eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › budowa Preinkubatora - Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny, Strefa S-3 Politechnika - I etap



Ogłoszenie z dnia 2005-09-29

POZYCJA 51198

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: budowa Preinkubatora - Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny, Strefa S-3 Politechnika - I etap

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., do kontaktów: Adam Markusiewicz, ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, fax 017 8520611, e-mail: dkozdeba@rarr.rzeszow.pl, www.rarr.rzeszow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Preinkubatora - Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny, Strefa S-3 Politechnika - I etap. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Rzeszów, ul. Poznańska, działka nr 1775/41. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 tys. EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 75 000,00 PLN (siedemdziesiąt pięć tysięcy zł). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a/ posiadają stosowne uprawnienia, jeżeli obowiązek ich posiadania nakładają przepisy ustawy, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP 2. Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP, w tym o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 PZP. 3. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e/ informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wymagane minimum 25 osób zatrudnionych średniorocznie wg umowy na czas nieokreślony; f/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać Zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia oraz informacje na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień; g/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla obiektów o porównywalnej funkcji i kubaturze min 6 000 m3 wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; h/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dokumentacji projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla obiektów o porównywalnej funkcji i kubaturze min 6 000 m3 wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; i/ sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - średni obrót roczny powinien wynosić nie mniej niż 1.000.000,00 PLN; j/ informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na co najmniej 2.000.000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; k/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonych robót budowlanych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku oferty składanej przez Konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy Konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków Konsorcjum. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie Konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów, o których mowa w pkt. 3. d - k. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie 3. a - c, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków Konsorcjum.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 70% Ocena koncepcji architektoniczno-budowlanej - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.11.2005, cena - 0.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.11.2005, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego tj.: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, pok. 317.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Utworzenie Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego (PPNT) - etap 1; SPO - WKP; nr wniosku WKP_1/1.3/1/2004/19/19; Agencja Rozwoju Przemysłu. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.