eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa komputerów i pakietów oprogramowania biurowego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510565131-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego:

Dostawa komputerów i pakietów oprogramowania biurowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 575168-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego, krajowy numer identyfikacyjny 89894800000000, ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 523 262 100
faks: 523 262 101
e-mail: zamowienia-pub@wsd.org.pl
www: www.wsd.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów i pakietów oprogramowania biurowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 33/2020/PN

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i pakietów oprogramowania biurowego. Asortyment pogrupowany w następujących pakietach

Pakiet nr 1– Komputery i serwer plików
• Komputery stacjonarne AIO typ 1 - 42szt
• Komputery stacjonarne AIO typ 2 – 2szt.
• Komputer mobilny typ 1 (Notebook) – 1 szt.
• Serwer plików –- 1szt.

Pakiet nr 2 – Podzespoły komputerowe:

• Dysk twardy typ 1 –15 szt.
• Dysk twardy typ 2 – 58 szt.
• Pamięć RAM typ1 – 47 szt.
• Pamięć RAM typ 2 –2 szt.
• Pamięć RAM typ 3 – 4 szt.

Pakiet nr 3 – Licencje:
• System operacyjny typ 1 – 2 szt.
• Licencje dostępowe CAL – 1 szt.
• System operacyjny typ 2 – 51 szt.
• Pakiet oprogramowania biurowego – 30szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1– Komputery i serwer plików

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzuca ofertę ; Podstawa prawna: art.89 ust1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)
złożoną przez: „e-Tech” Jacek Sójka Sp. jawna ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź
Uzasadnienie: Oferta niezgodna z SIWZ.
Zamawiający w formularzu „Parametry techniczne i pozostałe wymagania zał. nr 2” w pakiecie nr 1 w części 3 pkt.5 wymagał : pamięć operacyjną min.16GB.Wykonawca zaoferował pamięć operacyjną 8GB .

Uzasadnienie faktyczne: na przedmiotowy pakiet nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843ze zm.)

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2- Podzespoły komputerowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23536.35 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „e-Tech” Jacek Sójka Sp. jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Nowa 29/31
Kod pocztowy: 90-030
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 22506.64

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22506.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28270
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet nr 3- Licencje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 60934.95 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „e-Tech” Jacek Sójka Sp. jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa 29/31
Kod pocztowy: 90-030
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 56059.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56059.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 81500
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.