Ogłoszenie z dnia 2005-09-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rzeszów: dostawa materiałów opatrunkowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, do kontaktów: inż. Józef Berkowicz, ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096 lub 0605 914 251, fax 017 8666 097, e-mail: jozefber@poczta.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych, wyszczególnionych w 11 zadaniach częściowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Loco:Apteka Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie, ul. Chopina 2. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres niniejszego zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych na okres 12 miesięcy, wyszczególnionych w 11 zadaniach częściowych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 8 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności do 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa oraz określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 18 - 17335 z dnia 26.01.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena brutto oferty - 100 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WSS.XII.255/A/113/05, Postępowanie nr 50. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.11.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka lub przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.11.2005, godzina 10:30, pokój nr 9 budynek J Szpitala.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wstępne ogłoszenie informacyjne na zakup materiałów opatrunkowych opublikowane zostało w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej: 1 nr 2005/S 18-017335 z dnia 26.01.2005 r. 2. nr 2005/S 18-017336 z dnia 26.01.2005 r. Ze względu na program Zamawiający zastosował skróty w opisie przedmiotu zamówienia. 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sterylny opatrunek hydrocoloidowy samoprzylepny do leczenia odleżyn. 3) Zakres lub wartość: 2 pozycje w zadaniu. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 19.12.2005; termin dostawy: 18.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Gaza jałowa i niejałowa; kompresy gazowe niejałowe; kompresy włókninowe jałowe i niejałowe; opaski elastyczne tkane, uciskające z zapinką; opaski wiskozowe dziane podtrzymujące; wata bawełniano-wiskozowa; wata celulozowa arkusze i rolki. 3) Zakres lub wartość: 17 pozycji w zadaniu. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 19.12.2005; termin dostawy: 18.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przeżroczysty, samoprzylepny opatrunek foliowy jałowy do mocowania kateterów; przeźroczysty,samoprzylepny jałowy opatrunek foliowy do mocowania kaniul i zabezpieczania miejsca wkłucia; przeżroczysty, samoprzylepny jałowy opatrunek foliowy. 3) Zakres lub wartość: 3 pozycje w zadaniu. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 19.12.2005; termin dostawy: 18.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Plaster piankowy, elastyczny, wodoodporny do mocowania opatrunków uciskowych, pooperacyjnych; plaster włókninowy, porowaty i rozciągliwy do mocowania opatrunków. 3) Zakres lub wartość: 2 pozycje w zadaniu 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 19.12.2005; termin dostawy: 18.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Jałowe samoprzylepne opatrunki włókninowe: z warstwą chłonną nie przywierające do rany,, hypoalergiczne do mocowania cewników; przeźroczyste samoprzylepne opatrunki foliowe jałowe do profilaktyki leczenia odleżyn,przylepce jałowe do łącz.brzegów ran. 3) Zakres lub wartość: 13 pozycji w zadaniu. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 19.12.2005; termin dostawy: 18.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rękawy opatrunkowe podtrzymujące o dużej elastyczności i rozciągliwości oraz dużej sile przywracania do stanu poprzedniego; opaski gipsowe naturalne szybkowiążące; podkłady pod gips syntetyczne; serweta gazowa operacyjna 4 warstwowa.. 3) Zakres lub wartość: 10 pozycji w zadaniu. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 19.12.2005; termin dostawy: 18.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kompresy oczne jałowe, pojedyńczo pakowane; kompresy jał. z maścią obojętną do leczenia ran.; opatrunki do ran wym. aktywnego oczyszczenia; kompresy z alginianów wapnia ..; opatrunki żelowe hydrokomórkowe.. 3) Zakres lub wartość: 12 pozycji w zadaniu. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 19.12.2005; termin dostawy: 18.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kompresy jałowe z gazy 17-nitkowej, 16-warstwowe; opaska bawełniana tkana. 3) Zakres lub wartość: 2 pozycje w zadaniu. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 19.12.2005; termin dostawy: 18.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Setony z gazy jałowej i niejałowej ; tupfery gazowe niejałowe i jałowe.. 3) Zakres lub wartość: 7 pozycji w zadaniu. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 19.12.2005; termin dostawy: 18.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przylepce na tkaninie /nie z jedwabiu/; plastry ze sztucznego jedwabiu do skóry wrażliwej z klejem akrylowym; przylepiec włókninowy z opatrunkiem; przylepiec hypoalergiczny na włókninie;. 3) Zakres lub wartość: 9 pozycji w zadaniu. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 19.12.2005; termin dostawy: 18.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Hydroaktywny żel zawierający alginat sodowy.;opatrunek kontaktowy o niskiej przyw.z dzianiny wiskozowej;opatrunki zaw. aktywowany węgiel i srebro; ; opatrunek jałowy hydropolimerowy,wodoodp., samoprzyl.do leczenia odleżyn. 3) Zakres lub wartość: 6 pozycji w zadaniu. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 19.12.2005; termin dostawy: 18.12.2006.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa poczekalni dla podróżnych przekraczających granicę w ruchu autokarowym (wjazd do UE) na Drogowym Przejściu Granicznym w Budomierzu (znak sprawy: OA-XVI.272.66.2025)
- Transport odpadów z terenu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
- Modernizacja części budynku dydaktycznego A5 Uniwersytetu Rzeszowskiego w ramach przedsięwzięcia pt. "Inwestycje Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego do celów kształcenia przedklinicznego(...)
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
- Dostawa opatrunków
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 7 PAKIETÓW
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz innych materiałów medycznych - powtórka
- Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





