To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-14
Radlin: Przygotowanie i dowóz kanapek pakowanych, wraz z napojem dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ IV etap.
Numer ogłoszenia: 511356 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455842 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dowóz kanapek pakowanych, wraz z napojem dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ IV etap..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.W skład zamówienia wchodzi następujący zakres usług - przygotowanie i dowóz kanapek lub drożdżówek z nadzieniem, pakowanych w folię spożywczą wraz z napojem (tzw. zestawów kanapkowych) dla uczniów-uczestników projektu Lepszy start na przyszłość, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Priorytetu IX, działania 9.1, poddziałania 9.1.2. Uczniowie będą uczestniczyć w zajęciach objętych projektem na terenie następujących szkół w Radlinie: 1)Zespół Szkół Sportowych w Radlinie ul. Rogozina 55, 2)Gimnazjum Nr 1 w Radlinie ul. Makuszyńskiego 17, 3)Szkoła Podstawowa Nr 3 w Radlinie ul. Rymera 170, 4)Szkoła Podstawowa Nr 4 w Radlinie ul. Wiosny Ludów 287. 2.Wykonawca dostarczać będzie zestawy kanapkowe, zgodnie ze specyfikacją dostarczoną przez Zamawiającego, z 3-dniowym wyprzedzeniem, określającą: 1)liczbę zamawianych zestawów kanapkowych do poszczególnych szkół, 2)terminy i godziny dostaw 3.Wydawanie zestawów kanapkowych będzie w gestii osób wskazanych przez Zamawiającego. 4.Przewidywana ilość zestawów miesięcznie wyniesie ok. 5 000 - w sumie w trakcie realizacji zamówienia maksymalnie 30 000. 1)Zamówienie jest zamówieniem maksymalnym. Ostateczna ilości zestawów objętych zamówieniem, może się zmniejszyć, zależeć będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, które w decydującym stopniu zależą od ilości faktycznych uczestników zajęć. 2)Szczegółowe terminy realizacji dostaw zestawów kanapkowych - w dni nauki szkolnej - zostaną określone przez merytorycznie odpowiedzialnego pracownika Zamawiającego, z 3-dniowym wyprzedzeniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Lepszy start na przyszłość, współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Priorytetu IX, działania 9.1, poddziałania 9.1.2.Priorytetu IX, działania 9.1, poddziałania 9.1.2..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DESO Sp. z o.o., ul. Romualda Traugutta 278, 44-280 Rydułtowy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84410,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52500,00
Oferta z najniższą ceną: 52500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 4 w Radlinie, w okresie 1 stycznia do 30 czerwca 2026r oraz od 1 września do 31 grudnia 2026 roku, z podziałem na 6 zadań
- Wykonywanie usług z tytułu usuwania skutków szkód górniczych w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 9 zadań
- Dostawa samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym do 3,5 t
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie, w okresie 01.01-31.07.2026, 01.09-31.12.2026 roku, z podziałem na 6 zadań
- Zakup pomp do pian dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. KWK ROW Ruch Marcel z podziałem na 3 zadania
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Głożyńską i Rymera w Radlinie. Powtórka.
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w 2026 roku.
- Usługa cateringu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych podczas organizacji różnego rodzaju uroczystości, konferencji, działań projektowych oraz spotkań innego typu na potrzeby Gminy Walce w roku 2026
- Usługa Cateringowa dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Boniewie
- Usługi cateringowe: dożywiania uczniów szkół z terenu gminy Fabianki
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do 25.06.2026 z możliwością skorzystania z prawa opcji
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





