eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa gadżetów reklamowych na 2008 rok w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa 7. Dzialanie 7.2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Kielce: Dostawa gadżetów reklamowych na 2008 rok w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa 7. Dzialanie 7.2.
Numer ogłoszenia: 51113 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax 041 3445265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów reklamowych na 2008 rok w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa 7. Dzialanie 7.2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego gadżetów reklamowych wg wyszczególnienia wskazanego niżej Część I zamówienia Teczka A4 2000szt., Teczka A4 klips 1000szt., Notes w kratkę 2000., Naklejki identyfikacyjne 1000 Długopis plastikowy 5000., Komplet długopis + pióro z etui 300szt., Komplet długopis + pióro w kratkę z etui 200szt., Kubek 500szt., Filiżanka 150szt., Skarbonka nagrody dla dzieci 200szt., Breloczek gumowy w kształcie logo RPO kolorowy 500szt., Balon 3000szt., Czapeczka baseballowa z daszkiem 2 rodzaje 300szt., Karty do gry 100 talii, Daszek 200szt., Torba lniana 1000szt., Kredki 400 pudełek Puzzle 300 pudełek Torba papierowa 1500szt., Część II zamówienia cukierki krówki ilości 500 kg, Część III zamówienia Stand reklamowy Typu roll-up łącznie z opracowaniem graficznym 3 sztuki Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez zamawiającego w załączniku Nr 1 do SIWZ Na wyżej wymienionych gadżetach wykonawca zamieści znaki: logo RPO, herb województwa , flagi UE zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ W pozycjach, w których nie zostało dokładnie określone, gdzie mają znajdować się poszczególne znaki graficzne i tekst, zostanie to ustalone z Wykonawcą po wyborze oferty przez Zamawiającego. Do oferty wykonawca musi dołączyć przykładowe gadżety , o których mowa w rozdz. X pkt. 1 lit c. SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Oryginalny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które wykonawca musi dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę 3. Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawców). 5. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 lit. b, zobowiązany jest załączyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 40
  • 2. Jakość i efekt wizualny gadżetów, o których mowa w rozdz. X pkt. 1 lit.c SIWZ - 60

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3 ,25-516 Kielce III piętro pokój nr 344 bud.C-2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3 ,25-516 Kielce I piętro pokój nr 150 KANCELARIA OGÓLNA bud.C-2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa 7. Działanie 7.2.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą gadżetów reklamowych na 2008 rok w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujacych gadżetów reklamowych:Teczka A4 2000szt.,Teczka A4 klips 1000szt., Notes w kratkę 2000.,Naklejki identyfikacyjne 1000 Długopis plastikowy 5000.,Komplet długopis + pióro z etui 300szt., Komplet długopis + pióro w kratkę z etui 200szt.,Kubek 500szt., Filiżanka 150szt.,Skarbonka nagrody dla dzieci 200szt., Breloczek gumowy w kształcie logo RPO kolorowy 500szt., Balon 3000szt.,Czapeczka baseballowa z daszkiem 2 rodzaje 300szt.,Karty do gry 100 talii,Daszek 200szt., Torba lniana 1000szt.,Kredki 400pudełek., Puzzle 300 pudełek,Torba papierowa 1500szt., Na wymienionych wyżej gadżetach Wykonawca naniesie logo RPO, herb województwa , flagi UE zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i efekt wizualny gadżetów , o których mowa w rozdz. X pkt. 1 litc SIWZ - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem w siedzibie Zamawiajacego cukierków krówek jako gadżetów reklamowych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dostarczy w 5 dostawach po 100 kg każda do 31-12-2008r.cukierki krówki do siedziby Zamawiającego, przy czym pierwsza dostawa w terminie 14 dni licząc od dnia podpisania umowy z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia, a reszta w terminie 7 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiajacego. Dodatkowo wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na opakowanie pojedyńczych cukierków napisu oraz logo zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiajacy wymaga ,aby dostarczony przedmot zamówienia posiadał termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące , licząc od dnia dostawy danej partii towaru..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00-5, 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i efekt przykładowych gadżetów , o których mowa w rozdz. X pkt. 1 lit.c SIWZ - 60

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa standu reklamowego typu roll-up, łącznie z opracowaniem graficznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa standu reklamowego typu roll-up, łącznie z opracowaniem graficznym.Jednostronny panel graficzny ,zwijany o wymiarach: 120cm x 200cm.Konstrukcja reklamy wykonana z aluminium andowanego na kolor stalowy .Wykonawca dostarczy w terminie 14 dni od dnia udzielenia zamówienia 3 sztuki standu reklamowego.Wykonawca będzie zobowiązany do samodzielnego opracowania koncepcji graficznej powyższej reklamy tj. rozmieszczenia na reklamie wg wzorów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ logo RPO,flagi UE,herbu województwa.Pozostała treść zostanie dokładnie ustalona przez Zamawiającego i przekazana Wykonawcy po wyborze najkorzystniejszej oferty..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6, 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i efekt wizualny projektu graficznego nadruku - 60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.