To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-14
Radlin: Przygotowanie i dowóz kanapek pakowanych, wraz z napojem dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ IV etap.
Numer ogłoszenia: 511356 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455842 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dowóz kanapek pakowanych, wraz z napojem dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ IV etap..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.W skład zamówienia wchodzi następujący zakres usług - przygotowanie i dowóz kanapek lub drożdżówek z nadzieniem, pakowanych w folię spożywczą wraz z napojem (tzw. zestawów kanapkowych) dla uczniów-uczestników projektu Lepszy start na przyszłość, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Priorytetu IX, działania 9.1, poddziałania 9.1.2. Uczniowie będą uczestniczyć w zajęciach objętych projektem na terenie następujących szkół w Radlinie: 1)Zespół Szkół Sportowych w Radlinie ul. Rogozina 55, 2)Gimnazjum Nr 1 w Radlinie ul. Makuszyńskiego 17, 3)Szkoła Podstawowa Nr 3 w Radlinie ul. Rymera 170, 4)Szkoła Podstawowa Nr 4 w Radlinie ul. Wiosny Ludów 287. 2.Wykonawca dostarczać będzie zestawy kanapkowe, zgodnie ze specyfikacją dostarczoną przez Zamawiającego, z 3-dniowym wyprzedzeniem, określającą: 1)liczbę zamawianych zestawów kanapkowych do poszczególnych szkół, 2)terminy i godziny dostaw 3.Wydawanie zestawów kanapkowych będzie w gestii osób wskazanych przez Zamawiającego. 4.Przewidywana ilość zestawów miesięcznie wyniesie ok. 5 000 - w sumie w trakcie realizacji zamówienia maksymalnie 30 000. 1)Zamówienie jest zamówieniem maksymalnym. Ostateczna ilości zestawów objętych zamówieniem, może się zmniejszyć, zależeć będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, które w decydującym stopniu zależą od ilości faktycznych uczestników zajęć. 2)Szczegółowe terminy realizacji dostaw zestawów kanapkowych - w dni nauki szkolnej - zostaną określone przez merytorycznie odpowiedzialnego pracownika Zamawiającego, z 3-dniowym wyprzedzeniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Lepszy start na przyszłość, współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Priorytetu IX, działania 9.1, poddziałania 9.1.2.Priorytetu IX, działania 9.1, poddziałania 9.1.2..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DESO Sp. z o.o., ul. Romualda Traugutta 278, 44-280 Rydułtowy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84410,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52500,00
Oferta z najniższą ceną: 52500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Modernizacja urządzeń zasilania awaryjnego budynku centrali telefonicznej
- Dostawa nowych urządzeń wyposażenia kompleksu ścianowego dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel z podziałem na zadania
- Remont silnika spalinowego lokomotywy UiK-SMARTLOC-36 rys. 071.001.000.000 dla PGG S.A. KWK ROW Ruch Marcel
- Dostawa sprężonego powietrza dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel z podziałem na dwa zadania
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej w okresie 24 m-cy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel z podziałem na zadania
- ,,Dostawa zespołu mieszająco iniekcyjnego z napędem pneumatycznym typu ZMI-P-02-90/30 lub równoważnego dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel"
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa cateringowa - przygotowanie oraz dostarczenie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 4 w 2025 roku"(2)
- Zakup usług cateringowych na potrzeby obsługi konferencji i sympozjów organizowanych przez MSWiA
- Organizacja 10 - dniowego wyjazdu dydaktyczno-rekreacyjnego dla dzieci i osób pełnoletnich przebywających w pieczy zastępczej w wieku od 7 do 25 roku życia do miejscowości nadmorskiej w Polsce
- Świadczenie usług w zakresie dostarczania posiłków dla osób zatrzymanych i osadzonych w PdOZ w KPP Staszów, KPP Włoszczowa, KPP Busko-Zdrój, KPP Starachowice, KPP Sandomierz
- Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Kobylinie-Borzymach
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sierakowie Śląskim
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.