Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Gdańsk: Wycena nieruchomości Gminy Miasta Gdańska przekazanych w nieodpłatne prawo trwałego zarządu na rzecz jednostek, które nie posiadają osobowości prawnej w celu określenia wartości środków trwałych
Numer ogłoszenia: 51266 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości Gminy Miasta Gdańska przekazanych w nieodpłatne prawo trwałego zarządu na rzecz jednostek, które nie posiadają osobowości prawnej w celu określenia wartości środków trwałych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska, przekazanych w nieodpłatne prawo trwałego zarządu na rzecz jednostek, które nie posiadają osobowości prawnej w celu określenia wartości środków trwałych.
Operaty szacunkowe obejmujące wyceny nieruchomości winny być sporządzone przez rzeczoznawców majątkowych, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651, z późn. zm.), z ustawą z dnia 27 marca 2003 r.o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wycen nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109) oraz standardami zawodowymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie usługi polegające na sporządzeniu operatów szacunkowych obejmujących wyceny wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych o łącznej wartości tych usług nie mniejszej niż 20 000 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651, z późn. zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, o ile zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy.
2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: klęski żywiołowe, udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości,
2) zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii, decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia,
3) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok.128.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Sala Obsługi Mieszkańców stanowiska nr 14-17 lub przesłać pocztą pod adres Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca miejsca w formularzu ogłoszenia w punkcie II.2) Zamawiający informuje, że dokładny termin realizacji zamówienia brzmi:
1.usługi określone w § 1 ust. 1 umowy tj. wykonanie operatów szacunkowych - do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
2.usługi określone w § 1 ust. 3 pkt 1 i pkt 2 umowy - przez okres 24 miesięcy od sporządzenia ostatniego operatu szacunkowego.
Termin otwarcia ofert: 31.03.2011r. o godz. 12.00.
Miejscem otwarcia ofert jest sala 132A (I piętro) w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku Marta Szymańska, pok. 128, Tel. (58) 32-36-128, Fax. (58) 32-36-188, e-mail: marta.szymanska@gdansk.gda.pl w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr.- w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8.00 do 15.00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny nieruchomości zlokalizowanych w następujących dzielnicach Gdańska: Śródmieście, Chełm, Nowy Port, Suchanino, Morena..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny nieruchomości gruntowych, budynków, lokali użytkowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny nieruchomości zlokalizowanych w następujących dzielnicach Gdańska: Wrzeszcz, Oliwa, Przymorze, Zaspa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny nieruchomości gruntowych, budynków, lokali użytkowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa klatki schodowej i dostosowanie jej do istniejących przepisów przeciwpożarowych w budynku internatu Ośrodka Kształcenia i Wychowania w Człuchowie przy ulicy Kusocińskiego 4
- Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej dla zadania: Budowa bezkolizyjnego przekroczenia magistrali kolejowej E65 (linii kolejowej nr 9) w rejonie ul. Bocznej w Gdańsku
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
- Dostawa, wniesienie oraz montaż mebli antystatycznych do Laboratoriów Wydziału ETI na potrzeby Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki"
- Świadczenie usług ubezpieczeniowych tj. NNW uczestników organizowanych obozów oraz zajęć dla uczniów szkół podstawowych (klasy 7 i 8) i ponadpodstawowych oraz ich opiekunów - CZĘŚĆ I
- Roboty budowlane w siedzibach UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej bud. przy ul. Okopowej 21/27 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w bud. przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji technicznej dot. zadania pn. "Przygotowanie dokumentacji budowlanej rozbudowy i przebudowy sali gimnastycznej na salę koncertową w Szkole Muzycznej I stopnia we Włodawie"
- Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących wyceny nieruchomości gruntowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego w ramach realizowanych projektów
- Aktualizacja opłaty za użytkowanie wieczyste - wycena 582 działek
- "Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego"
- "Wykonanie inwentaryzacji infrastruktury odprowadzającej wody opadowe, gruntowe i roztopowe na terenie Gminy Dopiewo"
- Opracowanie dokumentacji technicznej mającej na celu regulację stanu prawnego działek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.