Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Leszno: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY
Numer ogłoszenia: 51211 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3477, ul. Racławicka 1, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5257500, fax 0655257905.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia/jm./ilość min. i max/kod CVP 1.Płyn do mycia naczyń a 5 litrów /zawierający lanolinę ulegający biodegradacji/ litr / od 1000 do 2500 / CPV 24513290-2 2.Proszek do szorowania a 500g /do szorowania garnków oraz powierzchni, na których obrabiana jest żywność/szt. / od 200 do 500 / CPV 24511400-3 3.Serwetki gastronomiczne białe a 500szt./opak./ od 300 do 800 /CPV 21221400-2 4.Serwetki gastronomiczne kolorowe a20 szt/.opak /od 100 do 300 / CPV 21221400-2 5.Proszek do zmywarek a 500 g /o właściwościach odkamieniania i nabłyszczania/szt./od 300 do 800 / CPV 24513291-9 6.Cerata na materiale szerokości 140cm na rolce/ mb /od 400 do 500/ CPV 36670000-8 7. Worek na śmieci 120litrów a 25szt. z folii LD/ opak. /od 500 do1090/CPV 36670000-8 8.Worki HDPE a 1000szt./opak./od 200 do 500 /CPV 36670000-8 9.Ręcznik papierowy listki a 250szt./opak/.od 1000 do 2000/ CPV 21221300-1 10.Ręcznik kuchenny a 2szt.w opakowaniu/ opak/.od 100 do 200/ CPV 172143008 11.Mydło antybakteryjne w płynie do mycia rąk a 1 litr /o właściwościach antybakteryjnych/ litr/od 300 do 600/ CPV 24513100-4 12.Pasta bhp szorstka a 500g do podłóg pumeksowa /szt./od 600 do 800 / CPV 24511400-3 13.Środek do mycia i dezynfekcji ścian i podłóg w pomieszczeniach kuchennych a 5 litrów/ litr /do1000 do 1800 / CPV 24660000-8 14.Środek do dezynfekcji i mycia maszyn i urządzeń kuchennych a 1 000g/ opak./od 50 do 100 CPV 24513000-3 15.Środek do czyszczenia przypaleń a 500g/szt./od 100 do 200/ CPV 24513000-3 16.Szczotka do szorowania ręcznego /szt/od100 do 200 / CPV 17225600-1 17.Ścierka ostra do prac kuchennych /szt./od300 do 600 / CPV 17225600-1 18.Zmywak ostry /szt./ od 200 do 500/ CPV 17225600-1 19.Środek do konserwacji powierzchni ze stali nierdzewnej a 500g/ szt./od 300 do 500 /CPV 24660000-8 20.Ścierka do podłogi (płaty)/ szt./od 500 do 700 / CPV 17225800-3 21.Ściągacz do wody szeroki /szt/od 10 do 15 /CPV 36600000-7 22.Rękawice jednorazowe a 50 szt. (do kontaktu z żywnością)/ opak./od 500 do 1000 / CPV 18131000-6 23.Fartuchy ochronne jednorazowe do pracy w bloku żywnościowym/ szt./od 500 do 600 / CPV 18131000-6 24.Pasta BHP ścierna do rąk a 500g /nie powodująca podrażnień skóry/, o przyjemnym zapachu, zawierająca drobiny ścierne/ kg./od 800 do 2700 / CPV 24511300-2 25.Krem do rąk a 50 ml /o właściwościach nawilżających i ochronnych, nie powodująca podrażnień skóry, przyjemny zapach/ szt/od 800 do 5000 /CPV 24511300-2 26. Mydło toaletowe a 100g /o przyjemnym zapachu,nie powodujące podrażnień skóry, dobrzepieniące, zawierające glicerynę/ kg./od 100 do 500 / CPV 24513100-4 27.Proszek do prania automatycznego a 300g. /do prania bielizny i odzieży białej i kolorowej, temperatura prania (30-95C), nie powodującypodrażnień skóry/ .kg./ od 500 do 1800 / CPV 24513200-5 28.Środek przeznaczony do dezynfekcji wszelkich zmywalnych powierzchni, z substancją czynną a 5l /szt. /od 1 do 2/ CPV 24270000-7/ 29.Środek przeznaczony do dezynfekcji zmywalnych powierzchni w tabletkach do przygotowania roztworu, opakowanie zawierające 300 tabletek/ szt./od 2 do 4 / CPV 242270000-7 30.Środek grzybobójczy, przeznaczony do dezynfekcji miejsc wzmożonego ryzyka: szatnie, baseny, sale treningowe, sauny, łażnie. Preparat nie drażniący, do wykorzystania w urządzeniu mechanicznym przeznaczonym do odkażania stóp a 5l. /szt./ od 2 do 5/ CPV 242270000-7 31.Środek grzybobójczy, preparat nie drażniący, przeznaczony do odkażania stóp, do spryskiwania stóp, skarpet i butów. Opakowanie 120ml z atomizerem / szt. / od10 do 20/ CPV 242270000-7 32.Pasta do butów koloru czarnego 50g / szt/ od 50 do 500 / CPV 24511320-8 33.Środek przeciw molom opakowanie /kulki po 160g/ opak. /od 32 do 64/ CPV 24491300-5 RAZEM 33 POZYCJE UWAGI: 1.Kosmetyki powinny posiadać wypis z Krajowego Systemu Informacyjnego o kosmetykach wprowadzonych do obrotu. /DZU nr 42 poz. 473 z 2001r. wraz z póżniejszymi zmianami/ dla asortymentu w pozycjach 11,24,25,26. 2.Produkty biobójcze powinny posiadać pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktami biobójczymi . /DZU nr 175 poz. 1433 z 2002r. wraz z póżniejszymi zmianami. Dla asortymentu w pozycjach 13,14,28,29,30,31,33. Wszystkie produkty powinny posiadać okres gwarancji- minimum 1 rok od daty dostarczenia oraz Kartę Charakterystyki Produktu. Pozycja: 1 - 23 dotyczy służby żywnościowej, 23 - 33 dotyczy służby mundurowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące 24.22.70.00 - 24.22.70.00 Oryginalny kod CPV: 36.67.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i wyroby zaprowiantowania Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 17.21.43.00 - Ręczniki kuchenne Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.43.00 - Ręczniki kuchenne Oryginalny kod CPV: 24.51.14.00 - Pasty i proszki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca przedstawi ofertę zgodną z postanowieniami SIWZ. 2.Każdy Wykonawca złoży tylko jedną ofertę (wypełniony Formularz oferty wraz z wymaganymi przez SIWZ dokumentami, załącznikami i oświadczeniami). 3.Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 4.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5.Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 6.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej. 7.Oferta winna być napisana na maszynie do pisania lub ręcznie długopisem albo nieścieralnym atramentem - oferta może mieć także postać wydruku komputerowego. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane - zostaną odrzucone. 8.Zaleca się, aby oferta była zszyta lub spięta (np. zbindowana) i posiadała ponumerowane strony. 9.Na ofertę składają się: - wypełniony i podpisany odpowiedni druk Formularz Ofertowy wraz z Kosztorysem cenowym stanowiące Załączniki do SIWZ - wypełniony i podpisany druk Oświadczenie Wykonawcy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; - dokumenty i oświadczenia potwierdzające, ze Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w SIWZ Rozdziale VI. - podpisany Projekt umowy stanowiący Załącznik część II do SIWZ. 10.Oferta (wypełniony Formularz oferty wraz z wymaganymi przez SIWZ dokumentami, oświadczeniami, załącznikami) musi być podpisana przez Wykonawcę lub osoby prawnie upoważnione do jego reprezentowania (pełnomocnik). 11.Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z KRS, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo winno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez jego wystawcę. 12.Podpisy, złożone przez Wykonawcę w Formularzu oferty oraz innych dokumentach zawartych w ofercie, winny być opatrzone czytelnym imieniem i nazwiskiem lub pieczęcią imienną. 13.Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę. 14.Wszystkie formularze zawarte w niniejszej specyfikacji, a w szczególności Formularz oferty - Wykonawca wypełni ściśle według wskazówek zawartych w SIWZ. W przypadku, gdy jakakolwiek część dokumentów nie dotyczy Wykonawcy - wpisuje się nie dotyczy. 15.Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść i układ graficzny muszą być zgodne z formularzami załączonymi do SIWZ. 16.Wykonawca umieści ofertę w kopercie, która będzie zaadresowana: (nazwa i adres Zamawiającego - Jednostka Wojskowa 3477, ul. Racławicka 1, 64-100 Leszno, budynek nr 2, Kancelaria Jawna) oraz będzie posiadać następujące oznaczenie: Oferta w przetargu: Dostawa środków czystości i higieny dla JW. 3477 w Lesznie Nie otwierać przed dniem 26.03.2008r. godz. 11:00 Koperta winna być szczelnie zamknięta w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z treścią oferty. 17.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert. 18.W celu dokonania zmiany lub wycofania oferty, Wykonawca złoży Zamawiającemu kolejną zamkniętą kopertę, oznaczoną jak w punkcie 16 i 17, z dodaniem słowa: Zmiana lub Wycofanie. 19.Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert. 20.Oferta jest jawna od chwili jej otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. nr 153, poz. 1503 z zm.), jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. 21.Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji. 22.Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny one być umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie zatytułowanej jak w punkcie 17 i 18, z dodaniem słów :Tajemnica przedsiębiorstwa. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: - cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia waga - 100 % Ocena ofert dokonana przez komisję będzie odbywała się następująco: A/ Oferta z ceną najniższą otrzyma 100 punktów, które będą mnożone przez wagę 1,0. Punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się według wzoru: ilość punktów = najniższ cena brutto w proponowanych ofertach dzielona przez cenę badanej oferty x 100 x 1,0 Oferta, która uzyska najwyższą punktacje zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Formularz ofertowy wraz z kosztorysem cenowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 6. kosmetyki powinny posiadać wypis z Krajowego Systemu Informacyjnego o kosmetykach wprowadzonych do obrotu. / Dz. U. nr 42 poz. 473 z 2001r. wraz z późniejszymi zmianami/ dla asortymentu wymienionego w pozycjach:11, 24, 25, 26, 7. produkty biobójcze powinny posiadać decyzję Ministra Zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego. / Dz. U. nr 175 poz. 1433 z 2002r wraz z późniejszymi zmianami/ dla asortymentu wymienionego w pozycjach: 13, 14, 28, 29, 30, 31, 32 . 8. Każdy zaoferowany przez Wykonawcę produkt powinien posiadać Kartę charakterystyki preparatu Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. - Dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej ma zastosowanie §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. nr 87, poz. 605). - W przypadku składania jednej oferty przez kilku Wykonawców (przedsiębiorców) każdy ze wspólników musi złożyć dokumentu wymienione w pkt. 1, 2 i 3. - Dokumenty, oświadczenia należy złożyć w formie pisemnej (oryginał lub kserokopia). Kopia dokumentu (każda strona zawierająca informacje) musi być potwierdzona ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące firmę. Uznaje się, ze pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia z zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. - Wszystkie dokumenty, oświadczenia, załączniki muszą być czytelne. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 3477 UL. RACŁAWICKA 1 64-100 LESZNO.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 10:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 3477 UL. RACŁAWICKA 1 64-100 lESZNO.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Budowa sygnalizacji z detektorem prędkości na drogach powiatowych w m. Święciechowa, Jezierzyce Kościelne, Nowy Świat
- zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego w Lesznie
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4772P w miejscowości Lasocice
- ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA Z WĘGLOWEGO NA OGRZEWANIE GAZOWE W LOKALACH MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH BĘDĄCYCH W ZASOBACH MZBK W LESZNIE ETAP I
- "Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w części A budynku Szkoły Podstawowej im. Króla Stefana Batorego w Lesznie."
- Budowa nawierzchni utwardzonych i oświetlenia na terenie Zbiornika Zaborowo w Lesznie - część północna
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa sprzętu oraz środków utrzymania czystości (postępowanie z podziałem na 5 części)
- Budowa i wyposażenie żłobka
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla jednostek obsługiwanych przez Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2025r. Znak sprawy 8/2025
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.