Ogłoszenie z dnia 2005-09-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Leszno: dostawa aparatury i łóżek
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony, do kontaktów: Emilian Kuna, ul. Kiepury 45 lok., 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. (065) 525 31 00, fax (065) 526 82 94, e-mail: zamowienia@wsz.leszno.pl, www.wsz.leszno.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury i łóżek. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1). Aparat ultrasonograficzny Doppler. 2). Kardiomonitory z pulsoksymetrem. 3). Łóżka rehabilitacyjne do użytku medycznego. 4). Łóżka rehabilitacyjne typu Egerton do użytku medycznego. 5). Urządzenie do monitorowania czynności serca - aparat Holter EKG. 6). Urządzenie do monitorowania czynności serca - aparat Holter RR + Rejestrator. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Szpital Zespolony w Lesznie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 10.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: 6100 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, których spełnienie należy potwierdzić załączając do oferty wymagane dokumenty: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5).Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostaw te zostały wykonane należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% ocena techniczna - 20% gwarancja - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.11.2005, cena - 30. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego - sala konferencyjna - nr lok. 25.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.09.2005.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Lesznie
- Kompleksowa termomodernizacja budynków "F" i "G" w Zespole Szkół Rolniczo- Budowlanych w Lesznie
- Modernizacja pomieszczenia DILO
- remont pomieszczeń Starostwa na parterze w budynku przy Pl. Kościuszki 4B
- Sukcesywna dostawa nowych kompaktorów przewoźnych przeznaczonych do kompensacji odpadów
- Budowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 3903P na odcinku Bukówiec Górny- Boguszyn
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego, w podziale na zadania
- Dostawa aparatury specjalistycznej na potrzeby Kliniki Chorób Skórnych i Wenerycznych PUM
- Zakup czujników SpO2 jednorazowych oraz wielorazowych wraz z osprzętem na okres 36 miesięcy
- Dostawa urządzeń i sprzętu medycznego do poprawy opieki kardiologicznej w Szpitalu Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP38/2025
- Dostawa monitora parametrów hemodynamicznych
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





