eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Bereście i Polanach wraz z ujęciem wody i stacją uzdatniania w Bereście, oczyszczalnią ścieków w Polanach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Krynica-Zdrój: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Bereście i Polanach wraz z ujęciem wody i stacją uzdatniania w Bereście, oczyszczalnią ścieków w Polanach.
Numer ogłoszenia: 5110 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju , ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 472 52 77, faks 018 472 52 78.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Bereście i Polanach wraz z ujęciem wody i stacją uzdatniania w Bereście, oczyszczalnią ścieków w Polanach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne polegające na wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych położonych w miejscowości Berest i Polany gm. Krynica-Zdrój. a. wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 200 mm i 160 mm b. wodociąg z rur PE o średnicy 160 mm - 32 mm c. wykonanie stopni Bieleckiego szt. 5 d. wykonanie koszy kamiennych o długości 743 mb 2) Wykonanie zbiornika wyrównawczego (końcowego) dla wodociągu w miejscowości Berest w gm. Krynica-Zdrój o pojemności 250 m3. 3) Budowa oczyszczalni ścieków dla miejscowości Berest, Polany zlokalizowanej w miejscowości Polany gmina Krynica-Zdrój o przepustowości 230 m3/d. Zakres robót obejmuje prace budowlano-montażowe na terenie projektowanej oczyszczalni oraz wykonanie drogi dojazdowej, zasilania energetycznego, wodociągu, doprowadzenia i odprowadzenia ścieków zgodnie z dokumentacją projektową. 4) Budowa ujęcia wody o wydajności 15,8 m3/h wraz z stacją uzdatniania wody oraz poletka osadowego w miejscowości Berest gmina Krynica-Zdrój. 5) Roboty elektryczne obejmujące: - budowę linii napowietrznej SN 30kV, stacji transformatorowej STS 30/250, lini kablowej nn oraz zasilanie z agregatu dla Oczyszczalni ścieków w Polanach, - budowa instalacji elektrycznej, sieci sterowniczej, sieci zasilającej nn oraz zasilanie awaryjne z agregatu prądotwórczego dla Ujęcia i stacji uzdatniania wody w Bereście. 2. Pracownicy Wykonawcy musza być wyposażeni w jednolite ubrania robocze wskazujące nazwę Wykonawcy 3. Wymagany okres gwarancji na wykonane prace - 60 miesięcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków. 45232422-6 Roboty w zakresie uzdatniania osadów. 45252120-5 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody 45311200-2 Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych. 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.21-9, 45.23.24.22-6, 45.25.21.20-5, 45.31.12.00-2, 45.23.32.23-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium. Kwota wadium wynosi 100 000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia - Dysponują osobą: kierownikiem budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 3 lata doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień ) na stanowisku kierownika budowy z zakresu budowy systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i/lub tłocznej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; kierownikiem robót sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika robót sanitarnych z zakresu budowy systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i/lub tłoczonej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; kierownikiem robót drogowych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót drogowych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; kierownikiem robót konstrukcyjno-budowlanych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; kierownikiem robót w zakresie instalacji elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót w zakresie instalacji elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.- Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 2 roboty budowlane, w tym 1 których przedmiotem była budowa systemów kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 3 000 metrów, oraz 1 których przedmiotem była budowa sieci wodociągowej o długości co najmniej 2 000 metrów. - Dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami: - koparka gąsienicowa 0,25 - 0,60 m2 - spycharki 55kW (75kM) - samochód skrzyniowy 5 - 10 T - samochód samowyładowczy 5 - 10 T - pompa do betonu (do 10 m) - żuraw samochodowy 5 - 6 T - spycharka gąsienicowa 74 kW (100 KM) - ciągnik kołowy 29 - 37 kW - wyciąg - wyciągarka ręczna - spawarka elektryczna - zestaw spawalniczo tlenowo-acetylowy - wibrator powierzchni - walec statyczny samojezdny 10 T - piła ręczna do cięcia kostki, asfaltu - giętarka do prętów - równiarka samojezdna 74 kW (100 KM) - walec wibracyjny samojezdny min 2,5 T - walec wibracyjny jednoosiowy 0,6 T - rozścielarka masy - samochód dostawczy min. 0,9 T - wiertnica horyzontalna - prasa hydrauliczna - wiertnica. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadać w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roczne obroty rozumiane jako przychody netto ze sprzedaży w kwocie co najmniej 5 000 000,00 PLN . b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spełnienia warunków - ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi w opraciu o dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w ofercie wg zasady /spełnia/-/nie spełnia/. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r., Nr 171, poz. 1058) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.Oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 5. Aktualną informację z krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w:- pkt 2,3,5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że złożył przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058/. Dokumenty, o których mowa powyżej potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie oraz zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058/, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa powyżej potwierdzający odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, powinień być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami z przebiegu pracy zawodowej wskazanych osób wegług wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ wraz z uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Jeżeli w powyższym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wówczas Wykonawca zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia wskazanych w wymienionym powyżej wykazie. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wegług wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające,m że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony wegług wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.Jeżeli Wykonawca w wymienionym powyżej wykazie wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, wówczas Wykonawca zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń 9. Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10. Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 11. Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku innych dokumentów potwierdzających, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik-krynica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, pok. nr 15, II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.