eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria"Budowa ul. Sportowej w Kątach" (II)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510564104-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Gmina Góra Kalwaria:

"Budowa ul. Sportowej w Kątach" (II)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 586575-N2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Góra Kalwaria, krajowy numer identyfikacyjny 13271134000000, ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22/7273414
faks: 22/7273414
e-mail: przetargi@gorakalwaria.pl
www: www.bip.gorakalwaria.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.gorakalwaria.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa ul. Sportowej w Kątach" (II)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZAP.271.18.2020.ASK

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego dla zadania pn. „Budowa ul. Spacerowej w Kątach” oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Dokumentacja projektowa powinna zawierać: - projekt budowlany część drogowa - projekt odwodnienia - projekt oświetlenia ulicznego - projekt kanału technologicznego - badania geotechniczne podłoża gruntowego zawierające: a. wskaźnik nośności CBR b. wskaźnik zagęszczenia c. ocenę przydatności gruntu podłoża dla inwestycji drogowej d. moduł odkształcenia podłoża pierwotny i wtórny e. poziom zwierciadła wody gruntowej f. odwierty geotechniczne: min. 8 odwiertów do 3 m - w przypadku konieczności wycięcia drzew – inwentaryzację i projekt zieleni - projekt organizacji ruchu z zatwierdzeniem w Starostwie Powiatowym w Piasecznie - projekty budowlane koniecznej przebudowy kolidujących sieci uzbrojenia terenu podziemnego i naziemnego a. uzgodnienie z Zakładem Energetycznym, gazownią i Zakładem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. b. przebudowę połączeń teletechnicznych c. przebudowę części sN d. przebudowę nN z przyłączami do posesji (uzgodnienia z mieszkańcami) e. przebudowę gazociągu f. opracowanie skrzyżowań z instalacjami podziemnymi i drzewami g. usunięcie kolizji h. zabezpieczenie zbliżeń do urządzeń i. przebudowę przyłączy do posesji j. przebudowę hydrantów k. przebudowę zasilania - operat do decyzji środowiskowej wraz z uzyskaną decyzją środowiskową - operat do pozwolenia wodnoprawnego wraz z uzyskanym pozwoleniem wodnoprawnym - operat ochrony środowiska - mapy do celów projektowych - wydzielenie działek z opracowaniem mapy podziałowej, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - wydzielenie działek niezbędnych do zajęcia na czas budowy - uzgodnienie ZUD - uzgodnienia niezbędne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - kosztorys inwestorski - przedmiar Zakres opracowania ma m.in. obejmować zaprojektowanie: - jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 5 m - budowy skrzyżowań - ciągu pieszego - oświetlenia ulicznego - odwodnienia - kanału technologicznego Konstrukcja nawierzchni Konstrukcję nawierzchni należy zaprojektować dla kategorii ruchu wynikającej z obliczeń trwałości zmęczeniowej przeprowadzonych zgodnie z katalogiem wzmocnień i remontów nawierzchni podatnych i półsztywnych lub z użyciem metody mechaniczno-empirycznej. Zastosować rozwiązania konstrukcyjne ograniczające możliwość powstania spękań odbitych. Konstrukcja nawierzchni powinna być zaprojektowana z uwzględnieniem obliczeń istniejącego natężenia ruchu oraz prognozowanego, z uwzględnieniem 20 lat okresu eksploatacji. Kolizje z uzbrojeniami niezwiązanymi z drogą Projekt ma zawierać niezbędne przebudowy i zabezpieczenia mechaniczne wszystkich sieci kolidujących z nowym zagospodarowaniem terenu. Należy uwzględnić w opracowaniu lokalizację przebudowywanych urządzeń niezwiązanych z drogą i kolidujących z jej budową. Projektant przygotowuje materiały do uzyskania warunków przebudowy, bądź zabezpieczenia kolidującej infrastruktury technicznej. Wymagania organizacyjno-techniczne w zakresie wykonywania projektów przebudowy sieci i urządzeń gestorów sieci, kolidujących z nowym zagospodarowaniem terenu Należy wykonać niezbędne projekty przebudowy wg obligatoryjnego postępowania, wymaganego przez ZAMAWIAJĄCEGO, podanego poniżej: a) WYKONAWCA, po otrzymaniu pisemnych warunków przebudowy sieci i urządzeń od gestorów sieci, przekazuje je obligatoryjnie, w trybie odwrotnym, do Referatu Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria w celu zaakceptowania ich postanowień i upoważnienia wykonawcy projektu do dalszego prowadzenia projektu wg uzyskanych warunków przebudowy. b) W przypadku gdy uzyskane, od gestorów sieci, warunki przebudowy nie odpowiadają ZAMAWIAJĄCEMU, ZAMAWIAJĄCY przejmuje od WYKONAWCY dalsze prowadzenie korespondencji z gestorami i informuje WYKONAWCĘ o trybie, sposobach i terminach skutecznego załatwienia sprawy. c) WYKONAWCA dokumentacji, po wykonaniu inwentaryzacji stanu istniejącego dla celów projektowych, wykonuje w pierwszej kolejności!, po uzyskaniu innych niezbędnych danych, warunków i informacji - dalej wymienione opracowania, które mają być integralną częścią projektu budowlanego, uzasadniającą podjęcie przebudowy: • Na roboczym projekcie zagospodarowania terenu w skali 1:500 lub mniejszej, jako osobne arkusze projektu, szczegółowy graficzny i opisowy wykaz kolizji sieci i urządzeń istniejących z nowym zagospodarowaniem terenu z jednoznacznym wyróżnieniem graficznym i opisaniem jak podano dalej. • Linii projektowanych i istniejących krawężników jezdni, chodników i innych elementów naziemnych. • Opis kolizji, a w tym: wkreślenie linii i elementów sieci i urządzeń istniejących-kolidujących z podaniem rzędnych ich posadowienia, typów i ilości urządzeń, rurowań, kabli, słupów, szafek, studni i innych z podaniem nazwy ich właścicieli. Wykaz ma umożliwiać ZAMAWIAJĄCEMU jednoznaczne ustalenie właściciela kolidującej sieci oraz wyróżnienie daty umieszczenia urządzenia w pasie drogowym. d) WYKONAWCA dokumentacji, w następnej kolejności, w porozumieniu z ZAMAWIAJĄCYM, oraz gestorem kolidującej sieci, wymagającej przebudowy, wykonuje w ramach projektu, uproszczoną koncepcję techniczną przebudowy zawierającą: • Elementy podane w ppkt. c. • Sposób rozwiązania kolizji z określeniem wymaganego zakresu rzeczowego i terytorialnego robót. • Elementy, które chce wprowadzić gestor sieci, w ramach modernizacji swojej sieci, podwyższającej minimalny zakres techniczny prac odtworzeniowych, wynikający z obowiązków ZAMAWIAJĄCEGO. • Jednoznaczny podział graficzny i opisowy zakresu rzeczowego na: obligatoryjne roboty wynikające z działania ZAMAWIAJĄCEGO oraz na roboty które zostały wprowadzone dodatkowo przez gestora sieci, przy założeniu, że będą one przez niego finansowane, na podstawie odrębnej umowy pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM i gestorem sieci. e) WYKONAWCA dokumentacji przedstawia wykonaną koncepcję wg ppkt. d. do zaakceptowania przez gestora sieci oraz ZAMAWIAJĄCEGO. f) Po ostatecznym zaakceptowaniu koncepcji wg postanowień wg wg pkt. e. i po porozumieniu się pisemnym ZAMAWIAJĄCEGO i gestora sieci, WYKONAWCA uzyskuje dyspozycje i pozwolenie od ZAMAWIAJĄCEGO na kontynuowanie projektu. g) WYKONAWCA dokumentacji przedstawia ZAMAWIAJĄCEMU, w wyznaczonych etapach realizacji umowy, każdorazowo wyznaczanych pisemnie przez ZAMAWIAJĄCEGO, wszystkie dokumenty umożliwiające ZAMAWIAJĄCEMU, w sposób całkowity, pełną kontrolę merytoryczną oraz postępu prac umownych, z okazaniem przez WYKONAWCĘ wszelkich danych i informacji oraz z opisaniem wszelkich zasadniczych okoliczności mających wpływ na projekt. h) Każdy etap kontroli postępu projektu wg ppkt. g. wymaga obligatoryjnego sporządzenia dwustronnego protokołu służbowego zawierającego: • Spis przedstawionych dokumentów takich jak: wykonane inwentaryzacje, uzyskane warunki techniczne budowy i przebudowy, opis uzyskanych map do projektowania i ich zakresów obszarowych, podkładów budowlanych, wyników badań geologicznych, rysunków i opisów z opracowań koncepcyjnych i projektowych w toku, ekspertyz, uzgodnień i wszelkich innych dokumentów wykonanych lub uzyskanych przez WYKONAWCĘ, mających wpływ na projekt w zakresie: merytorycznym, finansowym, technicznym, organizacyjnym i terminowym. • Podstawową ocenę merytoryczną, przez ZAMAWIAJĄCEGO, dotyczącą przedstawionych dokumentów. • ZAMAWIAJĄCY musi, w protokole, wyrazić zgodę na dalszą pracę WYKONAWCY i ma wprowadzić swoje uwagi i zastrzeżenia oraz ma określić termin następnej protokolarnej weryfikacji przez ZAMAWIAJĄCEGO. • W przypadku braku przedłożenia niezbędnych dokumentów świadczących o realizacji umowy przez WYKONAWCĘ dokumentacji, co jest zagwarantowane umową, ZAMAWIAJĄCY ma prawo przerwać dalszy tok wykonywania projektu z uznaniem sytuacji jako przerwanie pracy z winy WYKONAWCY, ze wszystkimi konsekwencjami prawnymi i finansowymi wynikającymi z umowy. i) Każdy projekt budowlany lub budowlano-wykonawczy musi posiadać, w opisie technicznym, pogrupowane i szczegółowo wykazane zakresy rzeczowe robót oraz - z odrębnym rozdziałem na roboty finansowane przez Gminę Góra Kalwaria oraz przez gestorów sieci, które będą jednocześnie wytycznymi do wykonania kosztorysów. j) Opisane w ppkt. i. pogrupowanie ma być odwzorowane analogicznie - w rozdziałach kosztorysów. Celem jest umożliwienie wykonania przez ZAMAWIAJĄCEGO: • Jednoznacznej i łatwo dostępnej weryfikacji merytorycznej prawidłowości ujęcia zakresów rzeczowych robót. • Jednoznaczną i łatwo dostępną weryfikację ujęcia lub pominięcia robót w kosztorysach. Wymagania formalne Koncepcja przedstawiona przez Projektanta będzie podstawą do ustalenia ostatecznego zakresu projektu budowlanego, którego wersja robocza po zaakceptowaniu przez inwestora będzie podstawą dalszego opracowania i wystąpień w sprawie decyzji administracyjnych. Projekt zagospodarowania terenu oraz plany sytuacyjne, prócz czytelnych rozwiązań projektowych, powinny zawierać czytelne granice własności działek, ich numery oraz istniejące uzbrojenie w kolorystyce zgodnej z wymogami ZUD. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być przygotowana w sposób umożliwiający realizację inwestycji bez dodatkowych prac projektowych i uzgodnień w zakresie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej oraz mapy ewidencji gruntów. Do dokumentacji budowlanej należy dołączyć plany warstwicowe skrzyżowań oraz niwelację terenu z rzędnymi wysokościowymi wszystkich istniejących zjazdów. Istniejące rzędne zjazdów należy nanieść na profil podłużny projektowanej drogi. Do opracowanej dokumentacji budowlanej należy dołączyć oświadczenia projektantów branżowych, że dokumentacja spełnia wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. Dokumentacja powinna być uzgodniona ze wszystkimi instytucjami branżowymi, których urządzeń dotyczą prace projektowe. Cała korespondencja prowadzona przez Wykonawcę w przedmiotowej sprawie ma być na bieżąco przesyłana do Zamawiającego Współpracować z Zamawiającym w trakcie przeprowadzania przez niego postępowania przetargowego na roboty budowlane oraz sprawować nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 162400.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa KOMI Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Waszyngtona 24/197
Kod pocztowy: 15-274
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 166281.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 166281.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 198891.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.