres do 3 lat od chwili podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: pakiet 1 - 2.360,- zł. pakiet 2 - 400,- zł. pakiet 3 - 3.460,- zł. pakiet 4 - 6.150,- zł. pakiet 5 - 1.700,- zł. pakiet 6 - 2.250,- zł. pakiet 7 - 6.760,- zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: przelewem w ciagu 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: oraz spełnia wymogi okreslone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny wypis z własciwego rejestru lub aktualny wypis z ewidencji działalności. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacji z banku, sprawozdania finansowego za 2004r. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: zgodnie ze SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PR/NF/ZP/16/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ - bezpłatne. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa Zamawiającego powołana przez Dyrektora PR Wrocław. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.11.2005, godzina 09:30, ul. Ziebicka 34/38 50-507 Wrocław pok.302 IIIp.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Oferty można składać na każdy pakiet oddzielnie uwzgledniajac wpłatę wadium. 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Strzykawki i igły. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z załacznikiem nr.3 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Cewniki,zgłębniki , dreny. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z załącznikiem nr3 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rurki intubacyjne, łączniki, maski tlenowe i in. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z załącznikiem nr.3 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: bielizna jednorazowa, ochronna osobista i in. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z załącznikiem nr.3 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: różne. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z załącznikiem nr.3 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: elektroterapia i grafia. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z załącznikiem nr.3 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kaniule dożylne i in. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z załącznikiem nr.3 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trenażerów, fantomów wraz z akcesoriami oraz mobilne stanowiska do rejestracji egzaminów wysokiej wierności i egzaminów OSCE w systemie ratalnym na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
- DZP.25.93.2025 - dostawa urządzeń do przygotowania preparatów histologicznych (1 kpl.)
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego, w podziale na zadania
- Zakup wyposażenia medycznego w ramach projektu pn. "Rozwój oddziału geriatrycznego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. odpowiedzią na potrzeby zdrowotne i demograficzne społeczeństwa".
- Dostawa wyrobów medycznych, specjalistycznych, jednorazowego i wielorazowego użytku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





