eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko"Załadunek/rozładunek i transport odpadów komunalnych z punktu czasowego składowania odpadów znajdującego się na składowisku odpadów w Kleśnie i PSZOK do ZUO i J&B Bobrówko"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510564184-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
PGKiM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

"Załadunek/rozładunek i transport odpadów komunalnych z punktu czasowego składowania odpadów znajdującego się na składowisku odpadów w Kleśnie i PSZOK do ZUO i J&B Bobrówko"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762735-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
PGKiM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 21001912600000, ul. Pierwszej Brygady 21a, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 957 620 766
faks: 957 620 893
e-mail: daniel.gemini@interia.pl
www: http://www.pgkimdrezdenko.pl/index.php/przetargi
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Załadunek/rozładunek i transport odpadów komunalnych z punktu czasowego składowania odpadów znajdującego się na składowisku odpadów w Kleśnie i PSZOK do ZUO i J&B Bobrówko"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 4/PGKIM/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca załadunku/rozładunku i transportu odpadów komunalnych z punktu czasowego składowania odpadów znajdującego się na składowisku odpadów w Kleśnie i PSZOK do: 1.1.1. CLEAN CITY Sp. z o.o. Zakład utylizacji odpadów, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód – adres instalacji: Mnichy 100, 64-421 Kamionna gm. Międzychód oraz 1.1.2. J&B Auto Serwis - Recykling Jacek i Bożena Chmielina Spółka Jawna, Bobrówko 1, 66-510 Bobrówko, gm. Strzelce Krajeńskie. 1.2. Ilość oraz dane dotyczące miejsc załadunku/rozładunku oraz trasy podane są poniżej: Tabela nr 1 Kod odpadu i rodzaj odpadu, Ilość odpadów w trakcie trwania zamówienia w Mg Zwiększenie/zmniejszenie ilości odpadów w trakcie trwania zamówienia +/-10% (Mg) Miejsce odbioru Miejsce dostarczenia 1. 20 03 01 (niesegregowane, zmieszane) - 4 200,00 (420,00) Mg, ze Składowiska odpadów we wsi Klesno, gm. Drezdenko do CLEAN CITY Sp. z o.o. Zakład utylizacji odpadów - Mnichy 100, 64-421 Kamionna gm. Międzychód 2. 15 01 07 (opakowania ze szkła) - 262,00 (26,20) Mg, ze Składowiska odpadów we wsi Klesno, gm. Drezdenko do CLEAN CITY Sp. z o.o. Zakład utylizacji odpadów - Mnichy 100, 64-421 Kamionna gm. Międzychód 3. 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji) - 358,00 (35,80) Mg, ze Składowiska odpadów we wsi Klesno, gm. Drezdenko do CLEAN CITY Sp. z o.o. Zakład utylizacji odpadów - Mnichy 100, 64-421 Kamionna gm. Międzychód 4. 20 03 07 (odpady wielkogabarytowe) - 234,00 (23,40) Mg z a) Składowiska odpadów we wsi Klesno, gm. Drezdenko i b) Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) ul. Pierwszej Brygady 21a w Drezdenku (66-530) do CLEAN CITY Sp. z o.o. Zakład utylizacji odpadów - Mnichy 100, 64-421 Kamionna gm. Międzychód 5. 16 01 03 (opony zużyte) - 6,00 (0,6) Mg, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) ul. Pierwszej Brygady 21a w Drezdenku (66-530) do J&B Auto Serwis - Recykling Jacek i Bożena Chmielina Spółka Jawna, Bobrówko 1, 66-510 Bobrówko, gm. Strzelce Krajeńskie Suma poz. od 1 do 5 5 060,00 (506,00) Mg. Tabela nr 2 Kod odpadu i rodzaj odpadu Ilość kursów (szt.), Zwiększenie/zmniejszenie ilości kursów w trakcie trwania zamówienia (szt.) Miejsce odbioru Miejsce dostarczenia 1. 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03. - 52 (12) szt., z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) ul. Pierwszej Brygady 21a w Drezdenku (66-530) do CLEAN CITY Sp. z o.o. Zakład utylizacji odpadów - Mnichy 100, 64-421 Kamionna gm. Międzychód. W przypadku kodu odpadów 17 09 04 – odpady będą wywożone przez Wykonawcę za pomocą kontenera hakowego, który będzie należał do Wykonawcy.. Kontener hakowy dostarcza Wykonawca na teren Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). Wykonawca w cenie każdego kursu wliczy koszt dzierżawy kontenera. Pojemność kontenera wyniesie: 25 m3. Zamawiający będzie sukcesywnie zapełniał kontener odpadami. 1.3. Ilości odpadów oraz kursów podane pkt 1.2 są orientacyjne (Tabela 1 i 2 kolumna 2), rozliczenie nastąpi wg faktycznej ilości wywiezionych odpadów oraz ilości zrealizowanych kursów. W toku realizacji zamówienia ilość odpadów może ulec zmianie o +/-10% od ilości podanej w Tabeli nr 1 kolumnie 2 w pkt 1.2. Ilość kursów może ulec zmianie o +/-12 kursów, od ilości podanej w Tabeli nr 2 w kolumnie 2. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości Mg i kursów nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Powyższe zmiany będą odbywały się automatycznie. Zmiany nie mogą przekroczyć wartości zawartej umowy. 1.4. Wymagania odnośnie zatrudnienia na umowę o pracę: 1.4.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał osoby wykonujące czynności związane z realizacją usług, tj. załadunku/rozładunku i transportu odpadów komunalnych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego, 1.4.2. W terminie do 3-ch dni roboczych od dnia podpisania umowy Wykonawca / podwykonawca przekaże Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub w przypadku, kiedy Wykonawca będzie osobiście wykonywał czynności, o których mowa powyżej, oświadczenie o osobistym wykonywaniu usług, 1.4.3. Zatrudnienie osób ujętych w wykazie powinno trwać co najmniej do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do powiadomienia o tym Zamawiającego - zaktualizowania wykazu pracowników. Postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio w przypadku zatrudnienia nowej osoby. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w Wykazie osób, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od powstania zmiany) poinformować Zamawiającego poprzez złożenie aktualnego Wykazu osób, 1.4.4. Wykonawca / podwykonawca na każdorazowe żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, zobowiązany jest do przedłożenia wykazu osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania spełnienia powyższych okoliczności. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenia wykazanych osób, potwierdzające fakt ich zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, 1.4.5. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia, Zamawiającemu będzie przysługiwać na każdym etapie realizacji umowy prawo kontroli dokumentów o zatrudnieniu (tj. żądania aktualnego wykazu zatrudnionych pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniami wykazanych osób, potwierdzającymi fakt ich zatrudnienia na podstawie umowy o pracę), 1.4.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazu osób wraz z oświadczeniami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie powyższego obowiązku. W takim przypadku Zamawiający może naliczyć karę umowną, 1.4.7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykazanych w Wykazie osób zatrudnionych, Zamawiający ma możliwość zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1.5. Wymagania sprzętowe: 1.5.1. Wykonawca winien dysponować jednym pojazdem do transportu odpadów komunalnych (tzw. pojazdem podstawowym) i jednym pojazdem do transportu odpadów komunalnych w przypadku awarii pojazdu podstawowego do transportu odpadów komunalnych, 1.5.2. Wszystkie pojazdy wykorzystane do realizacji niniejszego zamówienia winny być wyposażone w silniki spełniające normę EURO 4 lub wyżej, 1.5.3. Pojazdy muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r., o szczegółowych wymagań dla transportu odpadów, 1.5.4. Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne oraz być dopuszczone do ruchu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.51.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 471453.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Produkcyjno Usługowo Handlowym Eugeniusz Sywiec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Górecko 46
Kod pocztowy: 66-542
Miejscowość: Zwierzyn
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 388174.47

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 388174.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 388174.47
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.