eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych trumien do pochówku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510564131-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Miejski Zakład Pogrzebowy:

Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych trumien do pochówku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614481-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Pogrzebowy, krajowy numer identyfikacyjny 10101115500000, ul. Jana Kilińskiego, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 215 12 60
faks: 42 215 12 60
e-mail: biuro@uzppabianice.pl
www: https://mzppabianice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych trumien do pochówku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby
Zamawiającego – Pabianice, ul. Kilińskiego 57/59) transportem własnym fabrycznie nowych trumien
do pochówku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwagi: a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia
znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający,
ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza
składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w
opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie
ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po
stronie Wykonawcy. 2. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku. 3. Kod CPV: 39.29.61.00-4 – trumny. 4. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do
udzielenia minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji. Dostarczony towar nie może ulec
wypaczeniu, rozeschnięciu, itp. w czasie przechowywania, tj. w okresie co najmniej 3 miesięcy od
daty dostarczenia do Zamawiającego. 5. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami
Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu
przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia usterki.
Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie – 24 godziny. 6. W przypadkach,
o których mowa w punkcie 5, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku
naprawy – o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany – o okres gwarancji.
7. Termin i sposób płatności – płatne przelewem, w etapach po zakończeniu realizacji dostawy danej
ilości w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury). 8. Przed wyborem najkorzystniejszej
oferty (na etapie oceny merytorycznej) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia
przedstawicielom Zamawiającego przetestowania po jednym kompletnym egzemplarzu z dwóch
podstawowych typów trumien: a) Sarkofag amerykański (wieko dzielone), b) Sarkofag – wzór
francuski (dębowy), w siedzibie Zamawiającego lub w innym dogodnym dla Wykonawcy i
Zamawiającego miejscu. W przypadku sprawdzania wskazanych wyrobów trumiennych poza siedzibą
Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia na jego koszt pobytu (przejazd tam i
z powrotem, zakwaterowanie i wyżywienie) dwóch wskazanych przez Zamawiającego przedstawicieli.
Termin spotkania będzie ustalany w trybie indywidualnym, jednak niezwłocznie po wystosowaniu
takiej prośby przez Zamawiającego. Procedura oceny merytorycznej wskazanych wyrobów
trumiennych przewidywana jest przez okres nie dłuższy niż 7 dni od dnia otwarcia ofert. Celem
przetestowania wyrobów trumiennych jest potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu (zgodność oferowanego instrumentu z przedmiotem zamówienia) oraz ocena
wyrobów trumiennych pod kątem kryterium oceny - jakość. Za kompletną trumnę Zamawiający
uznaje trumnę posiadającą wyposażenie standardowe: wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone
materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka
wypełniona materiałem chłonnym (dopuszczalna gąbka lub podobne). Próbka (trumna) Wykonawcy,
który wygra przetarg w danej części, pozostanie u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu
porównania dostarczonego towaru w trakcie realizacji umowy z towarem oferowanym w ofercie.
Trumna zostanie zwrócona po zakończeniu trwania umowy lub zostanie zakupiona przez
Zamawiającego w ostatniej partii zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 39.29.61.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 110250.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „STOL-TRUM” Władysław Zygmunt Pęciak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Biała 67
Kod pocztowy: 98-332
Miejscowość: Rząśnia
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 135607.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 135607.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 135607.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.