eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki"OGRODZENIE TERENU BOISKA ORAZ MONTAŻ PIŁKOCHWYTÓW I BRAMEK PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W STOJADŁACH" - DOSTAWA I MONTAŻ PIŁKOCHWYTÓW Z TRZECH STRON BOISKA WRAZ Z MONTAŻEM 2 BRAMEK DO PIŁKI NOŻNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510564791-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Gmina Mińsk Mazowiecki:

"OGRODZENIE TERENU BOISKA ORAZ MONTAŻ PIŁKOCHWYTÓW I BRAMEK PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W STOJADŁACH" - DOSTAWA I MONTAŻ PIŁKOCHWYTÓW Z TRZECH STRON BOISKA WRAZ Z MONTAŻEM 2 BRAMEK DO PIŁKI NOŻNEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 615689-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mińsk Mazowiecki, krajowy numer identyfikacyjny 71158274700000, ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 257 582 851
faks: 257 582 489
e-mail: gmina@minskmazowiecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"OGRODZENIE TERENU BOISKA ORAZ MONTAŻ PIŁKOCHWYTÓW I BRAMEK PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W STOJADŁACH" - DOSTAWA I MONTAŻ PIŁKOCHWYTÓW Z TRZECH STRON BOISKA WRAZ Z MONTAŻEM 2 BRAMEK DO PIŁKI NOŻNEJ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RI.271.1.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zadanie współfinansowane z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej MAZOWSZE 2020”
2. Oznaczenie wg słownika CPV:
44200000-5 Konstrukcje i części konstrukcji
45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
34928310-4 Ogrodzenia ochronne
45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 2 bramek do piłki nożnej, dostawa i montaż piłkochwytów z trzech stron boiska przy Szkole Podstawowej w Stojadłach
4. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następującego zakresu:

1) Dostawa i montaż 2 bramek do piłki nożnej o wymiarach 7,32 m x 2,44 m ,
2) Dostawa i montaż piłkochwytów \o wysokości 8 m i długości ok. 247,4 m/b,
3) Niwelacja i rekultywacja nawierzchni trawiastej po pracach montażowych.
4) Zamawiający dopuszcza zastosowanie w piłkochwytach siatki propylenowej o oczkach 8x8 cm zgodnie z załączonym przedmiarem.

5. Szczegółowy zakres został opisany w dokumentacji projektowej – Załącznik nr 5 i 6 , Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 7, stanowiących podstawę do kalkulacji ceny ofertowej.
Przedmiary robót ( Załącznik nr 8 ) – załączone wyłącznie pomocniczo

6. Wymagania ogóle:

1) Ponadto Wykonawca w ramach zamówienia publicznego jest zobowiązany do:
a) Wykonania niezbędnych robót tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do zrealizowania robót podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu jak i osiągnięcia zakładanych efektów i rezultatów umowy.
b) Wykonania wszelkich koniecznych badań, rozruchów, analiz, prób, testów, itp. Niezbędnych przy realizacji przedmiotu zamówienia i/lub wymaganych przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
c) Wypełnianie wszelkich zaleceń, zapisów, robót, zobowiązań w tym nałożonych na Zamawiającego, a wynikających z warunków technicznych, decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii i innych dokumentów formalno – prawnych stanowiących załącznik do projektów budowlanych i przekazywanych przez Zamawiającego na etapie realizacji
d) Uaktualnienia dokumentów formalno-prawnych, w przypadku utraty przez te dokumenty ważności lub uzyskania brakujących dokumentów koniecznych do realizacji i ukończenia robót – w przypadku takiej konieczności.
e) Uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych pozwoleń i uzgodnień koniecznych do realizacji robót.
2) Podstawowe wymagania dotyczące robót:
a) Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
b) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
c) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych, zobowiązany będzie do opracowania oraz uzgodnienia z użytkownikiem szczegółowego planu wykonania robót. Z uwagi, na fakt, iż roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie Wykonawca zobowiązany jest tak zaplanować roboty, aby w pełni zabezpieczyć plac budowy w formie wygrodzenia terenu robót oraz zapewnienia dozoru mienia na terenie robót na własny koszt. Wszelkie kwestie związane z ustaleniami dotyczącymi korzystania z terenu w zakresie możliwości zapewnienie dojazdu na plac budowy należy uzgadniać z Użytkownikiem obiektu.
d) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z Dokumentacją Projektową, Szczegółową Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru.
e) Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
f) Tablica informacyjna budowy oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia:
Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia zobowiązany jest do oznakowania miejsca budowy poprzez wystawienie Tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zgodnego z ww. rozporządzeniem
7. Równoważność materiałów:
1) W projektach budowlanych, wykonawczych mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, których charakterystyka nie jest gorsza niż parametry urządzeń czy materiałów podanych w opracowaniach projektowych. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy urządzeniami zaprojektowanymi, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Zwrot „równoważne” oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na równoważnych ustaleniach.
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia standardów technicznych, technologicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zmawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne do oferty załączy dane techniczne pokazujące, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem producenta że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji co do celu jego przeznaczenia.
3) Oferent uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające ze zmiany na urządzenia lub rozwiązania równoważne w tym poniesie pełne koszty wynikające ze wszelkich zmian.
4) Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta, zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5) Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach (podać obiekty w których zostały zamontowane oraz rok realizacji) przez okres nie krótszy niż 2 lata. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Oferent przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji.
6) Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz akceptacji projektanta, inspektora nadzoru i zamawiającego.
7) Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia w dokumentacji projektowej i SST przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 Ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć mowa w dokumentacji projektowej i SST o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych należy rozumieć iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp.
8. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Załącznik nr 5 – Dokumentacja projektowa – Branża budowlana
Załącznik nr 6 – Dokumentacja projektowa – Branża elektryczna
Załącznik nr 7 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Załącznik nr 8 – Przedmiary (wyłącznie pomocniczo)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 44.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 95000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE „URBUD” Krzysztof Urbański
Email wykonawcy: BIURO@URBUD.PL
Adres pocztowy: ul. Gliwicka 230
Kod pocztowy: 42-603
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 116850

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 116850
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 140999.82
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.