Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Świętochłowice: Zakup używanego samochodu ciężarowego wraz z bramowym nośnikiem kontenerów oraz żurawiem o udźwigu do 2 t
Numer ogłoszenia: 51250 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o. , ul. Łagiewnicka 76, 41-608 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 3451580, 3451915, faks 032 3451544.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.swietochlowice.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego samochodu ciężarowego wraz z bramowym nośnikiem kontenerów oraz żurawiem o udźwigu do 2 t.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Zakup używanego samochodu ciężarowego wraz z bramowym nośnikiem kontenerów oraz żurawiem o udźwigu do 2 t. Rok produkcji 2007 lub 2008. Przedmiot zamówienia musi spełniać normę emisji Euro4. Warunki techniczno-eksploatacyjne, jakie winno spełniać urządzenie bramowe - opis techniczny Przeznaczenie - wciąganie transport opuszczanie i opróżnianie pojemników kontenerowych o pojemnościach do 12m3 i typu: KB, KP-7, KP-10 oraz pojemników typu PET Dane techniczne urządzenia - udźwig urządzenia min 10.500kg max 12.000kg - min udźwig urządzenia z wysuniętymi ramionami 7000 kg - haki zaczepowe sterowane pneumatycznie z blokadą do opróżniania kontenera - łańcuchy z regulacja ich długości - wyłączanie awaryjne STOP - rozdzielacz z dźwigniami sterowniczymi na zewnątrz - czas załadunku do1 min - mechaniczne zabezpieczenie kontenera przed wielokierunkowym przesuwaniem - zawór odcinający przy zbiorniku - wysięg hydrauliczny wzwyż żurawia min. 8 m - wysięg hydrauliczny boczny żurawia min. 5 m - nogi podporowe żurawia - żuraw musi być zakończony hakiem - żuraw musi być wyposażony w system do otwierania pojemników typu (dzwon) Dane techniczne pojazdu - silnik wysokoprężny - moc min 220 kM - skrzynia biegów ręczna z nadbiegami - ogranicznik prędkości - blokada mechanizmu różnicowego - przystawka odbioru mocy przy skrzyni biegów - pojazd dwuosiowy - kabina krótka, biała - tachograf cyfrowy - kolumna kierownicy z regulacją - elektrycznie podgrzewana lusterka boczne - podgrzewacz paliwa - stabilizatory poziome i pionowe, - zbiornik paliwa zamykany na klucz - tylne zawieszenie pneumatyczne lub resory piórowe wzmocnione - możliwość sterowania funkcjami nadwozia zamontowanymi na podwoziu -dopuszczalna masa całkowita min18.000kg max 19.000kg Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na kompletny przedmiot zamówienia gwarancji - min 24 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.53.00 - Używane pojazdy transportowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki określone wart. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów: a) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. I ustawy Prawo zamówień publicznych, b) odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia, c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków ustawy oraz warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca przystępując do niniejszego postępowania winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr l. 2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych przepisami art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum ?pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.swietochlowice.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGK w Świętochłowicach Sp. z o.o.
41-608 Świętochłowice, ul. Łagiewnicka 76
pokój 102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 10:00, miejsce: MPGK w Świętochłowicach Sp. z o.o. 41-608 Świętochłowice, ul. Łagiewnicka 76 pokój 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Zakup paliwa do samochodów służbowych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Dostawa paliw płynnych
- Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Świętochłowice objętych komercyjnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi
- "Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o."
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





