eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa sprzętu telekomunikacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2005-09-29

POZYCJA 51261

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu telekomunikacyjnego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego, do kontaktów: Mirosława Pelowska-Wójcicka, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 48-22 3149877, fax 022 3149900, e-mail: miroslawa.pelowska@amw.com.pl, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu telekomunikacyjnego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu telekomunikacyjnego. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części zamówienia, tj. na: część zamówienia nr 1, która obejmuje: 1 wielofunkcyjny analizator protokołów telekomunikacyjnych część zamówienia nr 2, która obejmuje: 1 reflektometr optyczny. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1 Składnica Logistyczna Dowództwa Garnizonu Warszawa, 03-700 Warszawa; ul. Bystra 1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.52.20.00 - Sprzęt telekomunikacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 32.52.20.00 - Sprzęt telekomunikacyjny Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje 2 części zamówienia: część zamówienia nr 1, która obejmuje: 1 wielofunkcyjny analizator protokołów telekomunikacyjnych część zamówienia nr 2, która obejmuje: 1 reflektometr optyczny. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 08.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wadium wymagane w wysokości: dla części zamówienia nr 1 - 5.000,00 PLN dla części zamówienia nr 2 - 1.000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1) Ogólne warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ustawy ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z pózn. zm.). 2) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 PLN. 3) Wykonawca musi wykazać się niezbędnym doświadczeniem -tzn. w okresie ostatnich 3 lat wykonać zamówienie, którego przedmiotem była dostawa sprzętu telekomunikacyjnego o wartości co najmniej 10.000,00 PLN. Na podstawie dokumentów, oświadczeń złożonych przez wykonawców, zamawiający dokona oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia ww. warunków będzie polegała na ocenie "spełnia / nie spełnia". III.2.2) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku określonego w sekcji III.2.1) należy do oferty załączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4. do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.2.3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 30 000,00 PLN. III.2.4) Wykonawca musi wykazać się niezbędną wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw sprzętu telekomunikacyjnego o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnego ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ). III.2.5) Wymagania dodatkowe: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.2.2) ppkt. 2, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1,2,3 oraz w sekcji III.2.2) ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1,2,3 oraz w sekcji III.2.2) ppkt 3, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 4) Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 5) W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się o udzielenia zamówienia wspólnie w trybie przewidzianym w art. 23 ustawy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich albo reprezentowania i zawarcia umowy. 6) Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków wymaganych przez Zamawiającego i wymienione w rozdziale V SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, za wyjątkiem oświadczenia z sekcji III.2.2) ppkt 1, które winno być przedstawione w oryginale. Kserokopie pełnomocnictw muszą być potwierdzone przez osoby/podmioty udzielające takiego pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 61 poz. 13890 z 30.03.2005. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.10.2005, godzina 10:30, w siedzibie zamawiajacego, pok. 502.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.