Ogłoszenie z dnia 2005-09-28
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: zakup notebooków wraz z licencjami na oprogramowanie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, do kontaktów: Agnieszka Rogulska, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234584, fax 022 6428086, e-mail: wojtysiaka@zus.pl, www.zus.pl. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 74 poz. 16814 z 18.04.2005 Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 98 843,53 EUR
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. 2) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup notebooków wraz z licencjami na oprogramowanie. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup 50 sztuk notebooków wraz z licencjami na oprogramowanie. Dostarczone notebooki powinny w pełni gwarantować poprawne i stabilne działanie systemu Microsoft Windows XP Professional wraz z zainstalowanym pakietem biurowym i sterownikami. Dostarczone notebooki muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Zamawiający jest uprawniony do zakupu oprogramowania (aplikacje oraz system operacyjny) firmy Microsoft w ramach umowy SELECT poziom cenowy D.
III.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARAM sp. z o.o., ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5596100, fax 022 8411802. 1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 271 700,00 Oferta z najniższą ceną: 271 700,00 / oferta z najwyższą ceną: 327 850,00 Waluta: PLN
IV.1) Data udzielenia zamówienia: 08.09.2005 2) Liczba otrzymanych ofert: 7 3) Data wysłania ogłoszenia: 13.09.2005
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, obejmująca w szczególności dostawę 22 sztuk komputerów przenośnych oraz 22 tabletów
- Zakup komputerów w celu unowocześnienia bazy dydaktycznej na potrzeby edukacji w zakresie rolnictwa 4.0
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa laptopów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
- Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu "Uniwersytet Ludowy Pogranicza"
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





