Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Strzelin: ZP/09/2008
Numer ogłoszenia: 51079 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3921981, fax 071 3921981.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.strzelin.ac.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/09/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywność szansą na zatrudnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w temacie: 1.Magazynier z obsługą wózka widłowego - 20 osób (80423000-5 CPV usługi szkolenia zawodowego) 2.Podstawy obsługi komputera i kasy fiskalnej - 20 osób (80423000-5 CPV usługi szkolenia zawodowego) 3.Opiekunka osób starszych - 18 osób (80426000-6 CPV usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń (zaświadczeń, certyfikatów), o których mowa w punkcie VI na zasadzie spełnia- nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych we właściwym Wojewódzkim Urzędzie Pracy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 i 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Złożenie pisemnego oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy (załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 8. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności przewidzianych w programie szkolenia oraz dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje, tj. kopie dyplomów, świadectw, zaświadczeń lub inne uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 9 do SIWZ). 9. Preliminarz kosztów szkolenia - załącznik nr 5 do SIWZ 10. Oferta szkoleniowa - załącznik nr 4 do SIWZ 11. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych łącznie z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Program szkolenia - 30
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. Warunki lokalowe, sprzęt, materiały dydaktyczne - 10
- 5. Działalność promocyjna Jednostki Szkolącej na rzecz absolwentów kursu - 10
- 6. Kwalifikacje i umiejętności uzyskane po szkoleniu - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.strzelin.ac.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Kamienna 10 57-100 Strzelin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Kamienna 10 57-100 Strzelin pokój nr 7 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywność szansą na zatrudnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w temacie: 1.Magazynier z obsługą wózka widłowego - 20 osób (80423000-5 CPV usługi szkolenia zawodowego).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Magazynier z obsługą wózka widłowego - 20 osób Zakres szkolenia : - organizacja gospodarki magazynowej - obsługa gospodarki magazynowej - nabycie umiejętności do samodzielnego kierowania wózkiem widłowym i wykonywanie operacji manewrowych - podstawowe wiadomości z zakresu BHP i PPOŻ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Program szkolenia - 30
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. Warunki lokalowe, sprzęt, materiały dydaktyczne - 10
- 5. Działalność promocyjna Jednostki Szkolącej na rzecz absolwentów kursu - 10
- 6. Kwalifikacje i umiejętności uzyskane po szkoleniu - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywność szansą na zatrudnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w temacie: Podstawy obsługi komputera i kasy fiskalnej - 20 osób (80423000-5 CPV usługi szkolenia zawodowego).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawy obsługi komputera i kasy fiskalnej -20 osób Zakres szkolenia obejmuje zapoznanie się : - z praktyczną obsługą kas fiskalnych - z podstawami obsługi komputera.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Program szkolenia - 30
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. Warunki lokalowe, sprzet, materiały dydaktyczne - 10
- 5. Działalność promocyjna Jednostki Szkolącej na rzecz absolwentów kursu - 10
- 6. Kwalifikacje i umiejętności uzyskane po szkoleniu - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywność szansą na zatrudnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w temacie: Opiekunka osób starszych - 18 osó (80426000-6 CPV usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekunka osób starszych - 18 osób Zakres szkolenia obejmuje: - elementy psychologii ogólnej, społecznej i rozwojowej - kształtowanie praktycznych umiejętności i postępowania w opiece nad osobą starszą - opieka domowa nad osobą starszą - instytucjonalne formy opieki nad osobami starszymi oraz organizacje pomocy społecznej - podstawy pielęgnowania człowieka starszego - pierwsza pomoc w nagłych wypadkach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.60.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Program szkolenia - 30
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. Warunki lokalowe, sprzęt, materiały dydaktyczne - 10
- 5. Działalność promocyjna Jednostki Szkolącej na rzecz absolwentów kursu - 10
- 6. Kwalifikacje i umiejetności uzyskane po szkoleniu - 10
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Budowa kanalizacji deszczowej (od ul. Górzystej do Polnej w Strzelinie)
- Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń sal gimnastycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja projektu Klub Integracji Społecznej +
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 (18 części).
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- "Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli, trenerów, instruktorów, specjalistów prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówkach Wsparcia Dziennego (PWD)"
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.