eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnna › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Świnna w roku 2017.



Ogłoszenie z dnia 2017-01-10

Ogłoszenie nr 5107 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.

Świnna: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Świnna w roku 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355282


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Świnnej, krajowy numer identyfikacyjny 55198700000, ul. ul. Wspólna  13, 34331   Świnna, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 033 863-80-23, faks , e-mail zamowienia@swinna.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.swinna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Świnna w roku 2017.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Świnna ich transport oraz zagospodarowanie tych odpadów w roku 2017. Usługi obejmują odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) całego strumienia odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Świnna, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, a także ich transport do instalacji regionalnej lub instalacji zastępczej do obsługi regionu, zgodnie z zapisami: - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 87 ze zm.), - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r.( Dz. U. z 2012 r. poz. 645 ) w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), - rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122 ), a także: - Uchwała Nr XVI/60/15 Rady Gminy Świnna z dnia 3.12.2015r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Świnna, - Uchwała Nr XVI/61/15 Rady Gminy Świnna z dnia 3.12.2015r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, - Uchwała Nr XVI/62/15 Rady Gminy Świnna z dnia 3.12.2015r. w sprawie rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi. 2. Zamówienie obejmuje: 1.1) Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Świnna następujących rodzajów odpadów: a) papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne b) szkło i odpady opakowaniowe ze szkła c) odpady organiczne: zielone i kuchenne d) żużle i popioły z kotłów c.o. e) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny g) odpady wielkogabarytowe Częstotliwość odbioru odpadów: a. segregowane surowce wtórne i balast- raz w miesiącu, b. żużel (popioły) - raz w miesiącu, c. meble i inne odpady wielkogabarytowe, - sprzęt elektroniczny, - przeterminowane leki i chemikalia, - zużyte baterie i akumulatory, - farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe, - lampy żarowe, halogenowe i świetlówki, - opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach powstających w rodzinnych gospodarstwach domowych, - zużyte opony, dwa razy w roku (w miesiącu kwietniu i październiku), d. odpady organiczne: zielone i kuchenne - dwa razy w miesiącu. Miejsce odbioru - odpady odbierane będą spod bram (wyjazdów) wszystkich posesji zamieszkałych i niezamieszkałych. Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Świnna należy realizować zgodnie z Harmonogramem wywozu odpadów stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 1.2) Dostęp do niektórych nieruchomości może być utrudniony z uwagi na: niewystarczającą szerokość niektórych dróg dojazdowych do nieruchomości, rodzaj nawierzchni niektórych dróg dojazdowych, ukształtowanie terenu oraz znaczne nachylenie niektórych ulic, dróg dojazdowych. 1.3) Ilość wytworzonych odpadów komunalnych, które będzie trzeba odebrać i zagospodarować szacuje się na około 1 900 Mg. 1.4) czyszczenie placów manewrowych zamiatarką mechaniczna na przystankach końcowych autobusów w Świnnej, Przyłękowie, Rychwałdku, Pewli Małej, Pewli Ślemieńskiej i Trzebini oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego - ok- 1500 m2 - jeden raz w roku. 1.5) Utrzymanie w czystości przystanków MZK, PKS ( 32 szt ) we wszystkich sołectwach na terenie Gminy Świnna - jeden raz w tygodniu ( piątek) i opróżnianie wszystkich koszy - 32 szt. Jeżeli w czasie wykonywania umowy w piątek będzie dzień wolny od pracy, to usługę należy wykonać dzień wcześniej - w czwartek. 3. Działania informacyjne Obowiązkiem Wykonawcy jest zamieszczenie na swojej stronie internetowej informacji o gospodarce odpadami komunalnymi w gminie Świnna Na przedmiotowej stronie Wykonawca zamieści "Harmonogram odbioru odpadów z Gminy Świnna , który stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ", oraz "Harmonogramy odbioru odpadów wielkogabarytowych". Na przedmiotowej stronie Wykonawca będzie również zamieszczał inne informacje w sprawie zamówienia, przekazane przez Zamawiającego lub zatwierdzone przez Zamawiającego. Ponadto w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca dostarczy do każdego właściciela nieruchomości z której odbierane są odpady "Harmonogram odbioru odpadów" w wersji papierowej zatwierdzony przez Zamawiającego. 4.Transport i zagospodarowanie. a. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z ukształtowaniem terenu gminy i dostosował środki transportu do specyfiki terenu. b. Wykonawca wyposaży pojazdy, przeznaczone do wykonywania usługi w urządzenie zapewniające bieżący monitoring pracy tj. odbiornik GPS z możliwością podglądu pojazdów monitorowanych przez upoważnionego pracownika UG Świnna. c. Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości. d. Wykonawca przekazuje odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone, oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczone do składowania do regionalnych lub zastępczej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z aktualnie obowiązującego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego. e. Wykonawca winien przekazywać odebrane od właścicieli nieruchomości selektywnie zebrane odpady komunalne do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami. f. Wykonawca winien gospodarować odebranymi odpadami w sposób zapewniający wywiązywanie się z powierzonych przez Zamawiającego Wykonawcy obowiązków nałożonych ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie art. 3b ust 2 i art. 3c ust. 2 ustawy tj.: - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 5. Inne ustalenia i wymagania dot. realizacji zadania. DO OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY W SZCZEGÓLNOŚCI NALEŻY: 1. Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. a) Sprawozdawczość a) Przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu następujące dokumenty, w terminie do 25 dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym : - raport o ilości i rodzaju odpadów komunalnych (ilość worków frakcjami) zebranych z wyszczególnionych nieruchomości, (raport winien obejmować nazwę miejscowości, nr porządkowy nieruchomości, ilość worków z podziałem na odpady segregowane i balast), - raport o ilości i rodzaju odpadów wielkogabarytowych, elektrycznych i elektronicznych oraz niebezpiecznych (Mg z podziałem na frakcje) odebranych podczas objazdowej zbiórki, - raport o sposobie zagospodarowania odpadów ze wskazaniem instalacji, na którą zostały przekazane, potwierdzone kartami przekazania odpadów. b. przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania półroczne zgodne z art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 87 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 630) w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych, oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Dodatkowo Wykonawca przekaże takie sprawozdanie w formie elektronicznej. c. wraz z kolejnymi półrocznymi sprawozdaniami należy przedłożyć Zamawiającemu wykaz nieruchomości, które nie były zamieszczone we wcześniejszym wykazie, a odebrano z nich w okresie objętym sprawozdaniem odpady komunalne, ze wskazaniem ilości i rodzajów odpadów jakie odebrano d. wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów obejmujących: papier ,metale, tworzywa sztuczne, szkło, inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe, wyliczalnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz.645). 2.Kontrola rzetelności segregacji: Powiadomienie Gminy w przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 3.Harmonogram odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych a. Dokonywanie odbioru odpadów komunalnych sprzed nieruchomości zgodnie z Harmonogramem wywozu odpadów stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. b. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne; zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy, c. Dostarczenie wszystkim właścicielom nieruchomości harmonogramu wywozu odpadów komunalnych na rok 2017 w wersji papierowej. d. Wykonawca ujmie w harmonogramie zgłoszone przez Zamawiającego uwagi, oraz nowe punkty wywozowe - w ciągu 7 dni od zgłoszenia. 4. INNE OBOWIĄZKI WYKONAWCY: a). wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz niedogodności dla mieszkańców Gminy, b). zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej liczby środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, c). porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami wysypanymi z worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi odbioru, d). garażowanie pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo-transportowej, e). wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy, f). dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony z powodu: prowadzonych remontów dróg, dojazdów, złych warunków atmosferycznych, konfiguracji terenu itp. Wykonawcy nie przysługują wtedy roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, g). okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, h). ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy, i). naprawa lub ponoszenie kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w gminie, j). umożliwienie wstępu na teren bazy transportowej przedstawicielom Zamawiającego lub pracownikom państwowych instytucji upoważnionych do kontroli realizacji ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z przepisami wykonawczymi, k). uczestnictwo upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w naradach (posiedzeniach komisji Rady Gminy, innych naradach) prowadzonych przez Zamawiającego, na których omawiane będą zadania związane z realizacją przedmiotu umowy. Zaproszenia na narady będą przekazywane Wykonawcy z wyprzedzeniem nie mniej niż 7 dni przed tymi naradami, l). udostępnienie co najmniej jednej linii telefonicznej w celu szybkiej komunikacji, tak aby był możliwy stały kontakt przedstawiciela Zamawiającego z Wykonawcą, ł). udostępnia worków do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, które będą przekazywane nieodpłatnie mieszkańcom gminy przy każdym odbiorze w takiej samej ilości i rodzaju jakie zostały odebrane (cena worków wliczona w cenę oferty). Worki na surowce wtórne muszą spełniać następujące wymagania: - być wykonane z tworzywa o wytrzymałości nie mniejszej niż dla tworzywa LDPE o grubości minimum 0,03 mm, - wyglądać estetycznie, być trwałe i oznakowane rodzajem odpadów, jakie mają być do niego zbierane - integralną częścią worka powinien być element umożliwiający jego skuteczne zawiązanie. m). Odpady komunalne będą odbierane od wszystkich mieszkańców z terenu gminy Świnna, z uwagi na górzysty teren zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia, celem rzetelnego przygotowania się wykonawcy do złożenia oferty. n) Tereny o utrudnionym dojeździe z uwagi na ukształtowanie terenu wymagające użycia specjalistycznego sprzętu mechanicznego: sołectwo Pewel Ślemieńska - ul. Bukowa, droga gruntowa - polna o nienormatywnej szerokości - 3 nieruchomości zamieszkałe, Sołectwo Świnna - Odnoga ul. Pielgrzymów i ul. Kasztelańskiej, droga gruntowa - polna o nienormatywnej szerokości - 1 nieruchomość zamieszkała, - Odnoga ul. Komarnik - droga gruntowa - polna o nienormatywnej szerokości - 1 nieruchomość zamieszkała. 6. CHARAKTERYSTYKA ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Charakterystyka Gminy Świnna: Powierzchnia gminy wynosi 39,40 km2 Gmina obejmuje sześć sołectw: Świnna, Przyłęków, Pewel Mała, Pewel Ślemieńska, Rychwałdek, Trzebinia. Liczba mieszkańców, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych (nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe ) - około 8 000 osób. Długość dróg na terenie Gminy Świnna wynosi: 61,80 km, 18,5 km dróg powiatowych 4,5 km dróg wojewódzkich. 2. Nieruchomości: 2.1.Nieruchomości zamieszkałe: Liczba nieruchomości wg segregacji TAK NIE Pewel Mała 399 12 Pewel Ślemieńska 357 4 Przyłęków 93 --- Rychwałdek 206 3 Świnna 529 14 Trzebinia 399 7 ŁĄCZNIE - 2023 nieruchomości, z których 1983 (98,02%) zadeklarowało oddawanie odpadów w sposób selektywny. 2.2.Nieruchomości niezamieszkałe: Pewel Mała: Działalność gospodarcza - 30 Domki letniskowe - 52 Zespół Szkolno- Przedszkolny - 1 GOPS - 1 Budynek komunalny - 1 Ośrodek Zdrowia - 1 Parafia - 1 OSP - 1 Cmentarz - 1 Pewel Ślemieńska: Działalność gospodarcza - 12 Domki letniskowe - 22 Zespół Szkolny- Przedszkolny - 1 Budynek komunalny - 1 Parafia - 1 OSP - 1 Cmentarz komunalny - 1 Przyłęków: Działalność gospodarcza - 2 Domki letniskowe - 12 Szkoła Podstawowa + oddział przedszkolny - 1 Parafia - 1 OSP - 1 Cmentarz - 1 Ośrodek Narciarsko - Rekreacyjny "Przyłęków" - 1 Rychwałdek: Działalność gospodarcza - 10 Domki letniskowe - 9 Szkoła Podstawowa + Przedszkole - 1 OSP - 1 Świnna: Działalność gospodarcza - 42 Domki letniskowe - 55 Zespół Szkolno - Przedszkolny - 1 Urząd Pocztowy - 1 Urząd Gminy - 1 Gminny Ośrodek Kultury - 1 Gminna Biblioteka - 1 Parafia - 1 OSP - 1 Piekarnia - 1 Cmentarz komunalny - 1 Poczta - 1 Przedszkole "RAINBOW" - 1 Trzebinia: Działalność gospodarcza - 13 Domki letniskowe - 5 Zespół Szkolno - Przedszkolny - 1 Parafia - 1 OSP - 1 Cmentarz komunalny - 1 ŁĄCZNIE - 298 nieruchomości, z których 240 ( 80,54 %) zadeklarowało oddawanie segregowanych odpadów. Podana ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów w okresie realizacji umowy może ulec zmianie. 7. INNE INFORMACJE. W 2015 i 2016 roku ilość i rodzaj odpadów komunalnych odebranych od właścicieli, położonych na terenie gminy Świnna, przez uprawnione podmioty (dane ze sprawozdań półrocznych i kart przekazania odpadów z przeprowadzonych zbiórek) przedstawia się następująco: ( II półrocze 2015r. i I półrocze 2016r. KOD ODPADU NAZWA MASA [Mg] 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 521,32 10 01 01 żużle i popioły 895,60 15 01 07 opakowania ze szkła 119,41 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 160,68 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu 0,6 20 02 03 Odpady nie ulegające biodegradacji 28,1 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 4,78 20 01 01 Papier i tektura 0,3 20 01 34 Baterie i akumulatory 0,0 20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 13,2 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 13,70 20 01 23 Urządzenia zawierające freony 0,3 19 12 12 Inne przedmioty (w tym zmieszane substancje i przedmioty ) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 100,20 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 7,45 20 03 07 odpady wielkogabarytowe 9,44 16 01 03 Zużyte opony 2,10 Suma 1 887,18 Określoną ilość w/w odpadów należy traktować orientacyjnie, ich ilość w roku 2017 może ulec zmianie. Odpady segregowane poza określonymi w harmonogramie terminami mogą być przez właściciela posesji dowożone do PSZOK. Punkt ten mieści się w Żywcu ul. Bracka 51. 8. Wymogi dotyczące zatrudniania pracowników. a) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówin publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywania tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, że osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. odbiór ( w tym załadunek) odpadów i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub instalacji zastępczej ( z podaniem imienia i nazwiska osoby) działają w oparciu o umowę o prace z Wykonawcą lub podwykonawcą. c) W trakcie realizacji umowy Zamawiający jest uprawniony do kontrolowania czy podstawą zatrudnienia osób o których mowa w punkcie b) skierowanych przez Wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji umowy jest umowa o pracę. d) W przypadku konieczności zastąpienia w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności, o których mowa w punkcie b, innymi pracownikami, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego oświadczenia, że te osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę do 5 dni od dokonania zmiany. e) Za niewywiązywanie się z obowiązku Zamawiający będzie naliczał karę umowną,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT598000.04
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sanit - Trans Spółka z o.o.,  ,  Międzyrzecze Górne 383,  43-392,  Międzyrzecze Górne,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 594864.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 594864.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 645000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50 %
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.