Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Lubicz: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH
Numer ogłoszenia: 51232 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubickie Wodociągi sp. z o.o. , ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6785314, faks 056 6785314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubickie-wodociagi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Typ 1) Zamówienie obejmuje wykonanie mapy do celów projektowych - obszar poniżej 1 ha ( podać cenę za jeden hektar ). Typ 2) Zamówienie obejmuje wykonanie mapy do celów projektowych - obszar powyżej 1 ha do 10ha( podać cenę za jeden hektar powyżej pierwszego hektara do 10 ha włącznie ). Typ 3) Zamówienie obejmuje wykonanie mapy do celów projektowych - obszar powyżej 10ha( podać cenę za jeden hektar powyżej dziesiątego ha ). Typ. 4) Zamówienie obejmuje wytyczenie sieci wodociągowej ( podać cenę za 1 mb wytyczenia) Typ 5) Zamówienie obejmuje inwentaryzację geodezyjną powykonawczą sieci wodociągowej (podać cenę na 1 mb inwentaryzacji). Typ 6) Zamówienie obejmuje wytyczenie sieci kanalizacyjnej ( podać cenę za 1 mb wytyczenia ) Typ 7) Zamówienie obejmuje inwentaryzację geodezyjną sieci kanalizacyjnej ( podać cenę za 1 mb inwentaryzacji).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00 - 74.27.40.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 3)spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w punkcie 9 SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, stawianych wykonawcom przez zamawiającego, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty : oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 u. p. z. p., oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 u. p. z. p.; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument potwierdzający posiadanie przez osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień zawodowych właściwych dla przedmiotu zamówienia. Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ewentualne poświadczenia muszą być opatrzone imienną pieczątką z podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem za zgodność z oryginałem. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubickie-wodociagi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubickie Wodociągi sp. z o.o.
ul. Warszawska 1a
87-162 Lubicz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Lubickie Wodociągi sp. z o.o. ul. Warszawska 1a 87-162 Lubicz sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





