To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-11
Zgierz: DOSTAWA KSEROKOPIAREK I RZUTNIKÓW MULTIMEDIALNYCH (106/ZP//13)
Numer ogłoszenia: 512092 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209325 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KSEROKOPIAREK I RZUTNIKÓW MULTIMEDIALNYCH (106/ZP//13).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 106/ZP/13) było zakup oraz dostawa kserokopiarek oraz rzutników multimedialnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania : Zadanie nr 1 - dostawa kserokopiarek Zadanie nr 2 - dostawa kserokopiarek Zadanie nr 3 - dostawa rzutnika multimedialnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.19.12.00 - Rzutniki do przezroczy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU AIM Zbigniew Ciepły, Ul. Nawrot 114, 90-029 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22531,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12202,83
Oferta z najniższą ceną: 12202,83 / Oferta z najwyższą ceną: 26302,32
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA Sp. z o.o., Ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15447,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17925,72
Oferta z najniższą ceną: 17925,72 / Oferta z najwyższą ceną: 42348,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa rzutnika multimedialnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SLASH Sp. z o.o., Ul. Żenczykowskiego 2C, 00-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14260,62
Oferta z najniższą ceną: 14260,62 / Oferta z najwyższą ceną: 14260,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Remonty budynków nr 74,37,51 w latach 2025r. - 2026 r. zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Leźnicy Wielkiej i Łodzi
- "Dostawa sprzętu medycznego oraz serwera, oprogramowania, UPS w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- powtórka
- USŁUGA WYCINKI DRZEW, SAMOSIEWÓW, KARCZOWANIA, FREZOWANIA, PIELĘGNACJI DRZEW ORAZ NASADZANIE DRZEW NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ 31 WOG
- "DOSTAWA KONTENERÓW"
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, rewitalizacja wnętrza w świetlicy sołeckiej w Łagiewnikach Nowych
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania hali targowej na budynek biurowo-handlowo-usługowy - II etap
więcej: przetargi w Zgierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.