eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W SKOTNIKACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Ozorków: PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W SKOTNIKACH
Numer ogłoszenia: 51172 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ozorków , ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków, tel. 042 2771444, faks 042 2771449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W SKOTNIKACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Skotniki o długości I odc. 1,750 km, szer. nawierzchni 3,2 m; II odc. 0,900 km, szer. nawierzchni 3,0 m polegająca na: a) robotach pomiarowych b) profilowaniu i zagęszczeniu podłoża c) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0:31 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, d) mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej e) wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowej grubości 4 cm (standard II), f) wykonanie poboczy, g) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót. UWAGA!: Zamawiający w ramach realizowanego zadania ubiega się o dotację z Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi, w związku z powyższym termin realizacji może ulec zmianom, gdyż rozpoczęcie budowy nie może nastąpić wcześniej niż zawarta umowa na dotację. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera: Dokumentacja Projektowa wraz z kosztorysem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK-1 a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem na podstawie art. 22 ust. 1 oraz niepodlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, zmiana z 2008 r. Nr 171 poz. 1058) Prawo zamówień publicznych, b) Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dn. 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, Nr 180, poz. 1280, z 2008 r. Nr 70, poz. 416, poz. 732, Nr 141, poz. 888), WARUNEK-2 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami ma temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, wpisanych na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa do kierowania robotami budowlanymi w specjalności robót drogowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 5), b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat tj. 2008, 2007, 2006 rok, minimum 3 roboty, gdzie każda z nich odpowiada swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i Zamawiających oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg załącznika nr 6), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 7) lub Wykonawcy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Kadra Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadającą kwalifikacje określone poniżej: Kierownik budowy w zakresie robót drogowych posiadajcy - Prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia+wpis do IIB) minimum 3 lata po uzyskaniu uprawnień; doświadczenie w kierowaniu robotami o zbliżonym charakterze, co przedmiot zamówienia Majster w zakresie robót drogowych 1 pracownik - 1 rok doświadczenia w wykonywaniu robót o zbliżonym charakterze Sprzęt Posiadają lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganych narzędzi i urządzeń w pełni sprawnych jednostek sprzętu tj.: wymagane jest wykazanie posiadania: wytwórni mas bitumicznych min. 60 Mg/h znajdującej się w odległości technologicznie odpowiedniej - zgodnie z normą maksymalnie 2 godziny (transport, załadunek i wyładunek) lub zapewni dostawę masy bitumicznej z wytwórni spełniającej opisane wcześniej warunki; dysponuje sprzętem do wykonywania zamówienia - minimum: rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt., koparko-spycharka - 1 szt., walec - 1 kpl., samochody samowyładowawcze pow. 10 t. - 5 szt., szczotka mechaniczna do nawierzchni - 1 szt., skrapiarka - 1 szt., piła do cięcia asfaltu lub frezarka - 1 szt., równiarka - 1 szt., oraz dokument potwierdzający posiadanie laboratorium lub umowę z właściwym laboratorium. Należy wskazać lokalizację stacjonarnej WMB, znajdującej się w odległości technologicznie odpowiedniej (2 godziny), z której będzie dostarczana mieszanka mineralno-bitumiczna. Wykonawca może także wymienić alternatywny sprzęt, proponowany przez siebie dla danych robót oraz dołączyć uzasadnienie swojej propozycji. Laboratorium Wykonawca powinien dysponować laboratorium lub zawartą umową z laboratorium wykonującym badania, o których mowa w dokumentacji projektowej na wykonanie przedmiotowego zamówienia. WARUNEK - 3 Znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek - 1 Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz. 1655, zmiana z 2008 r. Nr 171 poz. 1058 )-zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655, zmiana z 2008 r. Nr 171 poz. 1058) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 4 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek - 2 Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami ma temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, wpisanych na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa do kierowania robotami budowlanymi w specjalności robót drogowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 5 do SIWZ) lub Wykonawcy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa - w załączniku nr 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat tj. 2008, 2007, 2006 rok, minimum 3 roboty, gdzie każda z nich odpowiada swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i Zamawiających oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg załącznika nr 6), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 7) lub Wykonawcy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. tj.; wymagane jest wykazanie posiadania: wytwórni mas bitumicznych min. 60 Mg/h znajdującej się w odległości technologicznie odpowiedniej - zgodnie z normą maksymalnie 2 godziny (transport, załadunek i wyładunek) lub zapewni dostawę masy bitumicznej z wytwórni spełniającej opisane wcześniej warunki; dysponuje sprzętem do wykonywania zamówienia - minimum: rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt., koparko-spycharka - 1 szt., walec - 1 kpl., samochody samowyładowawcze pow. 10 t. - 5 szt., szczotka mechaniczna do nawierzchni - 1 szt., skrapiarka - 1 szt., piła do cięcia asfaltu lub frezarka - 1 szt., równiarka - 1 szt., oraz dokument potwierdzający posiadanie laboratorium lub umowę z właściwym laboratorium. W przypadku oferty wspólnej warunek ten może zostać spełniony łącznie. Warunek - 3 Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku: 1. Wykonawca ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi w kwocie, co najmniej 200.000 zł wystarczającymi do realizacji robót. 2. Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia, wymagany minimum 36 miesięcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-ozorkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ozorkowie ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków pok Nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ozorkowie ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków pok Nr 9 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.04.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.