To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Dostawa sprzętu wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 762775-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 16 736 20 87
faks: 16 736 20 92
e-mail: pcpr@lubaczow.powiat.pl
www: www.pcprlubaczow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PCPR.032.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu wspomagającego tj.: 5 szt. koncentratorów tlenu do Wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16405.15 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18900.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów - część I
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Krowicy Hołodowskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Lubaczów" - część I
- dostawa sprzętu medycznego
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2025/2026, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych
- Remonty dróg leśnych i szlaku zrywkowego w Nadleśnictwie Lubaczów w 2025r
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu medycznego
- Zakup wraz z dostawą urządzeń do odciągania, analizy, przechowywania i podgrzewania mleka kobiecego celem doposażenia Banku Mleka Kobiecego (z podziałem na 5 zadań)
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz mebli szkolnych w ramach projektu pn. Utworzenie pracowni STEAM i poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stryszowie
- Dostawa probówek okrągłodennych o jałowej wykalibrowanej próżni umożliwiających pobranie próbek krwi w systemie zamkniętym oraz dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytkuZP/TP-13/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.