Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-14
Opole: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych i napojów na potrzeby działalności
Klubu Muzycznego Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu w roku 2013
Numer ogłoszenia: 511158 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Opolska , ul. Krakowska 24, 45-075 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4423270, faks 077 4423284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych i napojów na potrzeby działalności Klubu Muzycznego Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu w roku 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnych dostaw produktów spożywczych i napojów na potrzeby działalności Klubu Muzycznego Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wszystkich części zamówienia, o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.90.00.00-7, 15.80.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, każda o wartości: - minimum 15 000 zł brutto do oferty częściowej nr I Sukcesywna dostawa herbat; - minimum 10 000 zł brutto do oferty częściowej nr II Sukcesywna dostawa kawy; - minimum 15 000 zł brutto do oferty częściowej nr III Sukcesywna dostawa napojów; - minimum 10 000 zł brutto do oferty częściowej nr IV Sukcesywna dostawa warzyw i owoców; - minimum 10 000 zł brutto do oferty częściowej nr V Sukcesywna dostawa lodów i mrożonek; - minimum 20 000 zł brutto do oferty częściowej nr VI Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych suchych, pieczywa i ciast; - minimum 10 000 zł brutto do oferty częściowej nr VII Sukcesywna dostawa mięsa; - minimum 5000 zł brutto do oferty częściowej nr VIII Sukcesywna dostawa nabiału; - minimum 3000 zł brutto do oferty częściowej nr IX Sukcesywna dostawa alkoholu i syropów barmańskich; - minimum 1000 zł brutto do oferty częściowej nr X Sukcesywna dostawa przypraw; oraz udokumentuje, że dostawa została wykonana należycie przedkładając dokument potwierdzający ten warunek (referencje, protokoły odbioru itp.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.filharmonia.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 45-075 Opole
ul. Krakowska 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 13:00, miejsce: 45-075 Opole, ul. Krakowska 24, III piętro, pok. 438 /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sukcesywna herbaty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Dostawa sukcesywna herbaty Przedmiotem zamówienia jest dostawa herbaty liściastej o różnorodnych smakach, pochodzącej z naturalnych składników, owoców i dodatków. Herbata nie może być aromatyzowana. W ramach dostawy herbaty Wykonawca zapewni przy pierwszym zamówieniu bezpłatną zastawę do herbaty: komplet filiżanek z dzbanuszkami i podstawką w ilości 100 sztuk. Dostawa herbaty w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sukcesywna kawy oraz dodatków do kawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Dostawa sukcesywna kawy oraz dodatków do kawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kawy ziarnistej (opakowanie 1 kg z zaworkiem jednostronnym, pakowane w atmosferze ochronnej), palonej tradycyjnie, na sposób włoski (długi i powolny proces palenia). Kawa ma być mieszanką kawy Arabiki (80%) i Robusty (20%) oraz powinna zawierać niską zawartość ochratoksyny A, tj. poniżej 3ug/kg. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku zamawiający żąda odpowiedniego dokumentu na potwierdzenie zawartości powyższej substancji w kawie. W ramach przedmiotu zamówienia jest również dostawa kawy bezkofeinowej espresso, w saszetkach ok. 7g (tzw. pods), 100% arabika. Dostawa kawy w ciągu 24h od złożeniu zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. W ramach dostawy kawy Wykonawca zapewni: - bezpłatne szkolenia baristyczne, - bezpłatną zastawę, w ilości: - 20 filiżanek do espresso - 20 szklanek do wody - 20 filiżanek do doppio - 36 filiżanek do cappuccino - 36 filiżanek do podwójnego cappuccino - 40 szklanki do latte - 100 łyżeczek małych - 40 łyżeczek do latte Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sukcesywna napojów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Dostawa sukcesywna napojów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa napojów gazowanych, niegazowanych, wody mineralnej i soków. Ponadto w ramach dostaw Wykonawca zapewni: - 50 sztuk szklanek firmowych, - lodówkę retro. Wykonawca zapewni również wyposażenie w dodatkowe akcesoria, tj. potykacze, gabloty do menu wiszące, gabloty do menu ze stojakiem, maty barmańskie, koszule barmańskie: damskie i męskie, tace barmańskie, podkładki pod szklanki, okładki do menu itp. Dostawa w ciągu 48h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców. Dostawa w ciągu 24h po złożeniu zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1d do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa lodów i mrożonek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lodów i mrożonek. Ponadto w ramach dostaw Wykonawca zapewni: zamrażarkę - 1 szt. Dostawa w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.50.00-3, 15.33.11.00-8, 15.55.52.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych: produkty suche, pieczywo i ciasta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych suchych, ciast i pieczywa mrożonego. Dostawa w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1f do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa mięsa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa. Dostawa w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1g do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa nabiału.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów nabiałowych. Dostawa w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1h do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sukcesywna syropów barmańskich i alkoholu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa syropów barmańskich oraz wina do potraw. Dostawa w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1i do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sukcesywna produktów spożywczych: przyprawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna produktów spożywczych: przypraw do potraw. Dostawa w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Termin płatności: min. 14 dni. Szczegółowy wykaz zamówienia określa Załącznik nr 1j do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów żywnościowych, napojów, lodów i alkoholi dla Centrum Kultury i Czytelnictwa Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna."
- Zakup i dostawy produktów mięsno-wędliniarskich
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.