eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kompleksowe świadczenie usług związanych z zabezpieczeniem ratowniczym krytej pływalni Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego 45 przez okres 2 lat od zawarcia umowy. Sprawa RAP.272.159.2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-14

Wrocław: Kompleksowe świadczenie usług związanych z zabezpieczeniem ratowniczym krytej pływalni Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego 45 przez okres 2 lat od zawarcia umowy. Sprawa RAP.272.159.2012
Numer ogłoszenia: 511964 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 452106 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług związanych z zabezpieczeniem ratowniczym krytej pływalni Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego 45 przez okres 2 lat od zawarcia umowy. Sprawa RAP.272.159.2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą Krytej Pływalni Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego 43, w skład której wchodzą: basen pływacki o wymiarach: 25,0 m × 12,5 m, 6 torów o głębokości od 1,40 m do 1,80 m basen rekreacyjny o nieregularnych kształtach, powierzchnia lustra wody 100,15 m2 i gł. od 0,50 m do 0,90 m 2.Zakres świadczonych usług: Szczegółowy zakres obowiązków ratownika określa Ustawa o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 roku Dz. U. z 2011 r. Nr 208, poz. 1240 3.Do obowiązków wykonawcy usługi ponadto należy: a)Zapewnienie porządku i bezpieczeństwa osobom przebywającym w obrębie hali basenowej i natrysków. b)Prowadzenie nadzoru w zakresie, przestrzegania przez osoby korzystające z basenu obowiązującego Regulaminu Pływalni, przepisów BHP i ppoż. c)Pouczanie grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych, zamierzających korzystać z pływalni o obowiązujących przepisach regulaminowych (zakaz spożywania posiłków i napojów w hali basenowej, zakaz biegania, zakaz skoków do wody, zakaz przebywania na hali basenowej osób towarzyszących, rodziców lub opiekunów - nie dotyczy osób niepełnosprawnych). d)Przestrzeganie obowiązku skorzystania przez grupy zorganizowane jak również osoby indywidualne z kąpieli pod natryskiem, przed wejściem na halę basenową, posiadania czepków kąpielowych i odpowiedniego stroju kąpielowego. e)Wyznaczanie na każdej zmianie ratowników - starszego ratownika zmiany i odnotowywanie tego faktu w Dzienniku Pracy Ratowników. f)Przedłożenia kopii harmonogramu pracy ratowników ( na każdy kolejny miesiąc) do wglądu w recepcji pływalni. g)Opuszczenie stanowiska może nastąpić wyłącznie na czas przerw regulaminowych, określonych przepisami prawa pracy. W przypadku nagłej konieczności opuszczenie stanowiska, fakt ten musi zostać zgłoszony pracownikowi recepcji pływalni oraz odnotowany przez kierownika zmiany ratowników w Dzienniku pracy ratowników. h)Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej, podstawowe opatrzenie ran i urazów, w poważniejszych przypadkach wezwanie Pogotowia Ratunkowego. i)Przestrzeganie ustalonych godzin rezerwacji torów pływackich lub basenów po zgłoszeniu takiej potrzeby przez pracownika kasy pływalni (ustawienie odpowiednich tablic informacyjnych). j)Postępowanie zgodnie z regulaminem służby ratowniczej opracowanym przez Wykonawcę usług ratownictwa wodnego i zaakceptowanym przez kierownika pływalni. k)Utrzymanie porządku w punkcie medycznym i wykorzystywanie tego pomieszczenia wyłącznie do celów służbowych. l)Nadzór nad ruchem osób w obrębie hali basenowej, szatni, natrysków i trybun. m)Pomoc w organizacji zajęć grupowych (współpraca z prowadzącymi zajęcia). n)Obsługa i konserwacja sprzętu basenowego (liny, drabinki, sprzęt sportowy, dydaktyczny i rehabilitacyjny, w tym podnośnik dla niepełnosprawnych). o)Kontrola warunków kąpieli (woda, powietrze, otoczenie) i rejestrowanie wyników kontroli w dzienniku dyżurów. p)Prowadzenie dziennika służby ratowniczej. q)Pełnienie dyżuru przez członków zespołu ratowniczego w strojach ratowniczych zgodnych z decyzją nr 10/10 Prezesa WOPR z dnia 13 kwietnia 2010 roku. r)Kontrolowanie i sprawdzanie żeby każdy ratownik pełniący dyżur, do zapewnienia bezpieczeństwa osobom kąpiącym się na terenie krytej pływalni, posiadał ważną kartą identyfikacyjną, wydaną przez biuro Zarządu Głównego WOPR (zgodnie z Uchwałą Nr 5/8/VIII/06 Zarządu Głównego WOPR z dnia 23 kwietnia 2006 r. w sprawie ewidencji i kart identyfikacyjnych WOPR). s)Sterowanie oświetleniem w hali basenowej i dostosowanie go do potrzeb użytkownika oraz wyłączenie zbędnego oświetlenia w wyniku zmiany warunków naturalnych, przerw w zajęciach i ograniczonego wykorzystania obiektu. t)Rozpoczynanie dyżuru na 15 minut przed otwarciem (w celu przygotowania basenu do zajęć) i kończenie dyżuru 15 minut po zakończeniu godzin pracy pływalni (w celu przygotowania baseny do sprzątania). u)Zgłaszanie konieczności uzupełnienia sprzętu ratowniczego i medycznego w zależności od potrzeb i terminów ich przydatności do użycia. v)Zapoznanie się i zatwierdzenie instrukcji bezpieczeństwa na imprezach o charakterze masowym zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa oraz regulaminem danej imprezy. w)Przestrzeganie regulaminów, zarządzeń i innych przepisów wewnętrznych Zamawiającego. x)Wykonywanie poleceń kierownictwa obiektu (w ramach zakresu obowiązków), a w przypadku przerw w zajęciach, wykonywanie wskazanych czynności porządkowych związanych z przygotowaniem obiektu do zajęć dydaktycznych lub zawodów oraz uporządkowania obiektu po zawodach. 4.Wyżej wymienione usługi realizowane będą przez Wykonawcę w sposób ciągły w czasie pracy pływalni (pkt. 5.), w ilości 2 ratowników w trakcie pełnienia dyżuru, z uprawnieniami kwalifikowanej pierwszej pomocy (w przypadku gdy czynne są 2 niecki basenowe przewiduje się dwa stanowiska ratownicze, a w przypadku gdy czynna jest 1 niecka, tylko jedno stanowisko ratownicze - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 roku w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108). 5.Ratownicy pełniący służbę muszą posiadać następujące uprawnienia stopień ratownika wodnego zgodny z zaleceniami Instrukcji Zarządu Głównego WOPR aktualne zaświadczenie o ukończeniu kursu i uzyskaniu uprawnień kwalifikowanej pierwszej pomocy co najmniej 1000-godzinne doświadczenie każdego z ratowników, w wykonywaniu pracy w charakterze ratownika wodnego, (stopień ratownika WOPR i starszego ratownika WOPR nadany przed wejściem w życie Uchwały Nr 5/6/09 Prezydium Zarządu Głównego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego z dnia 5 grudnia 2009 roku w sprawie stopni ratowników i instruktorów WOPR). 6.Przedmiot zamówienia obejmuje ciągłe świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą w godzinach pracy krytej pływalni: Poniedziałek - piątek w godzinach od 7:00 do 22:00 Sobota i niedziela w godzinach od 8:00 do 22:00 7.Usługi w zakresie ratownictwa muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresach określonych Ustawą o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 roku Dz. U. z 2011 r. Nr 208, poz. 1240...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00 - Służby ratownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Rekreacyjno Sportowe DELPHINUS SPORT PRPMOTION, ul. Macedońska 7 lok.9, 51-113 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 296424,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 355285,00

  • Oferta z najniższą ceną: 237330,38 / Oferta z najwyższą ceną: 355285,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.