eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Sukcesywna dostawa produktów spożywczych i napojów na potrzeby działalności Klubu Muzycznego Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu w roku 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-14

Opole: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych i napojów na potrzeby działalności Klubu Muzycznego Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu w roku 2013
Numer ogłoszenia: 511158 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Opolska , ul. Krakowska 24, 45-075 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4423270, faks 077 4423284.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych i napojów na potrzeby działalności Klubu Muzycznego Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu w roku 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnych dostaw produktów spożywczych i napojów na potrzeby działalności Klubu Muzycznego Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wszystkich części zamówienia, o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.90.00.00-7, 15.80.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, każda o wartości: - minimum 15 000 zł brutto do oferty częściowej nr I Sukcesywna dostawa herbat; - minimum 10 000 zł brutto do oferty częściowej nr II Sukcesywna dostawa kawy; - minimum 15 000 zł brutto do oferty częściowej nr III Sukcesywna dostawa napojów; - minimum 10 000 zł brutto do oferty częściowej nr IV Sukcesywna dostawa warzyw i owoców; - minimum 10 000 zł brutto do oferty częściowej nr V Sukcesywna dostawa lodów i mrożonek; - minimum 20 000 zł brutto do oferty częściowej nr VI Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych suchych, pieczywa i ciast; - minimum 10 000 zł brutto do oferty częściowej nr VII Sukcesywna dostawa mięsa; - minimum 5000 zł brutto do oferty częściowej nr VIII Sukcesywna dostawa nabiału; - minimum 3000 zł brutto do oferty częściowej nr IX Sukcesywna dostawa alkoholu i syropów barmańskich; - minimum 1000 zł brutto do oferty częściowej nr X Sukcesywna dostawa przypraw; oraz udokumentuje, że dostawa została wykonana należycie przedkładając dokument potwierdzający ten warunek (referencje, protokoły odbioru itp.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.filharmonia.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 45-075 Opole ul. Krakowska 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 13:00, miejsce: 45-075 Opole, ul. Krakowska 24, III piętro, pok. 438 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sukcesywna herbaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Dostawa sukcesywna herbaty Przedmiotem zamówienia jest dostawa herbaty liściastej o różnorodnych smakach, pochodzącej z naturalnych składników, owoców i dodatków. Herbata nie może być aromatyzowana. W ramach dostawy herbaty Wykonawca zapewni przy pierwszym zamówieniu bezpłatną zastawę do herbaty: komplet filiżanek z dzbanuszkami i podstawką w ilości 100 sztuk. Dostawa herbaty w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sukcesywna kawy oraz dodatków do kawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Dostawa sukcesywna kawy oraz dodatków do kawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kawy ziarnistej (opakowanie 1 kg z zaworkiem jednostronnym, pakowane w atmosferze ochronnej), palonej tradycyjnie, na sposób włoski (długi i powolny proces palenia). Kawa ma być mieszanką kawy Arabiki (80%) i Robusty (20%) oraz powinna zawierać niską zawartość ochratoksyny A, tj. poniżej 3ug/kg. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku zamawiający żąda odpowiedniego dokumentu na potwierdzenie zawartości powyższej substancji w kawie. W ramach przedmiotu zamówienia jest również dostawa kawy bezkofeinowej espresso, w saszetkach ok. 7g (tzw. pods), 100% arabika. Dostawa kawy w ciągu 24h od złożeniu zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. W ramach dostawy kawy Wykonawca zapewni: - bezpłatne szkolenia baristyczne, - bezpłatną zastawę, w ilości: - 20 filiżanek do espresso - 20 szklanek do wody - 20 filiżanek do doppio - 36 filiżanek do cappuccino - 36 filiżanek do podwójnego cappuccino - 40 szklanki do latte - 100 łyżeczek małych - 40 łyżeczek do latte Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sukcesywna napojów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Dostawa sukcesywna napojów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa napojów gazowanych, niegazowanych, wody mineralnej i soków. Ponadto w ramach dostaw Wykonawca zapewni: - 50 sztuk szklanek firmowych, - lodówkę retro. Wykonawca zapewni również wyposażenie w dodatkowe akcesoria, tj. potykacze, gabloty do menu wiszące, gabloty do menu ze stojakiem, maty barmańskie, koszule barmańskie: damskie i męskie, tace barmańskie, podkładki pod szklanki, okładki do menu itp. Dostawa w ciągu 48h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców. Dostawa w ciągu 24h po złożeniu zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa lodów i mrożonek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lodów i mrożonek. Ponadto w ramach dostaw Wykonawca zapewni: zamrażarkę - 1 szt. Dostawa w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.50.00-3, 15.33.11.00-8, 15.55.52.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych: produkty suche, pieczywo i ciasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych suchych, ciast i pieczywa mrożonego. Dostawa w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1f do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa mięsa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa. Dostawa w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1g do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa nabiału.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów nabiałowych. Dostawa w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1h do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sukcesywna syropów barmańskich i alkoholu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa syropów barmańskich oraz wina do potraw. Dostawa w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1i do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sukcesywna produktów spożywczych: przyprawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna produktów spożywczych: przypraw do potraw. Dostawa w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1j do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.